Jump to content

Chinouk : 10 december 2013 :

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Gisteren heb ik mijn nieuwe borsten gekregen. Ik had een B75 en heb 295 cc gekregen.
Ik heb nu mijn sportbh aan en weet niet zo goed of ik echt blij ben met dit aanzicht. Ik durf mijn sportbh nog niet uit te doen om te gaan kijken omdat ik nu
redelijk veel druk voel en bang ben nadat ik mijn sportbh uit heb gedaan, de druk nog veel erger zal voelen wanneer ik hem weer aan doe.
Ik hoopte op een D cup uit te komen, maar denk niet dat ik daar op uit kom. Ik snel op internet vergelijken, wordt er niet heel vrolijk van...
Heeft iemand vergelijkbare cc genomen?

Liefs!

Ik denk dat je van cupmaat wel op een D zal uitkomen, maar zal wel iets kleiner ogen dan echte borsten. Maar er zijn dames die met dat aantal cc zelfs op een E of groter uitkomen, dus hangt van persoon tot persoon af. Heb je voor of achter spier? Achter de spier gaan ze ook nog wat groeien omdat je spier gaat uitrekken.

Ik had een AA85 ( dus heel grote omvang) en ben bijna 3 weken PO en kom uit op een D momenteel. Maar volgens de dames van dit forum moet ik geduld hebben en zullen ze nog wel groeien als alles gezakt is ;) ik had 615 cc dual plane xxx

Hoi Chinouk

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Ik denk wel dat je er blij mee bent en zeker uitkomt op een D.

Ik had zelf 75A en heb 255 cc gekregen. Mijn precieze maat weet ik nog niet, maar ik ben thuis aan het passen geweest met bh's van mijn zusje die C draagt en die waren te klein. Ik neig dus al na een D. Maar zoals de andere meiden al zeiden je hebt nog even te gaan met je herstel en er verandert nog een hoop!

Ik had ook een kleine 75 B en heb 300cc voor de spier gekregen. Zit nu op een 80 D/75E.

Doordat ze nog gaan zakken komen ze nog iets naar voren waardoor je een grotere maat nodig zult hebben (is mijn ervaring).

Ik wilde ook een natuurlijke look en dus alleen opvullen eigenlijk. Ben nog steeds erg blij mee. Al vind ik een 75E wel overdreven groot klinken, maar dat komt ook doordat ik vrij brede borsten heb. (12cm prothese)

Vind ze eerder als een volle C kleine D eruit zien.

Gefeliciteerd met je boobs meid! Net wat iedereen zegt,wacht nog even af.Je had al een redelijke maat van jezelf 75B,dus denk haast wel dat je op de D gaat uitkomen!

Van de sport bh had ik een D gekocht en die werd steeds losser,dus ik was ook bang dat het te klein zou uitpakken,maar nu heb ik toch echt een 70E cup.!

Sterkte met je herstel en hoop dat je straks super blij bent met je boobs.

Guest cindytje1985

Je bent pas 2 dagen po.. Je huid moet nog rekken en als je ze dual plane gekregen hebt moet je spier ook nog oprekken..

Geef het de tijd.. Geduld is het magische woord hier op de site en zul je veelvuldig terug lezen!!

Misschien valt het je wel reuze mee het resultaat als je ze zonder bh hebt gezien.. Ook de bh drukt alles plat, dus misschien toch maar ff heel kort spieken hoe het er uit ziet ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.