Jump to content

Ellebelletje : december 2013 : Dr. Winters : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hallo! Ik zal me even voorstellen, ik ben Ellen, 34 jaar, heb een vriend en twee kinderen.

Al jaren ben ik niet blij met het leeggelopen bovenstuk van mn borsten, met name na de zwangerschappen. Striae erop en bovenin dus leeggelopen.

Ik ben van een B naar een G gegaan tijdens de zw. schappen en daarna weer terug naar een droevige droevige B.

Tot nu dan, want nu krijg ik hele hele hele mooie nieuwe!!!!!

ik heb eind december de bv gepland staan bij d'r winters in Amstelveen.

Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat!

Ik krijg 400 cc, mentor mediumplus profile, op de spier.

Ik heb genoeg eigen weefsel werd er gezegd dus ik ga er vanuit dat zij t het beste weten Maar eigenwijs als ik ben geloof ik hen nooit op hun woord 

ik ben op het internet gaan kijken naar verschil tussen dual plane en voor de spier maar ik kan nu niet zeggen dat het over de gehele linie 1 verschil geeft.

Ik wil heel graag een natuurlijke vorm, zelfs eerder hangend dan naar boven.

Maar bij de ene foto geeft voor de borst een natuurlijk hangend resultaat en bij de andere foto juist weer een opgepompt effect. Zucht.

Wie van jullie werpt licht in mijn duisternis? Wie heeft er 400 op de spier?

Hoi Ellebelletje!

Welkom op het forum!

Ik denk dat het ook uit maakt wat je eigen lichaamsbouw is.

En hoe de originele vorm van je borsten is/was voor de vergroting.

Dat speelt natuurlijk allemaal mee in de uiteindelijke vorm.

Ook als je ongelijke borsten hebt, zal dit vergroot worden, doordat je er meer volume in krijgt.

Vaak wordt er dan in de kleinere borst meer cc geplaatst om het verschil op te vullen.

In mijn geval is het verschil niet groot genoeg om dit toe te passen.

Ik weet dus van te voren dat het verschil zichtbaar zal blijven.

Dual plane kan ik je verder niet zoveel over vertellen.

Ik krijg ze ook voor de spier, 600cc.

Maar genoeg meiden hier de je daar wel antwoord op kunnen geven hoor ;)

Veel leesplezier!

Hoi mywish, dank voor je reactie! Ik besef dat elke borst anders is hoor ;-)

ik heb bij de voor en na foto's ook alleen gekeken naar de borsten die voor de vergroting op mijn borsten leken.

Maar ik vraag me zo af welke methode nou de meest natuurlijke look geeft. Dat "hangende" effect zeg maar. En of er überhaupt wat zinnigs over te zeggen is :-)

Ik mag trouwens kiezen tussen 350/400 en 450. Ik ben maar in t midden gaan zitten, volgens mij kom ik dan op een D cup uit. Maar dat baseer ik uitsluitend op de passessie met de vullingen.

Vragen vragen vragen, en oh wat zou ik graag een proeffoto zien van nou El, zo wordt t als je zoveel neemt, en zo als t zoveel is. Maar ja, dakanniet hè :-)

Hoi ziva, thx voor je reactie!

wat was bij jouw pc de reden om voor de spier te doen ipv dual plane?

En heb je veel pijn gehad? Voor de spier is minder pijnlijk dan dual, maar pijnvrij zal t niet zijn....ik ben niet bang vooR pijn hooR, ben gewoon benieuwd.

Ik hou maar m'n hoofd dat bevallen meer pijn doet :-)

mijn pc plaatst bij voorkeur voor de spier omdat je dan niet in de spier hoeft te snijden (duh) zo van, als het niet nodig is dan liever niet. vanwege korter herstel, maar ook natuurlijker effect omdat ze ook meer meebewegen etc.

Hij plaatst alleen dual plane als het weefsel te dun is.

ik heb toch behoorlijk pijn gehad (en nog) en zeg eerlijk, ik heb me erop verkeken! door alle dingen die je hier leest lijkt het alsof voor de spier toch goed te doen is. maar ik heb het wel gered op paracetamol en de eerste dagen van een dual planer zijn wel erger ja. ik kon gelukkig mn eigen billen gewoon afvegen haha.

maar nu 2 weken po en autorijden is nog best lastig en werken viel helemaal tegen.

er zijn momenten dat ik denk, waar ben ik aan begonnen! hihi

maar goed die had ik ook tijdens de bevalling.

het is voor een goed doel!

maar ik zou liever nog een keer bevallen, dit kost vooral heel veel geduld, al die weken herstellen. een bevalling duurt maar 4 uur (is mijn ervaring :106: )

Haha ik snap de redenatie van niet in de spier snijden als t niet nodig is inderdaad!

En tja, bevalling is net als borsten persoonlijk zie je maar, want mijn eerste helse bevalling duurde 42 uur, en die doe ik echt nooit nooit meer! :-(

Ik kan me echt dus geen vergelijking bedenken qua pijn dus ik beslis bij deze: ik ga er blanco in, ik verwacht dus wel behoorlijke napijn en hoop maar dat t meevalt :-))))

Hoi,

Welkom op het forum!!!

Wat super dat je ook al een datum heb! Op welke dag zal je geopereerd worden? ik zal je titel dan even aanpassen net zoals bij alle andere dames die een datum hebben ;)

Ik heb ook voor de spier en mijn pc geeft daar de voorkeur aan als je genoeg eigenweefsel heb. Zo niet dan dual plane om te zorgen dat je geen randen krijgt te zien natuurlijk.

Als je trouwens verschil in de borsten heb dan is het juist zo dat het verschil kleiner oogt dan toen ze kleiner waren. Mijn pc heeft dit toen mij ook verteld omdat ik toch een duidelijk verschil had. Ik heb ook niks aan dat verschil gedaan en nu ze groter zijn zie ik het verschil natuurlijk nog steeds alleen lijkt het nu juist kleiner ;)

Het herstel ging bij mij heel goed. De eerste paar dagen waren het vervelendst, maar het ging al snel iedere dag een beetje beter.

Heel veel plezier hier op het forum!!!

Hihi, hier een bevalling van 1,5u en eentje van 45 minuten :blush:

Dus doe mij maar een bevalling :D

jij poept ze gewoon uit ofzo? haha

nou ik zou zelf toch kiezen voor een bv en niet voor de bevalling AUW!!!!

Hey,

Ik ben geopereerd door dezelfde pc als als lady ziva. Ik heb anatomische 380 cc ook voor de spier. Hij meet ook alles op en daardoor weet hij of je genoeg weefsel hebt om het voor de spier te plaatsen. Wat lady ziva zegt is echt zo. Hier lees je over het algemeen dat voor de spier mee moet vallen etc. Het zal per persoon verschillen maar ik heb ook veel last gehad. IK ben nu bijna 6 weken verder en begin me nu pas echt stukken beter te voelen. Dit is volgens onze pc de meest natuurlijke vorm die je kan hebben. Suc6

Guest cindytje1985

Welkom op het forum!! Lastig he al die twijfels..

De meningen zijn verdeeld over wat er nou natuurlijker oogt... Naar mijn mening maakt dat niets uit en kan het beide natuurlijk ogen!!

Er zijn pc's die een voorkeur hebben voor het plaatsen van dual plane, maar de meeste plaatsen alleen dual plane als je te weinig eigen weefsel hebt waardoor je andrs randen zou kunnen gaan zien..

Ik heb zelf 4 weken geleden 500 cc dual plane gekregen.. Ik kom van een cup AA af en er zit bij mij ook geen hang in, maar dat was van te voren ook niet..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.