Fleur*** Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Hey iedereen !Per 25 oktober vond mijn borstvergroting plaats.Momenteel is mijn linkerborst zo goed als in orde, behalve gevoelloosheid aan tepel...De linkerborst is stijver en nog gevoelig, zichtbaar ook groter....Is dit normaal??Liefs,Fleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Hoi Fleur,Het is normaal dat de borsten zich onafhankelijk van elkaar herstellen.. Duidelijk heeft jouw linkerborst meer tijd nodig dan rechts.. Nog niks om je zorgen over te maken.. Mocht je nou echt het idee hebben dat het niet goed is kun je altijd contact opnemen met de kliniek waar je geopereerd bent.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimi12 Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Hee Fleur,Ik herken je verhaal. Ik heb 31 oktober jl. een borstvergroting gehad en eigenlijk vanaf het begin meer pijn gehad aan rechts. En nu na bijna 6 weken heb ik nog altijd last van de rechterkant. Links is en voelt voor mij al helemaal normaal maar rechts is ook gevoeliger en pijnlijker. Het is wat cindytje85 ook zegt, ze herstellen apart van elkaar. Je hebt dan wel een borstvergroting ondergaan maar eigenlijk een borstENvergroting. Twee operaties in één, zoals mijn pc dat mooi kon uitleggen! Ik zou me geen zorgen maken. En anders inderdaad even navragen bij de kliniek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!Ik heb weinig toe te voegen aan wat de meiden net al geschreven hebben.Veel plezier op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleur*** Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Hallo meisjes,Hartelijk dank voor jullie warme verwelkoming en de grote geruststelling.Hopelijk voelt het binnenkort wat beter aan.P.S.: dit forum is een schitterend initiatief, dikke duim ;-)Liefs,Fleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.