MyWish Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Hey hey, Graag zou ik van jullie willen weten of het te doen is om na de operatie een autorit van 2,5u te ondergaan. Tips voor hoe te zitten/liggen zijn welkom En kan het de kans op nabloeding vergroten? Door wiebelen/bochten door? Groetjes MW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 hey meid!Voor mij was het ook zo'n 2,5 / 3 uur rijden (file) en het voelde heel erg raar in de bochten. Gelukkig hebben wij een net nieuwe auto waarop het lijkt alsof je vliegt over de wegen en je de hobbels en bobbels bijna niet voelt. Anders had ik het denk ik echt niet overleefd. Mn vriend reed ook erg rustig/zacht in de bochten want het voelde echt alsof ze eruit vlogen. Ik had de stoel een beetje naar achteren gezet en een nekkussentje is dan ook erg fijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ik moest ook ruim 2,5 uur rijden. Ik had mijn stoel een klein beetje achterover liggen en een dekentje over me heen. Ik was heel suf/duf na de operatie en door de medicatie had ik nog niet heel veel pijn. Voelde natuurlijk heel erg die druk op mijn borst wel. Ik heb zelf niet het idee dat ik last heb gehad van het lange rijden. Het grootste deel is snelweg geweest dus het hobbelen en wiebelen viel wel mee. Een maal bijna thuis hield manlief rekening met dat soort dingen en deed heel rustig aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Bijna 3 uur gereden,Zat achterin, had kussen mee maar nergens last van gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeke Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Moest twee uur rijden, altijd met file dus werd vaak 3 uur. Geen last gehad, voornamelijk snelweg. Ik vond het goed te doen.De reisafstand is wel lastig als eea niet gelijk goed gaat en je regelmatig moet terugkomen bij je eigen pc. Daar heb ik me flink op verkeken (kostte me steeds een vrije dag en halve tank). Maar als alles gewoon volgens plan verloopt, hoef je er niet vaak heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted December 8, 2013 Author Share Posted December 8, 2013 Bedankt voor jullie reacties meiden! Stelt me erg gerust. We gaan de avond voor de operatie al naar een hotel in de buurt. Dus wil heeeel graag de dag van de operatie naar huis, naar de kindjes! Controle afspraak staat gepland voor 11 dgn PO.. dus dan zal de reis wel al wat makkelijker gaan hoop ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Bedankt voor jullie reacties meiden! Stelt me erg gerust. We gaan de avond voor de operatie al naar een hotel in de buurt. Dus wil heeeel graag de dag van de operatie naar huis, naar de kindjes! Controle afspraak staat gepland voor 11 dgn PO.. dus dan zal de reis wel al wat makkelijker gaan hoop ik! Als je je net zo voelt als ik moet het echt geen enkel probleem zijn.. Ik reed zelf al auto met 9 dagen po Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted December 8, 2013 Author Share Posted December 8, 2013 Ooo ik hoop echt van harte dat ik net zo'n herstel ga hebben als jou!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenuwpeesje Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ik moest een rit van 1,5 uur terug naar huis en ben onderweg meerdere malen out gegaan van de pijn. Mijn man vond het doodeng, die zag me elke keer weer wegzakken. Zo zie je maar weer verschil is groot per persoon. Hopelijk valt het bij jou mee, maar hou er wel rekening mee dat het ook anders kan gaan :-Smaaarrrrrr jij krijgt voor de spier zie ik, dat zal vast wel schelen, hihi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted December 8, 2013 Share Posted December 8, 2013 Ik hoefde maar een kwartiertje,maar denk dat het weinig uitmaakt ,je bent toch heel suf nog ,en je chauffeur zal voorzichtig rijden neem ik aan(beetje uitkijken met hobbels hihi) Thuisgekomen kun je heerlijk uitrusten en genieten van je hulpjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femme Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Vond de autorit het ergste van alles. Niet door de pijn of hobbels maar ik nog middenin m'n narcose zat zeg maar. Zodra ik een oog open had ben ik weggegaan. Dat voelde zo naar. Dus neem je tijd! Dan komt het vast goed, suc6! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leoni Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Hey meid, 2,5 uur moet echt wel te doen zijn hoor. Zorg dat je na de operatie niet te snel weg gaat, eet en drink wat tot je je goed genoeg voelt. Ik ben zelf 5 uur na de operatie weg gegaan, klinkt heel lang maar op een of andere manier vliegt de tijd voorbij. Toen ik net wakker werd na de operatie heb ik de eerste 2 uur echt pijn geleden en dacht ik dit gaat nooit goed komen. Maar nadat ik maar de wc was geweest en wat had gegeten ging alles prima. Ik had een kussen en een deken mee genomen en op de achterbank gelegd maar heb gewoon voorin gezeten zonder iets en zijn we na een rit van 2 uur zelfs nog langs de McDonald's geweest omdat we honger hadden. Ik heb een dual plane plaatsing gekregen, die zijn meestal het pijnlijkste. Niks om je druk om te maken dus! Als je maar niet te snel weg gaat. Liefs, Leoni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Ik heb een rit van 2,5 uur gehad na mijn borstlift. Het viel me reuze mee, ik werd van de operatietafel in de auto geschoven en heb in de auto nog lekker weggedommeld. Pijn had ik niet alleen gevoel van gekneusde ribben. mijn moeder heeft een verkleining gehad en zei dat ik een kussen mee moest nemen voor in de auto om onder mn borsten te leggen zeg maar, maar daar heb ik niet veel aan gehad. Hobbels en bochten kun je je armen goed tegen je lichaam en borsten drukken zodat ze wat ondersteund en tegen gehouden worden.Maar je je maar geen zorgen, je bent nog best wel suf daarna!Gr Risje Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Moest ook ruim 3 uur rijden. Geen problemen. Had kussens mee maar niet nodig gehad. Na 2u rijden begon er iets leven in mijn borsten te komen maar pijn heb ik niet gehad (in de auto dan....).Ik had intraveneuse sedatie gehad, daar heb je eigenlijk nadien geen last van. Niet suf of zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 Bedankt allemaal voor jullie reacties! @Zenuwpeesje: Maar voelde jij je wel goed direct na de operatie? En voelde je je goed voordat je vertrok, of twijfelde je toen om wel in de auto te gaan? @Vlinder: Kijk dat zijn betere afstanden om af te leggen na een operatie Jaaa, mijn chauffeur zal zeker rustig aan moeten doen! @Femme: Ok, dus even goed de tijd nemen is wel van belang Dankje! @Leoni: Denk indd dat we niet te snel weggaan. Wil me echt goed voelen voordat we in de auto stappen. Ik mocht tot 19u blijven na de operatie, dus tijd zat Wil sowieso niet in de spits/file komen.. maar langs de Mac moet kunnen natuurlijk @Risje80: Jou is het ook meegevallen dus! Das een goed tip om het om te vangen met je armen! @Inge v b: Blij om te lezen dat het jou ook goed vergaan is. Stelt me wel gerust! Kussen en eventueel deken kan ik natuurlijk altijd in de auto leggen voor het geval van Het is gelukkig grotendeels snelweg voor ons.. dus dat scheelt ook wel enorm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenuwpeesje Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Bedankt allemaal voor jullie reacties! @Zenuwpeesje: Maar voelde jij je wel goed direct na de operatie? En voelde je je goed voordat je vertrok, of twijfelde je toen om wel in de auto te gaan? Ik ben rond half 9 geopereerd en rond 5 uur gingen we richting huis. Ik had al wel heel erg veel pijn en had naast gewone pijnstilling ook nog morfine gehad tegen de pijn. Dus lekker ging het alles behalve, maar ja ik wilde wel naar huis naar mijn kindjes en ik hoopte dat de morfine zn werk nog zou doen onderweg, maar dat viel dus even vies tegen. Maar je leest het, de meeste meiden hebben betere ervaringen, dus komt vast goed :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 @Zenuwpeesje: Dat wil ik dan ook zo graag, naar huis naar de kids! We zullen het zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmmm Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Ik heb ook niet veel last van de terugweg gehad, alleen voelde bochten raar. Had wel een kussen mee, heb ik wel voor me gelegd maar durfde mijn armen helemaal niet op te tillen om het kussen vast te houden haha! Had in de auto wel een flesje cola en wat kauwgom liggen tegen de eventuele misselijkheid (en kan sws geen dag zonder). Maar dat vond ik wel prettig. Heb in de kliniek al een cracker gekregen maar anders is t Miss wel slim om een cracker of liga mee te nemen voor t geval je je zo slap voelt. Voor de rest heb k niet veel tips maar mij is de autorit echt meegevallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Hoe verschrikkelijk ik me voelde, hoe de autorit meeviel. Ik was dan ook wel platgespoten met morfine haha. Ik was wel beetje misselijk van het rijden maar als ik m'n ogen dicht deed ging het wel. De hobbels vond ik nog tot daar aan toe maar gas geven en remmen was niet zo fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Bedankt voor jullie reacties meiden!Ben benieuwd hoe het me zal vergaan.Mocht de pijn te erg zijn, dan blijven we wel in een hotel overnachten...xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.