Ga naar inhoud

Syrleya : januari 2015 :


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Nou ik ben dus nieuw hier, heb weleens zitten lezen hier zo nu en dan, maar was nog geen lid.

Kwam wel veel onderwerpen tegen waarover ik mijn mening wou geven, dus nu toch maar lid geworden !

Heb in November 2012 een borstvergroting ondergaan in de Wellness kliniek in Belgie van 425 cc op een A cup (nu E).

Zoals velen heb ik de fout gemaakt om goedkoper in Belgie te gaan, want deze kliniek is absoluut GEEN aanrader.

Mijn borsten zijn ongelijk, en rechter borst is compleet gevoelloos. Plus dat je beloofd word dat je goede prothesen krijgt die een tijd meegaan, maar je gaat naar huis met prothesen die max 10 jaar meegaan en al sinds 2001 wereldwijd verboden zijn (behalve in frankrijk en belgie).

Dus. Ik wou sws al groter, maar dat ging niet bij de eerste keer (thank god) dus ik heb nog het geluk dat ze er bij mij nu snel uit zijn.

Ik ga nu via Diana Gabriels bij Dr. Straaten voor een 800cc.

Meerdere vriendinnen van mij zijn daar al geholpen, en ik vind het resultaat mooi!

Ik lees hier en daar negatieve berichten over Diana, maar over Straaten alleen maar goeds, en uiteindelijk is hij degene die de operatie uitvoert dus ik maak me geen zorgen.

Wel speelt er een klein puntje in mijn achterhoofd, een vriendin van mij heeft een mrsa bacterie opgelopen en haar nieuwe borsten moesten een week later weer verwijderd worden.

De operatie was uitgevoerd in het hospitaal nabij Nijmegen. Ze heeft ze wel via Diana overnieuw kosteloos mogen plaatsen. (erg netjes)

Mrsa kan je natuurlijk overal oplopen, misschien zat de bacterie al in haar, we zullen het nooit weten. Maar ik ga dus om een druk verband vragen, wat ze dus normaal niet doen hier.

Dat geeft mij toch een wat fijner gevoel, en kan een hoop ellende voorkomen.

En het scheelt drains als je die eventueel nodig zou hebben. Dus dat is een kleine tip van mij, vraag altijd om drukverband waar je ook gaat.

Je ziet dan je borsten niet meteen en blijft even ingepakt, wat een beetje ongemakkelijk is, maar goed, het is het waard !

Graag zou ik ook dames willen spreken die ervaring hebben met een 800cc, want die kom ik niet zoveel tegen !

Ik heb mijn consult voor de 800 cc aanstaande woensdag en hoop ook zsm geholpen te kunnen worden.

Good luck ladiez <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op het forum!!!

Vervelend dat je niet te vrede bent over je borsten. Over Wellness kliniek gaan er ook hele goede verhalen. Er worden daar best wel wat meiden geopereerd.

Vind niet dat je per definitie een fout maakt om in België je borsten te laten doen. Dat het vaak(niet altijd) goedkoper is klopt, maar dat heeft ook duidelijke redenen. Nederland is veel commerciëler en dat moet toch ook betaald worden.

Er zijn heel wat meiden in Belgie geopereerd met prachtige resultaten. Het is natuurlijk erg vervelend dat het bij jou niet naar wens is geweest. Heb je hier nog met je pc over gesproken? Ben wel erg benieuwd welk merk prothese je heb gekregen?

Succes met je consult en ik hoop dat je straks de boobies zal hebben die je graag wil.

Heel veel lees plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Newbie!

Welkom hier!

Ik wil ook van 430 cc naar 800 cc gaan.

Ik heb gisteren gepast en was erg tevreden met de 800 cc maat. maar nu denk ik damnn wordt dat niet te groot?

Ik heb namelijk omtrek maat 70 en ben klein van stuk. ( wel vrouwelijk gevormd verder dus dat scheelt al)

Ik kan je dus niet helpen qua ervaring maar snap wel je wens heel goed!

Wat is jouw lengte en maat? ben ik wel benieuwd naar nu je voor dit aantal cc's kiest!

In ieder geval vast veel succes op consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben twee weken geleden van 300/330cc naar 800cc gegaan, ik ben geholpen door Dr. Nio, daarvoor geopereerd bij de Wellnesskliniek en erg ontevreden over het resultaat. Dokter Nio is een zeer kundige chirurg en had me geen mooier resultaat kunnen wensen. (Had ze alleen een tikkie groter verwacht maar misschien verandert er nog iets).
Ter info, ik ben 1,75m en 56 kilo (nu met m'n 800cc's iets zwaarder denk ik haha).

Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes en mocht je vragen hebben, stuur je gerust een berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het op zich ook wel een prima kliniek hoor, en hoor ook positieve verhalen, maar mijn klacht is helaas vaker te vinden door de Wellness kliniek. Zijn veel meiden die ook die valse belofte kregen. Deze implantaten zijn al sinds 2001 verboden en niet zonder reden. het gaat om de monobloc protheses. Vandaar dat die daar ook goedkoop worden aangeboden (goedkoper dan andere prothesen) en ze hebben zogenaamd altijd een aanbieding van 2.395 euro op een borstvergroting met die implantaten. Dat is geen aanbieding, dat is gewoon de vaste prijs die ze al jaren doorvoeren. Je kunt het rapport over deze implantaten vinden inclusief rechterlijke uitspraken hierover. Dus ik voel me er zeker niet prettig mee. Qua operatie etc word alles prima uitgevoerd, maar je word dus wel misleid over de implantaten en hun veiligheid. Uiteraard moet je zelf je research doen en dat heb ik volop gedaan, maar ik kwam over elk merk wel wat negatiefs tegen en omdat je het dan zo graag wilt neem je dat dan ook nog eens met een korreltje zout. Erg stom van me. Dus wat dat betreft vind ik het wel fout van deze kliniek dat ze blijven werken met deze prothesen. De enige prothese die wereldwijd is goedgekeurd is de McGhan en daar zit ook levenslange garantie op. Dus ik ga nu zeker voor deze !

Hoi welkom op het forum!!!

Vervelend dat je niet te vrede bent over je borsten. Over Wellness kliniek gaan er ook hele goede verhalen. Er worden daar best wel wat meiden geopereerd.

Vind niet dat je per definitie een fout maakt om in België je borsten te laten doen. Dat het vaak(niet altijd) goedkoper is klopt, maar dat heeft ook duidelijke redenen. Nederland is veel commerciëler en dat moet toch ook betaald worden.

Er zijn heel wat meiden in Belgie geopereerd met prachtige resultaten. Het is natuurlijk erg vervelend dat het bij jou niet naar wens is geweest. Heb je hier nog met je pc over gesproken? Ben wel erg benieuwd welk merk prothese je heb gekregen?

Succes met je consult en ik hoop dat je straks de boobies zal hebben die je graag wil.

Heel veel lees plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik vind de 800 cc echt een hele mooie maat, ik hou ook gewoon van heel groot haha.

Na mijn 425 cc vond ik het direct al te klein eigenlijk, maar ik mocht de eerste keer ook niet groter helaas.

Nu is het nog steeds de vraag of ik er 800 in krijg, want bij mijn consult bij van straten via Diana Gabriels kreeg ik te horen dat ze er 700cc bij bestellen voor het geval het niet past. Dat zit me niet echt lekker dus ik neem morgen even contact op om dat te bespreken. Aangezien er genoeg dames rondlopen die kleiner en dunner dan mij zijn en ze er ook in hebben. Ik heb mijn zinnen zeker gezet op de 800 en niet op de 700.

Ik ben zelf 1.58 en weeg normaal gesproken rond de 54kg. Ik ben nu express aangekomen omdat ik zo graag wil dat de implantaten passen dat ik nu op ongeveer 58kg zit. Maar dat zal het waard zijn !

ik hoop dat jij ook krijgt wat je wilt, en ik denk dat je gewoon voor de 800cc moet gaan, want ze vallen voor je gevoel toch altijd kleiner uit dan je dacht..

xx

Hai Newbie!

Welkom hier!

Ik wil ook van 430 cc naar 800 cc gaan.

Ik heb gisteren gepast en was erg tevreden met de 800 cc maat. maar nu denk ik damnn wordt dat niet te groot?

Ik heb namelijk omtrek maat 70 en ben klein van stuk. ( wel vrouwelijk gevormd verder dus dat scheelt al)

Ik kan je dus niet helpen qua ervaring maar snap wel je wens heel goed!

Wat is jouw lengte en maat? ben ik wel benieuwd naar nu je voor dit aantal cc's kiest!

In ieder geval vast veel succes op consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi blush,

Op welke cup zit je inmiddels ? Volgens mij komt het uit op G/H ?

Ik heb ook zeker mijn zin gezet op de 800, kan niet wachten!

Als straten mijn geen zekerheid kan bieden op de 800 denk ik dat ik ook verder moet zoeken naar een chirurg, maar Straten is erg kundig en populair dus hoop van wel.

Ik zou van een 425cc achter de spier naar de 800cc moeten, jij hebt zelfs een grotere stap gemaakt en bent van praktisch hetzelfde gewicht en lengte als mij, dus het zou moeten kunnen! Dus ik wil niet wakker worden met een 700 :(

Ik ga er morgen even over bellen en kijken hoe of wat..

xx

Ik ben twee weken geleden van 300/330cc naar 800cc gegaan, ik ben geholpen door Dr. Nio, daarvoor geopereerd bij de Wellnesskliniek en erg ontevreden over het resultaat. Dokter Nio is een zeer kundige chirurg en had me geen mooier resultaat kunnen wensen. (Had ze alleen een tikkie groter verwacht maar misschien verandert er nog iets).
Ter info, ik ben 1,75m en 56 kilo (nu met m'n 800cc's iets zwaarder denk ik haha).

Ik wens je in ieder geval heel erg veel succes en mocht je vragen hebben, stuur je gerust een berichtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als je heel erg twijfelt zou ik zeker nog een consult plannen met dr. Nio of dr. Plovier.. Beide zeer goede artsen en geven de voorkeur aan de grotere protheses..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je heel erg twijfelt zou ik zeker nog een consult plannen met dr. Nio of dr. Plovier.. Beide zeer goede artsen en geven de voorkeur aan de grotere protheses..

Ik had even gekeken, scheelt wel een hoop in prijs ! Dr straten via diana gabriels staat wel goed aangeschreven, veel positiefs iig.

Is een wissel bij de park kliniek even duur als een normale boobjob ? Dan is het wel te overwegen,want ik moet meer betalen bij gabriels omdat ik wissel. Normaal gesproken kost het via Diana 2600,-, omdat ik wissel zou ik nu 750,- extra moeten betalen. 3350,- valt nog steeds goedkoper uit dan een operatie van minstens 4000,-.

Vind het nog steeds een groot verschil tussen de prijzen die klinieken doorvoeren, kom ze zelfs tegen van boven de 5000,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik had even gekeken, scheelt wel een hoop in prijs ! Dr straten via diana gabriels staat wel goed aangeschreven, veel positiefs iig.

Is een wissel bij de park kliniek even duur als een normale boobjob ? Dan is het wel te overwegen,want ik moet meer betalen bij gabriels omdat ik wissel. Normaal gesproken kost het via Diana 2600,-, omdat ik wissel zou ik nu 750,- extra moeten betalen. 3350,- valt nog steeds goedkoper uit dan een operatie van minstens 4000,-.

Vind het nog steeds een groot verschil tussen de prijzen die klinieken doorvoeren, kom ze zelfs tegen van boven de 5000,-

Als je je in het SLAZ laat opereren door dr. Nio betaal je 3100.-

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak ik nu uit je verhaal op dat als je drukverband pakt dat je minder kans hebt op een mrsa bacterie of heb ik dat fout gelezen? en hoe kan dat dan?

Je hebt minder kans op infecties iig. Mrsa is een heftige bacterie en als je dat eenmaal in je krijgt gebeurd dat al bij voorbaat denk ik.

Maar met druk verband verklein je iig je risico op infecties omdat het wondvocht beter word afgevoerd. Dus dat geeft mij wel een fijn gevoel ! Vroeger had je drains, dat word zo nu en dan nog steeds gebruikt, want het bloed van het trauma moet toch ergens heen.. Een manier daarvoor is ook drukverband, wat druk legt op de wond. Het is inmiddels geen verplichting meer, veelal word er niks meer gebruikt. Maar omdat ik nu voor een wissel ga en ik wss meer wondvocht zal krijgen vind ik het toch wel prettig om gewoon dat druk verband erop te krijgen. Beter voorkomen dan genezen toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je in het SLAZ laat opereren door dr. Nio betaal je 3100.-

Ik ben er inmiddels achter dat ze bij een wissel toch vaak meer rekenen. Wat ik op zich ook wel begrijp. Dus die 3350,- valt wel mee. Ze vragen bij sommige ook meer wanneer je een 800 cc wilt. Dat doen ze via Diana Gabriels niet. De extra kosten zijn alleen voor de wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dr. Damen (zou verdonck zijn, dit was ineens veranderd)

Wat raar, ik had eerst ook een operatie staan bij de WK bij dr. Verdonck, dat werd toen ook opeens verandert naar dr. Damen..

Heb het toen ook maar gecanceld, ben ik echt blij om nu..

Veel succes morgen bij Nio! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een consult plannen bij Nio als ik jou was.. voor dat ik voor Nio als pc koos was ik er van overtuigd dat ik via Diana door Straten geholpen wou worden, maar zij vertelde mij juist dat hij niet van erg groot houdt ( en ik wou maar 500cc).

Maar als ze zegt van wel hoop ik ook voor je dat het echt zo is :)

Ben super geholpen door Nio en heel blij met het resultaat, hij is altijd bereikbaar en de controles zijn gewoon met Nio zelf, bij Diana is dat via haar en niet via Straten, en zij is geen chirurg.

P.s bij Nio hoef je ook niet extra geld te betalen voor de 800cc, pas als je over de 900cc wil.

succes! liefs Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Barbielicious hier op het forum heeft ook 800cc, zoek maar eens. Zelf ben ik ook van plan naar 800cc te gaan en heb hetzelfde lichaam als jij als ik dat zo hoor :P Ga jou iig even volgen, ben heel benieuwd! Moet je bij Diana bij betalen omdat je de eerste keer niet bij hun bent geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.