Jump to content

Ik kom uit de kast..(even voorstellen)

projectB

Recommended Posts

Beste Dames,

Teminste, zo voelt het, alsof ik uit de kast komt door bij deze mijn eerste berichtje op dit forum te posten :)

Met grote interesse bezoek ik deze website al enkele maanden, inmiddels begin ik mij enigszinds als een spion te voelen dus laat ik mij maar voorstellen! Mijn naam in Lindsey, een studente van 21 jaar oud.

Ten eerste, geweldig forum! Ik ben nooit tevreden geweest met mijn borsten, dit heeft grotendeels te maken met dat deze tubulair zijn :(. Ik dacht dat ik hiermee verdoemd was voor de rest van mijn leven. Dit heeft echt een hele grote impact op mijn leven, helaas helaas. Had nog nooit plastische chirurgie overwogen, totdat ik dus dit forum ontdekte! Wat een prachtige resultaten kunnen er behaald worden zeg! Ik had altijd namelijk stiekem het idee dat een borstvergroting alleen overduidelijke neppe ballonen creeerde ahah :93: had er niet meer naast kunnen zitten. Verder vind ik het heel mooi hoe jullie elkaar hier steunen via deze website.

Maargoed, ik ben inmiddels begonnen met sparen, helaas gaat dat niet zo hard als student. Had het liever als morgen laten doen zeg maar. Ik was er vrij zeker van dat ik het door dr. DeMeyere wou laten doen. Lees zoveel goede verhalen over hem, hij heeft een redelijke prijs en daarnaast heb ik echt iemand nodig die mij begrijpt en dat we samen tot een oplossing kunnen komen. Maar nu zie ik ook prachtige resultaten van dr. Nio en lees ik veel goede verhalen over hem. mmmm hebben jullie een idee hoe ik deze 2 pc's tegen elkaar kan afwegen?

Ik ben er al een hele tijd overuit dat ik het zekers te weten wil doen... alleen valt het mij wel op dat er best een hoop mis gaat. Of lijkt dat maar zo omdat eerder de mindere ervaringen gepost worden dan de goede.

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn verhaal en een fijn weekend toegewenst!

Liefs, Lindsey

Hey Welkom op het forum :)

Spannend dat je ook overweegt om een borstvergroting te doen.

Mijn operatie is alweer 7 maanden geleden geweest en kan alleen maar bedenken dat ik dit al veel eerder had moeten doen ;)

Ik kan me voorstellen dat het je opvalt dat er dingen mis zijn gegaan of kunnen gaan. Heb ik zelf namelijk ook gehad.

Maar ik persoonlijk denk dat deze verhalen gewoon meer impact hebben dan goede verhalen. Want goeie versies zijn er namelijk ook echt heeeeel veel, denk toch wel meer goede dan slechte. Alleen vallen die wat minder op denk ik :)

Qua deze 2 chirurgen kan ik je niet helpen helaas. Daar ben ik niet bekend mee maar je zou wel in de zoekbalk rechtsboven de namen kunnen intikken.

Maargoed, je hebt in ieder geval genoeg tijd om je eens goed te orrienteren.

Wens je hier veel plezier!

Groetjes Daisy

Guest cindytje1985

Welkom op het forum!!! In ieder geval ben je op de goede plek voor info.

Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd en kan hem alleen maar aanraden!! Ik heb het consult als zeer prettig ervaren en de operatie is goed gegaan en ben er pijnloos vanaf gekomen.. Ben inmiddels 22 dagen po en heb echt geen pijn gehad, alleen wat druk op mijn borst en verder niks..

Dr. demeyere staat ook heel goed bekend hier op de site.. maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee..

Hoe je ze tegen elkaar kan afwegen.. dat kan alleen door bij beide op consult te gaan en dan vanuit je gevoel te kiezen want ze leveren allebei prachtig werk!!

Dat er een hoop mis gaat lijkt maar zo.. De meeste operaties gaan goed, maar de slechte worden meestal beschreven.. De mensen bij wie het goed gaat voelen er weinig voor om het verhaal op internet te zetten terwijl als het fout gaat dan gaan ze op onderzoek gaan om te kijken of er meerdere met hetzelfde probleem zitten..

Alvast veel succes!!

Hey meid!

Beide artsen staan goed bekend hier op het forum.

Ik ben bij De Meyere geweest. Zeer zeer tevreden.

Hele rustige man en zeer kundig. Propt er niet meer in dan mogelijk. Hij zorgt er echt voor dat je lichaam niet beschadigd en alle zenuwen goed in tact blijven. Hij is gewoon heel eerlijk en dat siert hem echt.

Ik zou als ik jou was twee consulten inplannen bij Nio en De Meyere. Dan kun je ze vergelijken en kijken wat jij het prettigst vindt.

Ps: ik ben ook 21

K ben door dr de Meyere geopereerd, maar heb ook een consult gehad bij dr Nio. Tussen deze 2 was het voor mij ook moeilijk kiezen.

Ga naar beide op consult en luister naar je gevoel (prettig bij gevoelt/vertrouwen heb)

En wat ik je mee wil geven is dat de Meyere voor de natuurlijke gaat en Nio net dat extra cc geeft.

Iig veel plezier op t forum en succes met je keuze

hey meiden!

Dankjewel voor jullie reacties, wauw eindelijk wat gelijkgestemden om mee te kletsen haha.

Wat rot Daisy dat je eerst problemen heb moeten ondervinden. En javaantje jij ook! Maar zo te zien is alles goedgekomen. Wauw echt prachtig hoor! Voor zulke borsten teken ik.

Ja, ik geloof wel dat verhalen van dat het mis was gegaan sneller hier terecht komen. Niet gek ook, als er iets mis is met je lijf, je enige lijf, niet helemaal goed gaat kan je alle steun gebruiken.

Wat betreft Nio en Demeyere... Demeyere geeft overduidelijk de voorkeur aan het plaatsen van implantaten voor de spier, en dat spreekt mij ook aan bij hem. Ik ben een fanatieke sporter, hang graag aan de zware gewichten. Ben niet bang voor de pijn van een dual plane maar wel voor het gemis van de sportschool haha.

Ik ben veel gewicht verloren, ben van een luie trien naar een ware sportfanaat omgetoverd. Vroeger had ik aardig borsten (C/D), maar nu is het gewoon een platte voorgevel met een dikke tepel erop, helaas. Dit gaat me niet in de koude kleren zitten.

Ik ben gezegend met een loving partner, die mij steunt in alles en me neemt zoals ik ben. Maar ik voel mij gewoon niet prettig met een ontbloot voorgevel. Dus het fenomeen van een sexleven zonder bh, samen douchen of naakt wakker worden ken ik niet, nooit gekend ook. Wordt al ongemakkelijk bij het idee, haha.

Het lijkt me zo bevrijdend idee om tevreden te zijn met je borsten!

Mien13, heb je lang moeten sparen voor je operatie als 21 jarige? Misschien nog financien tips? :P

Good night ladies,

Liefs

Guest cindytje1985

Volgens mij kijken Nio en Demeyere heel goed naar je lichaam om te kijken welke plaatsing het beste voor je is...

Voor zover ik weet hebben zij geen voorkeur van het plaatsen voor de spier of dual plane.. Indien mogelijk natuurlijk wel voor de spier, maar indien te weinig eigen weefsel dual plane..

Welkom op het forum!!!

Zoals hier boven al gemeld is zou ik als ik jou was gewoon bij beide op consult gaan. Je merkt vanzelf wel waar je je prettiger bij voelt ;) Ik ben zelf geopereerd bij de Meyere en ben daar te vrede over. de Meyere heeft zeker de voorkeur om voor de spier te plaatsen. Alleen als het echt niet kan zal hij dual plane adviseren.

Heel veel plezier hier op het forum!

Oh nee ikzelf heb gelukkig geen problemen gehad!!

Wat ik bedoelde was dat ik het zelf ook heb gehad dat voornamelijk de slechte verhalen die ik las bleven hangen... Mij vielen die verhalen ook juist het meeste op.. Dat bedoelde ik eigenlijk :)

Groetjes Daisy

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.