Ga naar inhoud

>800cc saline in Europa ?


Yulechka

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Dit is mijn eerste berichtje hier. De reden waarom ik hier post is de volgende:

Ik zou in februari naar Dr. Revis in Florida gaan voor een borstvergroting. Ik had voor deze dr. gekozen omdat ik iemand zocht met ervaring mbt grotere maten.

Ik ben op zoek naar de fake/push up look. Dr. Revis adviseerde mij saline implantaten tussen de 800-1000cc. Dit na het zien van foto's van mijn lichaam

Na veelvuldig overleg met mijn man heb ik toch besloten niet naar Florida af te reizen. Dit omdat ik het toch een veiliger gevoel vind om de mogelijkheid te hebben om bij de dokter langs te gaan na de operatie.

Nu is mijn vraag eigenlijk: Welke doctoren in NL, BE of DLD kunnen hetzelfde wat Dr. Revis kan? Hebben dus ervaring met het plaatsen van grotere implantaten en kunnen mij een mooie fake/ push up look geven?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Y

De gewenste look:

baxl_42.jpg

baxl_33.jpg

baxl_32.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!! Ik zou als ik jou was zeker dr. Plovier opzoeken. Die staat hier toch wel bekend op de site voor de grotere maten.. Je kan verhalen over hem opzoeken in de zoekbalk rechts bovenin..

Ik weet ook dat dr. Nio werkt met implantaten groter dan 800 cc..

Als ik jou was zou ik ook onderstaand topic eens door lezen. is ook iemand die echt voor de fake look gaat ;)

http://www.borstenforum.com/topic/8451-2000cc/

Succes met je zoektocht!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechts bovenin plovier typen en het zoek balkje op foto's zetten. Dan zie je oa foto's van mensen die ze openbaar hebben. J kunt ook via topics zoeken na meiden die door plovier geholpen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Je bent niet de enigste op het forum die deze wens heeft zoals je kunt zien in de link die Cindy neerzet ;)

Succes met de aankomende consulten die je gaat plannen, want ik neem aan dat je meerder zult doen hihi

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esmiralda,

Ik heb de link van Cindy met veel interesse gevolgd! Dank je :-).

Maandag zal ik contact opnemen met Dr. Plovier. Na het lezen van de info hier en de verslagen zit ik toch wel met wat vraagjes.

Ik ben er , nav mijn consults in Amerika, van overtuigd dat ik saline , onder de spier geplaatst, wil. Maar als ik alles zo'n beetje lees over Dr. P lijkt hij voornamelijk voor siliconen , dual plane geplaatst te gaan. 1 van mijn eerste vragen zal dan ook zijn of hij ervaring heeft met overfilled saline onder de spier.

Ik zal mijn opgedane kennis hier delen. Diezelfde vraag zal ik aan Dr. de Meyere stellen en misschien dat ik ook bij Dr. Nio op consult ga.

Wat ik verder probeer uit te vinden is waar in Duitsland er extra grote implantaten geplaatst worden.

Wat een ontdekkingsreis :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zal zeker een ontdekkingsreis zijn.

Leuk dat je hier je kennis wil delen die je straks krijgt. Ik vind het altijd erg interessant en blijf dit dan ook zeker volgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Tja, het lijkt niet mee te vallen om een dokter te vinden die aan de volgende eisen voldoet:

- ervaring met saline implantaten

- ervaring met grotere (>800cc) implantaten

- op rij-afstand (benelux en dld)

Ik had mijn hoop gevestigd op Dr. deMeyere. Ik zou overmorgen bij hem op consult gaan. Helaas heeft hij aangegeven het niet aan te durven.

Hij heeft wel een collega geadviseerd, maar deze lijkt geen ervaring met grote implantaten te hebben. Ik ga toch een consult inplannen met hem.

Ik vind de eerlijkheid en openheid van Dr. deMeyere echt heel goed. Ik zou hem dan ook zeker een compliment willen geven.

Mijn zoektocht blijft voortduren. Mochten er dames zijn die nog tips hebben, laat het me weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dr.Plovier heeft mij 800cc gegeven, als je vriendjes met mn wordt kan je mn fotos zien, heb er vandaag nog een aantal geplaatst in de mpa 2jaar PO.

Heb er zelf voor gekozen ze niet heeel hoog te plaatsen, om het nog wat natuurlijk te houden met 800cc maar ik denk als je ze wel wat hoger laat plaatsen je al sneller het bal/pushup effect hebt of als je ze voor de spier laat plaatsen.

Seline is niet perse nodig hiervoor ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.