appelsien Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 Hallo Ik ben 22 jaar oud en heb de afgelopen jaren enorme borstschommelingen doorgemaakt: in het begin van mijn puberteit had ik een b-cup en ik ben geëvolueerd door het nemen van de pil (en het drinken van sojamelk volgens mij) naar een C-cup of misschien zelfs kleine D. Door al deze hormonale switchen zijn mijn borsten enorm hard beginnen door te hangen, waardoor ze slap aanvoelen en hun stevigheid wat verloren zijn (er zijn zelfs oude striemen op te bemerken). Ik heb eens wat research gedaan en volgens de info op internet hangen ze nog niet helemaal door, maar zijn ze in doorhangfase I (de tepel hangt nog net boven de borstplooi), mijn borsten zien er ook nog niet helemaal uitgelopen uit, maar zijn gewoon sterk gezakt. Wat raden jullie mij aan? Ik zou graag bij Plovier gaan, maar ik weet niet goed wat hij zou voorstellen. Ik kan ook maar tot budget 3500 euro maximum gaan. Is dit haalbaar denken jullie bij hem? groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvanaa Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 Hoi! Waarschijnlijk kunnen je borsten dan gewoon worden 'opgevuld' en heb je geen lift nodig. Een borstvergroting bij Plovier kost 2700 euro dus dat lukt binnen het budget! Ik zou zeggen kijk veel rond op het forum en plan een aantal consulten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weeltje Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 3000 euro is het bij plovier voortaan consult is 50 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvanaa Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 Oh oeps haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 Welkom op het forum! Ik denk dat je met je budget wel uit gaat komen . Het kan goed zijn dat jou borsten weer mooi omhoog komen door ze op te vullen. Ik heb zelf ook mijn borsten laten opvullen. Wat hij zou voorstellen dat kunnen we niet zeggen. Je zou dan echt even een consult moet plannen. Het is aan te raden om meerdere consulten te plannen om verschillende meningen te horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Ik sluit me volledig aan bij Esmiralda.. Ik zou me niet blind staren op 1 pc, maar meerdere consulten inplannen. Dit ook om je verschillende opties te bekijken.. Vaak heeft een pc een voorkeur voor een plaatsing.. Voor een budget van 3400 kun je meerdere kanten op.. Zo kun je bijvoorbeeld ook een consult plannen bij dr. Nio in het SLAZ (3100) of bij dr. Demeyere (3000).. Mag ik vragen waarom je zo'n specifieke voorkeur hebt voor dr. Plovier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted December 7, 2013 Author Share Posted December 7, 2013 Ik sluit me volledig aan bij Esmiralda.. Ik zou me niet blind staren op 1 pc, maar meerdere consulten inplannen. Dit ook om je verschillende opties te bekijken.. Vaak heeft een pc een voorkeur voor een plaatsing.. Voor een budget van 3400 kun je meerdere kanten op.. Zo kun je bijvoorbeeld ook een consult plannen bij dr. Nio in het SLAZ (3100) of bij dr. Demeyere (3000).. Mag ik vragen waarom je zo'n specifieke voorkeur hebt voor dr. Plovier? Ik zat een jaar geleden al eens op dit forum en las toen allemaal lovende commentaren over hem. Vandaar dat die naam me was blijven hangen. Nu ik het forum iets beter gelezen heb, ben ik eigenlijk meer overtuigd van De Meyere, ook omdat dit heel dicht bij de deur is en er minstens even goed over gesproken wordt. Enig idee hoeveel een borstlift bij hem zou kosten (en eventueel met een borstvergroting bij)? Anders vraag ik het nog eens verder op het forum Bedankt allemaal Ik zal op het forum nog eens wat verder rondkijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 Hoi meis, heb zelf ook een bv gehad van Dr.Plovier en ik heb 2700euro betaald voor mn rode 800cc Cereform aptima implantaten.X Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 HalloIk ben op eerste consult geweest bij Demeyere, maar ik ben enkele zaakjes vergeten te vragen;-Je moet op de dag zelf betalen, maar op welke manier? Contant of via bankkaart?-Moet je de dag zelf een soort van speciale kleding aandoen?-Moet je gewoon in de inkomhal gaan zitten daar de dag van de operatie of wordt je ergens achteraan in het operatiegedeelte verwacht ofzo? (Ok, rare vraag, maar voor de zekerheid) En moet je je begeleider dan ook al meenemen zodat die voldoende informatie heeft?Hoe komt eigenlijk dat zovelen onder jullie hem kunnen mailen? Mij heeft hij geen e-mailadres doorgegeven en ik heb hem ook nog nooit persoonlijk aan de lijn gehad. :s Het is altijd de secretaresse aan de lijn, of is dat bij jullie anders dan?groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Hoi,Als je mijn topic leest krijg je bijna alle antwoorden. Ik moest contact betalen. Je hoeft geen speciale kleding aan te doen , maar een blouse of vest is na afloop wel handiger om aan te trekken. Je mag je armen immers niet omhoog doen. Hij mailt weinig. Ik heb hem dat gevraagd, vandaar dat hij ook nergens een email adres heeft staan. Moet nog met de tijd mee zullen we maar zeggen!!! hahahaMijn man is mee geweest met aftekenen en voorbespreking, daarna ging hij in het halletje zitten.Ben nog steeds zeer tevreden over hem. ook als ik hier de verhalen van anderen hoor, is hij wel bereid om herstel operaties te doen! Had ik gelukkig niet nodig. Resultaat is super. Ik heb dan ook de keuze van de grootte aan hem overgelaten, wilde heel natuurlijk , nou perfect!!Je hebt een goeie gekozen hoor.Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted May 6, 2014 Author Share Posted May 6, 2014 Hoi,Als je mijn topic leest krijg je bijna alle antwoorden. Ik moest contact betalen. Je hoeft geen speciale kleding aan te doen , maar een blouse of vest is na afloop wel handiger om aan te trekken. Je mag je armen immers niet omhoog doen. Hij mailt weinig. Ik heb hem dat gevraagd, vandaar dat hij ook nergens een email adres heeft staan. Moet nog met de tijd mee zullen we maar zeggen!!! hahahaMijn man is mee geweest met aftekenen en voorbespreking, daarna ging hij in het halletje zitten.Ben nog steeds zeer tevreden over hem. ook als ik hier de verhalen van anderen hoor, is hij wel bereid om herstel operaties te doen! Had ik gelukkig niet nodig. Resultaat is super. Ik heb dan ook de keuze van de grootte aan hem overgelaten, wilde heel natuurlijk , nou perfect!!Je hebt een goeie gekozen hoor.Succes.Hoi!Harstikke bedankt! Dus als ik het goed begrijp komt hij je voor de operatie gewoon in het halletje halen en kan je begeleider daar tijdens de operatie ook gewoon even zitten?Het is ook een beetje chaotisch om een operatiedatum vast te leggen .. Is dat gewoon bellen naar het nummer waarnaar je altijd belt? Ik begreep zijn uitleg aan het eind niet zo goed. Is hij persoonlijk aan de lijn of zijn secretaresse dan?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamertje Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ik heb enkel zijn secretaresse aan de lijn gehad om mijn datum vast te leggen. Ik had ook geen emailadres, dus mailen kon ik ook niet.Mijn man en ik kwamen samen toe en wachtten even in de hal. Toen kwam iemand me halen om me om te kleden, man bleef in de hal. Dan werd ik naar z'n bureau geleid waar mijn man intussen ook zat. Tijdens de operatie heeft hij ook in de hal gewacht tot hij terug bij mij mocht komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ik ben zelf ook door de Meyere geopereerd. Ik kon de betaling via de bankkaart doen, maar vond het makkelijker om het contant te doen. Wist ik zeker dat het goed zou gaan met de betaling Je hoeft geen speciale kleding aan. Het is wel belangrijk om iets makkelijk aan te trekken. Zeker je shirtje is hierbij belangrijk. Ik had een shirtje waar ik in kon stappen en dan omhoog kon trekken. Zo hoeft het niet over je hoofd heen, want dat is toch wel lastig als je armen niet omhoog mogen Ik had hierover weer een vest aan. Als je binnen komt kun je gewoon plaats nemen in de hal. Bij mij kwam 1 van de dames nog even naar me toe om te zeggen dat het ietsje uitliep. Toen ik eenmaal aan de beurt was werd ik opgehaald en mocht ik me omkleden in het uitslaapkamer. Je krijgt daar sokjes en een lekkere badjas aan Toen mocht ik weer in kantoor zitten en mijn man zat hierbij. Ik kreeg nog even een bezoekje van de anesthesist en daarna kwam de Meyere nog even dingen doorspreken en hebben we het financiële gedeelte afgehandeld. Direct hierna is hij me gaan aftekenen en heb ik gedag gezegd tegen mijn mannetje en mocht ik de operatiekamer in. Het is daar trouwens wel koud! haha Ik heb hem ook een aantal keer gebeld en in eerste instantie kreeg ik ook de assistente aan de lijn. Heb hem zelf 1x aan de telefoon gehad. Mailadres heb ik ook niet gekregen, maar heb het wel aan iemand hier gevraagd omdat ik toch nog even wat dingen duidelijk wilde hebben en vond de mail wel zo makkelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Hallo allemaal!Ik heb zo'n vijf dagen geleden een borstvergroting laten doen, maar ik heb al die tijd al verschrikkelijk veel pijn door de sportbh (denk ik). Ik heb de indruk dat deze hard op mijn littekens drukt waardoor ik de boord aan de onderkant voortdurend moet openhouden met mijn handen om de pijn en de druk op de littekens tegen te gaan. Heeft iemand hier nog last van gehad of ligt het niet aan de boord? Dan nog een ander vraagje: is het normaal dat als je je sportbh uitgedaan hebt je het gevoel hebt dat je borsten eraf vallen? Blijft dit gevoel of is dit tijdelijk? De zwaartekracht lijkt echt wel hard de overhand te hebben ...Buiten deze zaken zien mijn borsten er prima uit. Geen blauwe plekken, alleen een beetje zwelling, maar voor de rest niet pijnlijk. groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Dat klinkt als normale klachten. Je zou kunnen proberen een sportbh met een grotere omvang te dragen, of gaasjes tegen je littekens aan de leggen. Ik heb vooral 's ochtends last van de sportbh omdat er dan veel vocht tussen zit, als je opstaat trekt dit weer naar je buik. Helaas moet je hier doorheen! Ook de zware borsten is normaal, dit wordt steeds minder hoor. Je moet wennen aan het gewicht en je huid staat nog helemaal gespannen, waardoor je dat zware gevoel krijgt. Als alles op zijn plek zit zal je hier geen last meer van hebben. Helaas is het toverwoord hierbij ook: geduld! Sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharonnijlandkippers Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Ik heb het ook maar dan bij bvk. Ik heb bij de lingeriezaak van die tussenstukjes gehaald om de omvang te vergroten, dit helpt aardig en ik heb gazen op de wonden tegen de druk. Idd dat gevoel van eraf vallen is heel normaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Hoi meid, anders de schouder bandjes wat verstellen zodat de bh wat lager kan. Heb ik toendertijd ook gedaan, dan zit het boord net onder je littekens. Succes♡ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blueberry Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Ik heb de hele tijd maandverbandjes van die dunne inlegkruisjes tussen mijn wonden en sportbh gedaan, dat hielp super goed!! PC vond het ook een slim idee! Succes. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted July 19, 2014 Author Share Posted July 19, 2014 Bedankt allemaal! Het voelt ondertussen al veel beter aan nu de draadjes eruit zijn. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted July 19, 2014 Author Share Posted July 19, 2014 Hoi allemaalIk zit met een redelijk gek vraagje ... Ik ben een tweetal weken geleden geopereerd aan een borstvergroting + lipo buik, binnenkant dijen, binnenkant knieën en heupen. Alles verloopt zeer netjes en ziet er heel goed uit. Ik wou eigenlijk ook een lipo armen, maar omdat ik nog geen werk van de chirurg gezien had, vertrouwde ik het niet zo om een lichaamsdeel dat zichtbaar is voor de buitenwereld te laten behandelen. Ik zou graag nog een lipo aan mijn armen ondergaan in de loop van het komende jaar, maar zou diezelfde chirurg me niet voor gek verklaren als ik net al zoveel ingrepen gedaan heb?(Ik zou graag willen bellen om te vragen of ik de dag van de nacontrole (binnen twee maanden) ook die lipo armen mag bespreken) Ik heb nu wel genoeg tijd om te herstellen, dus het zou voor mij ideaal uitkomen. Toch voel ik me hier redelijk ambetant bij. Zijn er onder jullie ook enkelen die een andere ingreep planden binnen het jaar?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cubje Posted July 19, 2014 Share Posted July 19, 2014 Ja hoor!! Ik heb 6 weken geleden een bvg gehad en heb al gesproken over een mini buik wand correctie......het is hun werk he?! Daar verdienen ze hun brood mee.....wij zijn als het ware de klant.....dus ze zullen wel blij zijn met onze 'opdrachten' denk je niet? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted July 21, 2014 Author Share Posted July 21, 2014 Hoi allemaalIk ben vandaag 14 dagen PO en de draadjes zijn er drie dagen geleden uitgehaald door de arts. Ik dacht dat hij zei dat de littekens er mooi uitzagen. Toch heb ik al sinds het begin van de operatie wat last van trekkende littekens. Eerst was dit aan beide borsten en kwam dat volgens mij door de sportbh, nu - na het uithalen van de draadjes - doet het slechts pijn aan 1 kant. Het litteken van de pijnlijke kant ziet een klein beetje roder dan aan de andere kant, maar niet om te zeggen problematisch. Er komt ook geen vocht uit of dergelijke. Het trekt alleen heel sterk als ik overhel met mijn romp naar links of rechts of ik me in de lengte hard uitstrek. Zou dit iets ernstigs zijn? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Nee. Is niets ernstigs. Heb ik ook gehad en verdwijnt weer. Zodra je koorts/bloedingen/teveel pijn krijgt, dan zou het wel iets kunnen zijn waar iets aan gedaan moet worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelsien Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Hoi allemaalEen zevental weken geleden onderging ik bij dokter De Meyere (Artemedis) een BV + lipo onderbuik, heupen, binnenkant dijen en binnenkant knieën. Alles is goed verlopen, maar ik maak me wel wat zorgen over de zwelling aan de rechterkant van mijn bovenbuik (=gedeelte van de buik boven de navel en onder de borsten).Toen ik geopereerd werd, heb ik in tegenstelling tot velen onder jullie geen last gehad van een zwelling van de onderbuik (misschien omdat ik een lipo had aan mijn onderbuik?), maar wel een serieuze zwelling aan mijn bovenbuik. Ik vroeg me altijd af of dit niet kwam door het drukpak: de rand van het drukpak was zeer strak en snijdend op navelhoogte, waardoor het wel leek alsof mijn onder- en bovenbuik van elkaar gesneden werden (zeker de eerste twee tot drie weken na de operatie). De bovenbuik deed ook wel serieus wat pijn door de snijdende rand van het lipopak lange tijd. Toen ik mijn hechtingen eruit liet halen na twee weken door mijn PC, zei deze dat de zwelling van de bovenbuik normaal was en dit allemaal nog moest wegtrekken. Ik had dus geduld en toen ik mijn lipopak niet meer moest dragen, was er toch nog wel een week een serieuze zwelling op die bovenbuik (pijn was wel al een tijdje weg daar). Nu ... Er verstreken ondertussen drie weken na het definitief uitlaten van het lipopak en ik merk dat de zwelling over heel mijn lichaam weggenomen is (dus daarmee bedoel ik: mijn borsten zijn niet meer gezwollen, en de andere plaatsen van de lipo's ook niet meer). Ook aan de linkerkant van mijn bovenbuik is de zwelling verdwenen, maar aan de rechterkant van mijn bovenbuik is er toch nog wel een opvallende zwelling / uitstulpend stuk te zien. (Ik denk niet zo erg meer als in het begin, maar ik weet het niet zeker) ... Nu is mijn vraag: is dit normaal? We zijn al zeven weken verder en aangezien ik totaal geen operatie had aan mijn bovenbuik, vind ik het dus zeer raar dat daar een zwelling aanwezig is, zeker aangezien het aan de linkerkant wel weggetrokken is en het er aan de rechterkant nog zit. Pijn doet het volgens mij niet, maar het ziet er wel wat vreemd / niet normaa uit.Ik maak me hierover wel zorgen. Misschien heeft het niets met de operatie te maken en heb ik wel een gezwollen lever of zo? :sHeeft hier iemand ervaring mee gehad ook?groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 Het zal vast geen orgaan zijn want dat doet heel veel pijn... Geen idee wat wel.. Bel je pc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.