Jump to content

Behaha : 2 januari 2014 : Dr. Kruppa : ACCZ

Recommended Posts

Hoi dames,

Na veel lezen nu maar ook eens schrijven!

Ik ben een moeder van twee (inmiddels grote) kinderen en ik ben niet echt "rijk bedeeld", beetje achter in de rij gestaan zeg maar!

Ik heb een drukke baan, een leuke man, al met al best wel een leuk leven, maar toch mis ik iets.

Nu dan eindelijk de grote stap genomen om een BV te....ja hoe zeg je dat? ondergaan, nemen?

Hoe dan ook, ik heb A gezegd en nu wil ik ook B zeggen (en C en D en dubbel D) maar ik vind het zo moeilijk allemaal!

Ik ben geen kleintje, qua lengte, en het past gewoon niet zoals het nu is. Ik draag nu 75 C maar dat is push up dus het is meer een B.

Altijd dat gedoe met die push up BH's ben ik helemaal zat, en dan heb ik het nog niet eens over de enorme afgang als je die BH uit doet.

Ik ben dol op lingerie maar als ik ga shoppen dan kijk ik eerst hoeveel vulling er in zit en daarna pas of ik de BH ook leuk vind!

Ik heb al heel veel gelezen en ik ben van plan nu ook veel te gaan schrijven.

Zo hoop ik zelf wat meer te weten te komen en ik hoop natuurlijk ook met mijn verhaal iets voor anderen te kunnen betekenen.

Moeilijk hoor dat voorstellen, wat is leuk om te vertellen en wat niet??

Ik heb mijn eerste consult gehad, operatie is gepland op 2 januari, maar twijfel nu heel erg over de "maat" die ik moet nemen..

Verslagje!

Afgelopen zaterdag vroeg op weg naar ACCZ Utrecht voor het eerste consult.

Het is een uurtje rijden maar het leken wel 5 minuten, voor ik het wist stond ik geparkeerd voor de kliniek.

Na 5 minuten wachten kwam Corine Wagner ons halen uit de wachtruimte.

Eenmaal in de spreekkamer was ik op van de zenuwen!
Corine vertelde alles heel rustig en duidelijk en luisterde naar al onze vragen en probeerde deze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Ik moet zeggen dat ik me door de vriendelijkheid en de rust die Corine uitstraalt, al snel iets meer op mijn gemak voelde.

Bij het passen heb ik gekozen voor 465 cc anatomisch Dual Plane, ik weet niet of ik het nou helemaal goed zeg hoor ;-)

Dr Kruppa kwam er later ook bij en hij was het helemaal eens met die keuze en vond dat dit goed bij mij en mijn bouw past.

Eenmaal thuis was ik echt geobsedeerd door (.)(.) en bij elke vrouw op tv denk ik: zou het zo worden of misschien wel zo...gek word ik ervan!

De twijfel of ik wel het juiste aantal CC heb gekozen is om gek van te worden..
Zo erg dat ik vanmiddag heb gebeld naar ACCZ.

Geen probleem hoor, dan kom je toch gewoon nog een keer passen...wat ben ik blij en opgelucht!

Morgenavond ga ik dus nog een keer passen, want ik wil straks écht geen spijt hebben van een keuze die misschien toch te groot is voor mij...

Hebben jullie ook zo getwijfeld??

Liefs,

Behaha

Guest cindytje1985

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ja die twijfels zijn heel herkenbaar!! Ik ben zelf ook 2 keer geweest om te passen om te kijken of het echt niet te groot zou worden!!

Ik denk ook dat iedereen hier op de site die twijfels ook wel herkent.. Het is niet even een brood wat je koopt in de supermarkt en als het niet goed is volgende keer een ander haalt ;)

Wel super dat je zo snel terug kan komen om opnieuw te passen!!

Zoals je waarschijnlijk al hebt kunnen lezen op de site went je nieuwe maat enorm snel en zijn er vele die hebben gezegd, als ik opnieuw zou kiezen dan maar een maatje groter!!

Ik zal je topic titel aanpassen en deze verplaatsen naar de operatieverslagen zodat als je geopereerd bent hier ook je verslagje neer kunt zetten als je dat leuk vindt!!

Succes morgenavond!!

Hoi,

Welkom op het forum!!

Twijfels dat hebben alle vrouwen hier. Het is ook soms erg moeilijk om van te voren een beeld te krijgen hoe groot het er uit komt te zien. Gewoon nog een keer passen als je daar behoefde aan heb en dat is helemaal niet erg.

Heel veel plezier op het forum!!1

Hoi hoi Cindytje en Esmiralda,

Bedankt voor jullie berichtjes en het welkom!

Ik ben vanavond weer geweest om te passen en ik ben er helemaal uit!

Geen twijfels meer, 465 CC High Profile Dual Plane,(was trouwens ook mijn eerste keuze) en het is helemaal goed zo.

Ik had deze keer een afspraak met Mariëlle, wat een schatje is dat! Ik ging nu ook niet zenuwachtig dus ik heb ook alles kunnen vragen wat ik nog wilde weten.

Tegen het advies van de kliniek in heb ik vanmiddag toch een mooie BH 80 D gekocht om ook daar eens de protheses mee te passen en dat is mij heel goed bevallen. Ik vind dat je het zo veel beter kunt zien als met die sport BH.

Morgen weer netjes terug brengen natuurlijk, want hoe het uiteindelijk qua maat wordt moet ik natuurlijk nog even afwachten...

Nu nog even "geduldig" wachten tot het 2 januari is..;-)

Hoi Behaha,

Ik ben in juli bij dr Kruppa geweest! Spannend, je datum is niet ver weg meer! Ik moet zeggen dat ik erg blij was met Kruppa, hele vriendelijke en kundige man! (wel beetje negatief over accz zelf, maar zal je er niet mee lastig vallen) ;)

Hij heeft mij mooi geopereerd en is erg aardig! Heb je gekozen voor anatomisch? Waarvoor die keus gemaakt en niet voor rond?

Ik heb zelf ook 2 keer gepast, is zo lastig, die keus he!!

Ook herken ik het kijken naar elke vrouw.. hahaha, ik zag van alle vrouwen eerst hun borsten en daarna hun gezicht :P

Succes met aftellen!

Groetjes,

Luna

Hey meiden,

@Rossane...ook 2 januari?? Als ik zo naar jouw ticker kijk ben je 25 maart toch al geweest?

@Luna88...Ik heb ook veel vertrouwen in dr Kruppa, tot nu toe zijn mijn ervaringen heel positief met Accz maar heb idd ook al minder positieve berichten gehoord..

Ach... het gaat om het resultaat uiteindelijk hè, mooi mee genomen als de rest ook goed is maar ik vind de pc het belangrijkst!

Je maakt me trouwens wel nieuwsgierig hahaha.

Ik heb voor anatomisch gekozen omdat ik al niet zo dik ben en dan schijnt anatomisch en achter de spier het mooiste resultaat te geven.

We gaan het beleven! Nog meer dames die op 2 januari de "big day" hebben?

Groetjes Behaha

Hey Rosanne,

Ik zie het nu ja....die ticker stond er wel maar je was nog niet geweest.

Ik heb net ook het hele verhaal gelezen van hoe je onverwacht zwanger bleek te zijn vlak voor de BV..

We zijn een weekje op vakantie dus ik heb alle tijd nu ;-)

Wat een verhaal zeg! Maar je ziet ook hoe de tijd vliegt, het is nu al weer bijna zover... nog 17 dagen

Heb je het nu goed kunnen regelen met hulp? Zijn nu natuurlijk wel 3 kindjes in plaats van 1!

Ik heb nog geen idee hoe laat ik er moet zijn 2 januari, en jij natuurlijk ook niet maar misschien zie ik je in de wachtkamer!

Groetjes Behaha

• 2 weeks later...

Papieren zijn binnen, tijd is bekend...nu is het écht...

Ik moet om 10.30 in Bocholt zijn en de zenuwen beginnen nu wel toe te slaan!

Aan de ene kant kan ik niet wachten aan de andere kant ben ik best wel bang ;-(

Ik ben ook al een tijdje aan de vitamine C en Arnica geslagen maar nu zag ik op het flesje van de Arnica dat er 50 % alcohol in zit.

In de papieren staat 2 dagen voor de operatie geen alcohol en ik vraag me nu dus af of ik die Arnica ook moet stoppen?

Het zijn maar 30 druppels per dag maar toch... Iemand een idee?

Liefs Behaha

Ik heb geen ervaring met die druppels.

Hoop dat we de kliniek beetje makkelijk kunnen vinden. Was wel vrij duidelijke beschrijving bij ;)

Ik heb geen angsten vind het wel spannend. En zooo benieuwd na resultaat haha.

Liefs

Voor de zekerheid toch maar even gebeld met ACCZ en zij raden de Arnica druppels af twee dagen voor de operatie en twee dagen na de operatie omdat hoe klein de hoeveelheid alcohol ook is, het toch bloedverdunnend werkt..

@Rosanne: Ik denk ook dat het wel makkelijk te vinden is hoor,
wij zetten de navigatie aan en Bocholt zal toch niet zooooo groot zijn!

Bruisend Bocholt...;-) Nog 3 nachtjes...

Liefs

Haha nee vast niet ma iets zoeken in ander land,dorp Vind ik altijd lastig. Je moest in de Tom Tom wel ander adres invullen he ;)

Ja joh gaat snel.inc oud en nieuw ertussen...

Gisteren was het zover, op naar Bocholt voor de bv waar ik zo lang naar uitgekeken heb.

Helaas had dr. Kruppa autopech dus alles schoof zo'n 2 uur op.

Best wel een tegenvaller want op het moment dat het eindelijk gaatgebeuren had het al klaar kunnen zijn.

Iedereen was heel lief en vooral ook dr Kruppa zelf.

Hij heeft best lang de tijd genomen om over mijn zorgen van de Silimed protheses te praten. Hij heeft echt eerlijk de nadelen besproken maar ook de voordelen en daar hoor ik niemand over.

Maargoed de bv is goed gegaan en het beetje hoogte verschil dat ik had heeft hij perfect wegewerkt. Na de bv kwam hij naar me toe en zei dat hij er een meetlat met milimeters bij had gehouden om het mooi te maken.

Hij is ook zeker 4 keer geweest om te vragen of alles goed ging.

Gisteren weing pijn, vanacht wel meer en nu ook veel spierpijn.

Ach het is heel mooi geworden dus effe de eerste dagen doorkomen en dan hop naar de zomer!

Behaha

Ja Kruppa was super aardig! Leuke man. Ook voor m'n schoonmoeder had ie tussendoor koffie gehaald enzo en z'n excuses gemaakt wbt te laat enzo..

Welke voordelen vond hij dan van de sillimed?

Geniet ervan en rustig en goed herstel

X

Thanks Marjon!

Ja ik heb Rosanne gezien in de wachtkamer, wel grappig want je maakt je altijd een voorstelling van iemand qua haarkleur ofzo, en dat is het dan helemaal niet...

@Rosanne: De voordelen zijn onder andere veel minder kans op veel kapsel in de loop van de jaren of verschuiven en een korter herstel doordat ze sneller inkapselen. Daarnaast heeft hij uitgelegd dat verkeerd plaatsen een risico is maar dat hij daar super secuur mee is. En Silimed geeft levenslang garantie, mochten ze ooit vervangen moeten worden dan krijg je nieuwe prothese van Solimed. Vervangen is lastiger maar hij zei dat geen enkele . prothese wissel leuk is. Ach alles heeft zijn voor en tegen..

Liefs

Guest cindytje1985

Ik vond het heerlijk om weer te douchen.. Hield alleen wel mijn borsten vast haha.. bang dat ze er af zouden vallen ofzo :P

Hey Rosanne,

ik had net een berichtje bij jou geplaatst..;-)

Vandaag gaat het goed, gisterenavond helemaal niet..

Mijn pijnstillers heb ik nog echt wel nodig maar er kan wel wat meer tijd tussen nu.

Douchen vandaag ging goed, gisteren vond ik het doodeng!

Ik heb nu een andere BH aan omdat de Z-Bra in de wasmachine zit en wat een zegen is deze BH!

Niks snijden of het midden dat knelt, ik heb van die Z-Bra een blauwe plek in het midden zo drukt die daar..

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.