OhMyGosh Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Hi allemaal, Ik word 16 januari 2014 geopereerd door Moojen-Zaal in de Velthuis Kliniek Hilversum. Ik kan werkelijk niet meer wachten. Ik ben zo blij en zenuwachtig en nieuwsgierig naar het eindresultaat. Het kan nu gewoon niet snel genoeg gaan voor me. Ik ben in augustus op consult geweest en daar besloten 280 gr (hoeveel cc is dit?) te doen, anatomisch, dual plane. Ik heb nu een volle A, kleine B. De reden voor mijn borstvergroting is dat toen ik 18 jaar was, grotere borsten had dan nu (volle B, kleine C). Inmiddels ben ik 24 en denk ik dat het komt doordat ik niet meer aan de pil zit ofzo..?! Eigenlijk denk ik al vanaf mijn 20ste aan een borstvergoting. Ik had van mijn 18de tot 22ste dan wel grotere borsten, maar ik vond ze toen eigenlijk ook te klein. Ik ga 16 december weer op consult om nog een keer te passen. Ik wil uitkomen op een grote C, kleine D. Voor wie een foto wil zien van hoe het nu is kan me toevoegen. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoisonIvy Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Hee!Zag dat je me had toegevoegd. Wat een herkenbaar verhaal! Ook al had ik nooit groter dan een Btje, in mijn pil tijd. 280g is ook 280cc haha. Welke omvang heb je? bij 70-75 zou het denk ik wel vergelijkbaar zijn met mijn resultaat. Moet er wel bij zeggen dat mijn voor-foto's een stuk kleiner lijken dan de werkelijke situatie was dus daar zou ik het niet mee vergelijken haha. Zat met bh's tussen 75A en B in. Spannend zeg! wens je veel succesliefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ha wat leuk! Erg herkenbaar verhaal, ik heb een kleine B en wil ook een volle C/D. Ik ben (nog maar) 19 jaar maar na lang nadenken toch besloten om niet te wachten maar het nu te doen! Ik ben 27 januari aan de beurt ook bij Laura Moojen-zaal in Hilversum!! Ik neem 235 cc maar ga binnenkort nog een keer passen (misschien toch wat meer cc's nemen) Bij mij ook anatomische dual-plane. Ik kan niet wachten XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted December 4, 2013 Author Share Posted December 4, 2013 Hi meiden,Grappig; het lijkt wel bijna alsof de meesten hier een volle C, kleine D willen. Ik heb net een foto in album gezet. Zo heb ik het nu. Ik heb omvang 75. Maarja, die cc valt natuurlijk bij ieder anders uit. Ik ben 1.71 en weeg 59. Ik vind jouw borsten (PoisonIvy) wel echt perfect, maar dat komt ook omdat je voorheen hele mooie borsten had natuurlijk. Als ze bij mij maar niet ver uit elkaar gaan staan, ik heb best wel 'side-boobs'. Spannend Sophie!!! Oeeeh, kan echt niet wachten....Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ik kan ook echt niet wachten hihi duurt me veeel te lang!Zit ook zo erg in twijfel over het aantal cc's, is ook bij iedereen weer anders heGelukkig binnenkort nog een keertje passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Hoi,Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!!Als je vragen heb dan horen we het graag. Zoals je ziet is er altijd wel iemand die antwoord wil/ kan geven.Veel plezier hier op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoisonIvy Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Dankje, erg groot compliment!Ja daar heb je ook helemaal gelijk in dat het toch bij iedereen anders uit kan vallen.haha populaire maat idd. Ik had ook aangegeven een mooie volle c te willen. Ze gaven zelf aan dat het qua maat wel eens een Dtje zou kunnen worden.Uiteindelijk is het dat ook geworden. Als je een natuurlijk niet al te drastisch resultaat wilt, kan zij erg goed inschatten wat je nodig hebt om het gewenste resultaat te behalen. Daarom denk ik dat het met dezelfde wens en soort gelijke voorsituatie èn natuurlijk zelfde arts wel een beetje vergelijkbaar gaat worden. Ik vind jou voor situatie trouwens ook al mooi hoor, vind ze op die foto ook zeker niet heel ver uit elkaar staan! Maar ik ben geen borsten deskundige haha, daar kan Moojen-zaal je vast wel mee helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted December 5, 2013 Author Share Posted December 5, 2013 Even een dringend vraagje. Heb dus op 16 december een tweede soort consult om weer opnieuw te passen, maar kreeg te horen dat alleen die assistent/consulente hierbij is; "Het passen van protheses is alleen met mij, indien je een prothese wijziging wil gaat dit in overleg met Dr .Moojen." Ik wil Laura erbij. Ik heb nog zoveel vragen. Kost het geld als ik haar erbij wil??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Ja klopt dat heb ik ook.. Had nog vragen over de ronde vs anatomische prothesen en had dr moojen daarover gemaild. Kreeg heeel uitgebreid antwoord en er zijn nog wat mailtjes heen en weer gegaan. Ik weet niet of het consult dan geld kost (lijkt me niet) maar misschien is mailen voor jou ook een optie? En anders gewoon bellen en zeggen dat je laura er bij wil, zal vast geen probleem zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissyK Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Hallo Allemaal,Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zag jou topic staan en besloot meteen te reageren want ik word toevallig op dezelfde dag als jou geopereerd door Laura Moojen-Zaal. Ik ben 23 jaar 163 lang en 53 kilo heb nu cup A en ik krijg Anatomische prothesen dual-plane 325 cc. Ik ben heel erg zenuwachtig en vind het super spannend en ben nu de dagen al aan het aftellen. Misschien komen wij elkaar wel tegen bij de Velthuis-kliniek. Weet je al of je s,ochtends of s,middags geopereerd word? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Hallo Allemaal,Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zag jou topic staan en besloot meteen te reageren want ik word toevallig op dezelfde dag als jou geopereerd door Laura Moojen-Zaal. Ik ben 23 jaar 163 lang en 53 kilo heb nu cup A en ik krijg Anatomische prothesen dual-plane 325 cc. Ik ben heel erg zenuwachtig en vind het super spannend en ben nu de dagen al aan het aftellen. Misschien komen wij elkaar wel tegen bij de Velthuis-kliniek. Weet je al of je s,ochtends of s,middags geopereerd word?Oeh spannend!! Weet jij al of je smorgens of smiddags geopereerd wordt? Ik weet nog helemaal niks, hoor t geloof ik een week van te voren pas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissyK Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Oeh spannend!! Weet jij al of je smorgens of smiddags geopereerd wordt? Ik weet nog helemaal niks, hoor t geloof ik een week van te voren pas? Ik heb zelf aangegeven dat ik graag s'ochtends geopereerd wilde worden, ze gaven aan bij de planning dat er zoveel mogelijk rekening mee word gehouden maar het tijdstip hoor ik ook pas een week van te voren. Ik heb er zo zin in was het maar vast 16 Januari!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Oh okee! ik wil ook t liefst 's morgens haha anders loop ik de hele dag te stressen Ja snap ik, ik kan ook echt niet meer wachten!! Ga jullie volgen hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted December 13, 2013 Author Share Posted December 13, 2013 Hi girls!Wat leuk dat wij op dezelfde dag geopereerd worden joh! Ik weet nog niet hoelaat... Zou het liefst ook in de ochtend willen, maar heb niks aangegeven. Maandag ga ik weer opnieuw passen met Laura erbij en ga wat voorbeelden meenemen. 30 december heb ik een afspraak met de fysio. Het komt nu echt dichtbij!!! Hebben jullie al een afspraak met de fysio?Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissyK Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Echt leuk en toevallig inderdaad dat we op dezelfde dag geopereerd worden Ik ga Maandag ook naar de Veldhuis- kliniek voor mijn afspraak bij de fysio. Fijn he! dat het zo snel al is het echte aftellen gaat nu beginnen. Ik begin nu wel steeds meer te twijfelen over het aantal cc,s ik vind het heel moeilijk. Ik ben vooral bang dat ik ze te klein vind omdat ik dat vaak lees hier op het forum. Laura Moojen zei dat ik niet groter moest gaan dan 325 cc dus ik ga maar op haar advies af dan komt het vast goed. Spannend dat je voor een tweede consult gaat. Succes maandag met kiezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Dat schiet al op! Ik ga 30 dec nog een keertje passen voor de zekerheid. Heb nog geen afspraak bij de fysio maar jullie zijn natuurlijk wat eerder dan ik aan de beurt! Succes maandag!xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 He meiden,Zo gepast! Ga i.p.v. 280 cc naar 295 cc. Dit wordt een volle C, kleine D. Er wordt een sportbh besteld in 70D. Whaaa. Mocht ook 325, maar dan zou de vorm van mijn eigen borsten veranderen en dat wil ik absoluut niet. MissyK, hoe was het bij de fysio?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Ohhh leuk!! Ik ga denk ik ook voor meer cc's maar dat horen jullie 30 december van me Volle C kleine D lijkt mij perfectttt! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissyK Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Hi meiden,Oh my Gosh Goed dat je nog een keer bent gegaan zodat je nu zeker bent van het aantal cc,s geeft ook vast wat meer rust dat je niet meer hoeft te twijfelen. Ik ben vandaag begonnen met de oefeningen van de fysio. Ik ben er maar heel even geweest met een kwartiertje stond ik alweer buiten haha. Je krijgt 5 oefeningen mee die je 4 tot 6 x per dag moet doen voor de operatie de fysiotherapeute deed ze voor zodat je zeker weer dat je het goed doet. Ook krijg je alvast 2 oefeningen mee voor na de operatie en wat tips en adviezen wat je beter niet kunt doen na de operatie. Je hoeft eigenlijk pas 2 weken voor de operatie te beginnen met oefenen maar vond het zo leuk kon niet wachten heb nu wel spierpijn haha X Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Hi meiden! vandaag nog een keertje gepast en ga toch voor een maatje groter: 280 cc! 8 januari heb ik een afspraak bij de fysio. Schiet nu al op jippie!! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Leuk, leuk! Waar kom je dan op uit? Heeft ze gezegd welke maat sport bh ze gaan bestellen? Voor mij wordt het een 70D. Heb er ook nog 1 extra besteld (zwarte). Had vandaag een afspraak met de fysio en ga morgen beginnen aan de oefeningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Laura was er niet bij en m'n consulente zei sowieso een goeie C! Heb niet gehoord wat voor maat BH ze besteld heeft.. 70D klinkt goed haha! Lijkt mij ook handig om er nog een extra te hebben, zal dr wel een mailtje sturen om te vragen of dat kan! Spannendddd nog maar iets meer dan 2 weekjes voor jullie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissyK Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Lieve Meiden,Ik heb besloten om toch geen borstvergroting meer te ondergaan ik had er geen goed gevoel meer bij en hoe dichter bij de operatie kwam hoe meer ik ben gaan twijfelen. Ik heb besloten om mijzelf te accepteren zoals ik ben. Het is een hele moeilijke beslissing geweest ik heb er ook heel lang over na moeten denken. Maar ik denk dat het voor nu de juiste beslissing is. Ik wil jullie al het goeds toe wensen en hoop dat de operatie goed zal gaan en jullie je droom boobies krijgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hey MissyK, Als je daar 100% achter staat heb je de juiste beslissing genomen meid! Mocht je in de toekomst toch van gedachten veranderen dan weet je ons te vinden toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Hey MissyK, Als jij daar inderdaad helemaal zeker van bent dan is dat de juiste beslissing! Ik vind het heel knap van je, want ik zou het zelf niet kunnen denk ik. Bedankt en jij ook veel goeds toegewenst! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.