Jump to content

Wanneer definitieve BH maat na BV?

inge v b

Recommended Posts

Ik ben nu 2,5 week PO en ben eigenlijk wel benieuwd wanneer je BH maat niet meer veranderd. Mijn kliniek bh was 75D. Zelf heb ik een sportbh 80D. Nu merk ik dat deze ook al strakker lijkt te zitten.

Ik wil nog wel een bh aanschaffen maar hoe groot is de kans dat ik die dan kan blijven dragen?

Veranderen je borsten tot 6wk of enkele maanden?

80D zou ik prima vinden, groter hoeft echt niet maar ja......

Wat is jullie ervaring?

gr Inge

Hi Inge,

Als het goed is kunnen je boobs na die 6 weken nog veranderen. Niet meer wekelijks maar om de aantal maanden tot wel een jaar tot anderhalf jaar.

Na 6 weken zou ik de eerste half jaar zeker niet teveel gaan shoppen ;)

Sportbh's vallen ook kleiner uit dan een gewone bh.

Bij mij duurde het een paar maanden eigenlijk,met 6 weken paste een beugel bh nog niet echt ,het zat gewoon nog niet goed en lekker ,blijkbaar waren mn boobs nog niet klaar met indalen ......dus het is afwachten hoe het bij jou gaat lopen.

In het begin wisselde ik af ..overdag beugelbh,savonds hup een soft bh aan .

Ik ben net weer bh gaan kopen..... En ik snap geen *piep* meer ervan....

Heb nu al tig maten gehad, heb ik vorige week een bh 75 E (merk sylvie) gehaald, omdat ik niet kon wachten..... Deed die nu weer zeer... (Beugel aan binnenkant)

Heb nu een 75 G aan.... Wel voorgevormd en die andere was alleeen kant met beugel.... (Nu hunkemoller merk) Volgens mij zeggen die maten echt niets ......

Ik ben net weer bh gaan kopen..... En ik snap geen *piep* meer ervan....

Heb nu al tig maten gehad, heb ik vorige week een bh 75 E (merk sylvie) gehaald, omdat ik niet kon wachten..... Deed die nu weer zeer... (Beugel aan binnenkant)

Heb nu een 75 G aan.... Wel voorgevormd en die andere was alleeen kant met beugel.... (Nu hunkemoller merk) Volgens mij zeggen die maten echt niets ......

Haha .pieeeeeeeeeeeeeep......... :104:

Nee idd die maten ,ik blijf me soms echt verbazen hoezo ze ooit de naam maten hebben verzonnen bij bhs,er klopt gewoon zelden wat van!

Ik heb na 6,5 week twee bh's gekocht bij Hunkemöller. Ook bij mij doet de beugel bij mn rechterborst zeer aan de binnenkant. Mijn oplossing: geen bhzolang t zeer doet, heerlijk!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.