Ga naar inhoud

Oefeningen Dual plane


Aanbevolen berichten

Bij sommige klinieken lees ik over oefeningen voor na een Dual plane operatie. Heeft één van jullie hier ervaringen mee? Werkt dit echt en welke oefeningen moet je dan doen? Ik ben inmiddels 15 dagen po, maar heb nog steeds last van een strakke/verkrampte borstspier. Hierdoor slaap ik slecht, terwijl ik overdag bijna alles weer kan doen. Sinds vanochtend heb ik er ook weer veel last van. Het kan ook door de martelband komen, want die geeft wel heel veel druk. Ik ben benieuwd of iemand tips heeft!

Helemaal omdat ik vanaf volgende week op vakantie ga en een maand in een tent op de grond moet slapen. Dat zie ik op dit moment nog helemaal niet zitten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leo123,

Ja klopt ik heb oefeningen meegekregen na mijn dual plane operatie. Ook moest ik al beginnen met oefenen 2 weken voor de operatie. Ik kan niet zeggen of het verschil maakt met of zonder de oefeningen maar ik heb eigenlijk bijna tot geen last meer en ben nu 4 weken PO. Met drie weken was de meeste pijn verdwenen. Al merk ik nu dat de spieren nog wel gevoelig zijn naarmate de oefeningen zwaarder worden. Ik heb hieronder even een afbeelding toegevoegd voor de oefeningen die je de eerste twee weken na de operatie moet doen. Misschien handig om daarme te beginnen en niet meteen instromen vanaf week 3 omdat de oefeningen met de week zwaarder worden. Je kan ook eens verder zoeken op het forum want er worden wel meer oefeningen beschreven her en der.

post-4389-0-61718700-1350910638.jpg

Succces! En kijk ook eens op internet, daar staan ook oefeningen die je kan doen speciaal voor na dualplane operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks

Hoi Leo123,

Ja klopt ik heb oefeningen meegekregen na mijn dual plane operatie. Ook moest ik al beginnen met oefenen 2 weken voor de operatie. Ik kan niet zeggen of het verschil maakt met of zonder de oefeningen maar ik heb eigenlijk bijna tot geen last meer en ben nu 4 weken PO. Met drie weken was de meeste pijn verdwenen. Al merk ik nu dat de spieren nog wel gevoelig zijn naarmate de oefeningen zwaarder worden. Ik heb hieronder even een afbeelding toegevoegd voor de oefeningen die je de eerste twee weken na de operatie moet doen. Misschien handig om daarme te beginnen en niet meteen instromen vanaf week 3 omdat de oefeningen met de week zwaarder worden. Je kan ook eens verder zoeken op het forum want er worden wel meer oefeningen beschreven her en der.

post-4389-0-61718700-1350910638.jpg

Succces! En kijk ook eens op internet, daar staan ook oefeningen die je kan doen speciaal voor na dualplane operatie

Super Mimi12! Dit ga ik inderdaad doen :) Had al op internet gezocht, maar kon alleen de oefeningen van voor de ingreep vinden. Ik ga nu mijn derde week in, maar zal inderdaad eerst eens hiermee beginnen.

Thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.