Taampiej Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Hoi meiden,Ik heb een vraag en misschien weten jullie het.. Ik had vroeger een grote f cup maar door afvallen en zwangerschap zijn ze nu een stuk kleiner en leger maar vooral gaan hangen. Denken jullie dat het mogelijk is om met een vergroting het ook weer mooi te krijgen of is het met hangende borsten altijd nodig om te liften? Ik wil namelijk het liefst protheses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Nee hoor het is zeker niet altyd nodig om te liften bij hangende borsten!Het is ook maar net wat je zelf precies wilt,maar vaak zat is een vergroting alleen al genoeg om je borsten weer mooi vol te krijgen.Aan de hand van je consult kan de arts kijken wat de beste oplossing is voor jou.Kijk als je ze echt super recht op wilt dan is een lift natuurlijk weer wel nodig,maar soms ziet het er met opvulling alleen al ook al super mooi uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taampiej Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 OW gelukkig. wil dan inderdaad wel een high profile prothese. We gaan het zien. Thnx voor het antwoorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ja het is inderdaad mogelijk om ze met een vergroting weer mooi te krijgen. Het ligt ook een beetje aan hoe je tepels bijvoorbeeld staan en wat je zelf voor ogen heb. Door consulten te doen kunnen de artsen jou vertellen wat er in jou situatie mogelijk is.Ik ben door de zwangerschappen en met name veel gewicht verlies ook 2 cupmaten kwijt geraakt. Helaas bleef de huid gewoon zitten wat het er niet mooier op maakte. Ik heb 30 september mijn borsten laten vullen en daar ben ik heel blij mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taampiej Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Daar ben ik echt blij mee, want kreeg ineens visioenen dat het alleen maar gelift kan worden en dat wil ik helemaal niet. Inderdaad de huid blijft zitten. Echt lelijk. Als jou profielfoto klopt dan denk ik: WOOW! Zo zou ik het ook wel willen Zo te zien voor de spier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Als je geen hangborsten meer wilt, zou ik aanraden om het te liften. Als je alleen gaat vergroten moet er zoveel cc in dat je borsten weer erg zwaar worden en gaan hangen. Ik heb zelf gelift met een hele kleine prothese erin. Er was een arts die zei we vullen ze wel op, maar dat ziet er niet uit, en heb je enorme tieten en dan kom ik een keer Mijn borsten zijn helaas toch nog veeeeel te groot uitgevallen en ik laat over een paar weken de prothese er weer uithalen en opnieuw liften en verkleinen. Voor de littekens hoef je niet bang te zijn, die zijn bij mij erg mooi geworden. Kijk maar in mn galerij. Succes! Risje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ja het klopt dat er vaak wat meer cc in gaat, maar ik heb zelf geen enorme tieten nu. Ik denk dat als je goede bh's draagt je heel wat kan doen om te voorkomen van het overdreven hangen van je borsten. Iets aan hang zal je houden, maar dat maakt je borsten ook wel weer erg natuurlijk. Ja de mijne zijn wat groter, maar mensen om me heen die het niet weten zien het niet eens. Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak. De 1 vind een C cup enorm en de ander vin een G te klein.Het is allemaal erg persoonlijk met wat je wensen zijn. Ik wilde niet nu al met littekens lopen. Misschien over 10 of 15 jaar als ik voor een wissel ga dat ik dat dan wel oke vind. Ik denk dat veel dat hebben en dus dat beetje hang wat je heb dat is dan minder erg dan bijvoorbeeld die littekens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taampiej Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Nou ik heb op dit moment nog een kleine d maar kom van g (tijdens zwangerschap af) dus heb veel vel. Aan de bovenkant is het plat, al het gewicht hangt aan de onderkant dus naar beneden wat hangborsten maakt. Het lijkt mij dat met een hoge prothese dit dan weer mooi opgevuld kan worden. Ik wil ook groter. Dat er een grote prothese in moet vind ik niet zo heel erg.. t moeten alleen niet van die mega dingen worden die niet bij me passen.. We gaan t zien. Binnenkort consulten plannen. Thnx voor reageren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.