Jump to content

borstlift enkel bij linkerborst

Recommended Posts

Hallo iedereen,

zo ik stel me ff voor, ik woon in brussel en ben 24 jaar oud.

Vanaf ik borsten begon te krijgen groeide mijn linkerborst meer de rechter.. ikdacht nja, ambetant maar komt mss nog wel goed..

Het is dus niet goedgekomen, mijn linkerborst is een B, hele grote tepel en hangt.. rechter normale maar kleine borst.. (A)

Mijn operatie gaat door 17 december, in cavel ziekenhuis ,geopereerd door DR Jean Valery Berthe (iemand ervaringen met deze dokter??)

hetgeen ik ga doen klinkt voor sommigen mss niet logisch, maar mijn grote borst word gelift en ietsje verkleind, de kleine borst word enkel een beetje buikvet ingespoten..

ik heb lang getwijfeld om het of zo te doen of toch proteses te steken, maar ik ben geen voorstander voor protesen voor ik kinderen heb gehad.. mss zal ik het later nog wel doen..

ik krijg dus een borstlift van maar 1 borst, het is heeel moeilijk om mensen te vinden die dit ondergaan hebben , om te zien hoe zij dit hebben ondergaan, of ze tevreden zijn van het resultaat..

zo, dit was het ongeveer denk ik :)

Alvast bedankt voor de reacties ! xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.