Valto Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Hallo iedereen, zo ik stel me ff voor, ik woon in brussel en ben 24 jaar oud. Vanaf ik borsten begon te krijgen groeide mijn linkerborst meer de rechter.. ikdacht nja, ambetant maar komt mss nog wel goed.. Het is dus niet goedgekomen, mijn linkerborst is een B, hele grote tepel en hangt.. rechter normale maar kleine borst.. (A) Mijn operatie gaat door 17 december, in cavel ziekenhuis ,geopereerd door DR Jean Valery Berthe (iemand ervaringen met deze dokter??) hetgeen ik ga doen klinkt voor sommigen mss niet logisch, maar mijn grote borst word gelift en ietsje verkleind, de kleine borst word enkel een beetje buikvet ingespoten.. ik heb lang getwijfeld om het of zo te doen of toch proteses te steken, maar ik ben geen voorstander voor protesen voor ik kinderen heb gehad.. mss zal ik het later nog wel doen.. ik krijg dus een borstlift van maar 1 borst, het is heeel moeilijk om mensen te vinden die dit ondergaan hebben , om te zien hoe zij dit hebben ondergaan, of ze tevreden zijn van het resultaat.. zo, dit was het ongeveer denk ik Alvast bedankt voor de reacties ! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Hoi hoi welkom op dit forum! Super dat je dit komt vertellen,ik vind het een nogal aparte ingreep maar zeker ook erg interessant!! En dat je geen protheses wilt is ieder zijn beslissing ,ik vind het juist heel goed overwogen hoe je het nu gaat laten doen! Ben zeker ook benieuwd wat het resultaat zal zijn. Ik weet zo 1,2,3 niet iemand die het op deze manier heeft laten doen,maar er volgen vast meerdere reacties Alvast heel veel forum plezier hier,. liefs Vlinder x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Hoi, Welkom op het forum!!! Wat goed dat je dit gaat doen. Ik heb nog niemand volgens mij gehoord hier die 1 borst liet liften, maar ach er moet toch iemand de eerste zijn toch? Dat je geen prothese wilt dat is natuurlijk helemaal aan jezelf. Ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat. Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen zodat je er helemaal bij hoort. Als je straks je operatie heb gehad is het misschien leuk om hier dan ook je verslag neer te zetten van je dag. Heel veel plezier hier op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valto Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 Hey dank je voor jullie reacties.. denk niet dat ik iemand zal vinden die gedaan heeft wat ik ga doen.. dat is jammer want ik ben zoooo benieuwd naar het resultaat.. ben soms bang dattik achteraf spijt zal hebben.. maar ik wil dit al zoooolang.. vandaag bloedafname en electro cardiogram gehad.. heb isobetadine flacons gehad waarmee ik me de avond voor en de ochtend van de operatie mee moet wassen.. hebben jullie dit ook mpeten doen? Heb donderdag ook nog een afspraak bij de anistesist..is dat altijd zo? Bedankt xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiske1 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Bij mij ook wel een behoorlijk verschil en een afwijkende borstvorm, maar ze gaan nog wel allebei gelift worden. De kleinere borst die ook minder hangt is bij mij ook niet mooi van vorm.Heb net als jij getwijfeld over wel of geen implantaat (ga daar morgen nog een consult aan wijden...) dus begrijp je keuze heel goed.Vind je het een raar idee om er straks heel anders uit te zien in de spiegel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valto Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Hey Wiske! mss heb je oorspronkelijk al grotere borsten? bij mij is de kleine borst maar een A tje.. ja vind het een heel raar idee dat het vandaag binnen 2 weken heel anders zal zijn.. ben toch wel een beetje bang. heb deze nacht eng gedroomd over de operatie.. toch raar dat we er onbewust zo mee bezig zijn.. ik hoop vooral dat het niet te raar zal zijn om te zien, 1 gelifte borst en de andere niet.. en dat ze gelijk(er) zijn.. hooo zoveel twijfels!! wanneer heb jij je operatie Wiske1? dikke kus x Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiske1 Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Die van mij is B, ik ben niet helemaal plat of zo. Al te groot zijn ze ook weer niet. Als je me toevoegt als vriendin kan je mijn foto's zien.Ik ga een dagje na jou onder het mes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valto Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Hey Wiske1 ! waar laat jij je operatie doen? en door wie? bij mij word alles terugbetaald door het ziekenfonds door het grote verschil tussen mn borsten (foutje vn de natuur) bij jou ook? heb je foto's gezien, indd wel een verschil tussen de borsten.. Maar binnenkort hebben we mooie hihi !! ik zal vanavond ook een foto zetten dan zie je ze eens.. ga je nou prothesen laten plaatsen of enkel liften en of verkleinen? ik zou het leuk vinden als we elkaar wat op de hoogte houden van hoe het voor ons elk verloopt? en daarbij is het bijna dezelfde operatiedatum.. vandaag 2 weken verder is het al achter de rug voor mij,, jij mag binnen 2weken beginnen stressen hihi !! dikke kus xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valto Posted December 21, 2013 Author Share Posted December 21, 2013 Hey iedereen! Ik heb ondertussen dinsdag mijn operatie gehad, en had woensdag heel.veel pijn, maar vanaf donderdag ging het elke dag beter en beter! Nu heb ik wel een vraagje, de nacht van dinsdag op woensdag was ik heel misselijk en moest ik overgeven. Vorige nacjt ook, de nact van vrijdag op zaterdag dus.. is er iemand die dit ook heegt gehad? Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liensje Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Ikzelf niet, maar een vrouw die bij mij op zaal lag na de operatie moest ook overgeven. Is de uitwerking van de narcose. Dit duurt wel 2 dagen voordat je lichaam deze stoffen heeft afgevoerd.Misschien heb je daarna nog een x overgegeven omdat je afweersysteem iets is verminderd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Waarschijnlijk komt dit door je medicatie, daar kun je nog wel misselijk van worden... je kunt of je medicatie afbouwen als je geen pijn meer hebt of aan je huisarts een maagbeschermer vragen, dan wordt je als het goed is niet meer misselijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiske1 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Wat naar dat je zo misselijk bent geweest, maar wel goed dat de pijn minder is. Doe maar kalm aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Hoi valto ik ben gisteren geopereerd en moest vannacht ook spugen. Vanmorgen nog een beetje misselijk maar niet meer gespuugd. Nu gaat het wel weer. Ik heb alleen paracetamol gehad dus het zal inderdaad wel aan de narcose liggen. Ik hoop dat het bij een keer blijft. Hoe is je operatie gegaan en hoe voel je je nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valto Posted December 25, 2013 Author Share Posted December 25, 2013 Wel, ik was heeeeel erg zenuwachtig voor de operatie, moest. Er om half 7. Zijn smorgens, toen ik aankwam moest ik steunkousen aandoen en kreeg ik een kalmerend pilletje.. was wel nodig lol.. een half uur erna kwamen ze mij halen, nog eventjes moeten wachten in een ander zaaltje, daarna op een operatiebed gelegd. Eenmaal in de OK heeft de chirurg vanalles op mn borsten getekend.. daarna terug op het bed en toen begon ik te wenen, weet het is stom maar was echt zoooo nerveus het kwam gewoon vanzelf.. de verpleegster heeft me dan gerustgesteld en de anistesist prikte mn arm om in slaap te doen.. toen zei de verpleegster,ok nu gaatje hoofd wat beginnen draaien en dit is het laatste dat ik heb gehoord.. daarna werd ik wakker in de ontwaakzaal, daar wou ik zo snel mogenlijk weg. Ik heb me goed wakker kunnen houden,had wel redelijk veel pijn dus hebben ze een pijnwerend product aan mn baxter gehangen. Daarna mochtik al snel naarmijn kamer. Ik kreeg daarna nog een baxter tegen de pijn. Was op d kamer rond 12 u denk ik. Mijn schoonmamatje zatdaar al op me te wachten.. daarna is mn vriend aangekomen. Wou ook zien waarze het vethadden weggezogen dus hef de dekens op en zie dat ik toch wel 6 gaatjes had, 2 aan de binnenkant vn mn dijen, langs elkekant 1 dus, 2 aan buitenkant dijen en 2 aan zijkant vn mn buik.. elk gaatje hebben ze 20 gr vet weggehaald dus 120 gr in totaal, die zein mn rechterborst hebben gespoten.Aan deandere bost waren heel veel plakkers dus zag er niets van..Ik moch naatr huis om 6u ongeveer. Toen ik beneden kwam uit de lift in het ziekenhuis benik flauwgevallen. Ik wou niet meer blijven dus we zijn naar huisegaan. Die nachtheb ik dus overgegeven. De dag erna hqd ik zoooooveel pijn.. ik heb toengezegd dat, als ik wist dat het zoveel pijn zou doen, ik de operatieniet zou hebben gedaan. De dag erna ben ikvan gedacht veranderd lol, ging al veel beter.. maandag zijn de draadjes eruit ghaald (6 draadjes van het vet weg te zuigen en 2 draadjes in mn rrchterborst vn vet in tespuiten) ze hebben ook de pleisters vn mn rechterbirst veranderd. Zo zag ik eindelijk mn tepel enz!vo nd het heel mooi maar ben nogoveral blauw en degelifte borst is nog steeds gezwollen dus zal geduld moeten hebben voor het eind resultaat..de chirurg zei me maandag ookdat hetmogenlijk is dat we het proces vanvet wegzuigen en inspuiten inmn rechterborst mogenlijk nog1 of 2 x moeten herhalen. Ditkan dan in zijn praktijk onder lokale verdoving. Hebhet nietdurvenvragen maR denken julliedat ikhiervoor danmoet bijbetalen??Zo, dit w mijn uitgebreid verslag van mijn operatie.. dikkekus xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valto Posted December 25, 2013 Author Share Posted December 25, 2013 En nu veol ik me goed, alleen als ik mijn armen nhoog moet heffen doey het pijn.. neem geenm pijnstillers meer.. soms in de gelifte borst voel ik precies electriciteits schokjes maar dit is meer raar dan pijnlijk.. volgende maandag afspraak in ziekenhuis om de plesiters te veranderen, de week erna laatste controle bij de chirurg.. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.