Ga naar inhoud

Goede site met veel voor- en na foto's!


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Hoi!

k ben best nog aan het twijfelen over mijn bv. Niet of ik het nog wel wil of niet, dat staat MUURvast! :) Maar ik ben best erg in het maken van beslissingen en aangezien er zoveel keuzes zijn... is dat moeilijk! Ik weet niet of ik liever naar het ACCZ ga of de Wellness, welke cc ik zou willen en of ik het via dual plane wil of boven de borstspier.

Ik weet dat een PC dat veel beter kan zeggen omdat het per geval verschilt maar ik wil gewoon zo goed mogelijk voorbereid naar een consult gaan. Dus heb ik de afgelopen tijd enorm veel borsten zitten bekijken om iemand te vinden die er voor de behandeling een beetje dezelfde verhoudingen had als ik. En man wat heb ik een hoop mooie tieten gezien zeg! :155:

Maar is er toevallig iemand die ongeveer 1.78 is, rond de 60 kilo weegt en cup A had? Ik ben best nieuwschierig hoe het er na de behandeling uitziet.

.

Tijdens mijn zoektocht naar boobies kwam ik op deze site:

http://www.tcclinic.com/photo_gallery/breast_images/index.html

Hier staan best veel voor en na foto's. Ik weet niet of iemand deze site al eerder op het forum heeft gezet, maar voor de zekerheid! :)

Er zijn hier trouwens veel mensen behandeld door dr. van Onselen bij het ACCZ, maar ik zie eigenlijk alleen maar meiden met anatomische prothesen, is er toevallig ook één met ronde prothesen? Best vervelend dat er niet veel voor- en na foto's te vinden zijn van hem.

Thanks alvast en hopelijk hebben sommigen ook wat aan die site!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook ff aan het kijken, is toch wel weer leuk om te bekijken, je hebt in een mum heel veel foto's gezien, prima site!

wat ik wel altijd een nadeel vind van dit soort sites is dat je niet weet wanneer de nafoto's zijn genomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt me wel op dat er veel cc's worden gebruikt, de minste is 300 en hoogste wat ik gezien heb 550 cc. Er wordt veel 400/450 cc gebruikt in Amerika volgens mij.

En ook weer verschil in grootte met zelfde aantal cc's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad moeilijk te zien, Kaat en ook veel dames die Saline, de "zoutwaterzakjes" die in Amerika zo populair zijn hebben gehad. Dat geeft volgens mij toch een ander resultaat.

Jennifer, ik ben 1.75 en weeg zo'n 58 kilo mocht je mijn foto's willen zien stuur maar ff een pb. DE kunst is gewoon zoveel mogelijk foto's bekijken van meiden die ongeveer jouw lichaamsbouw hebben en eenzelfde maat vooraf. Dan kan je een beetje een inschatting maken van wat je ongeveer kunt verwachten. Geen garantie natuurlijk. Ow en neem ook gerust een voorbeeld mee naar je arts van wat je graag zou willen. Dat is voor hem vaak het duidelijkst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.