Tishje Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Is mentor medium plus het zelfde als high profile??Ik ken alleen medium, high en extra high, maar bij sommige zie ik dus mentor plus staan?Hoop dat iemand t weet? Of het verschil kan uitleggen?Bvd.Groetjes van mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Ieder merk heeft weer andere benamingen.. Voor zover ik het terug heb kunnen vinden op de site van Mentor werken zij met de volgende benamingenModerate classicModerate plusHigh profile Extra high profileIeder merk is anders en heeft andere maten dus het is niet te vergelijken met elkaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 Ieder merk heeft weer andere benamingen.. Voor zover ik het terug heb kunnen vinden op de site van Mentor werken zij met de volgende benamingen Moderate classic Moderate plus High profile Extra high profile Ieder merk is anders en heeft andere maten dus het is niet te vergelijken met elkaar.. Weer dank voor je antwoord Cindy. Wat moest ik zonder jou haha De zenuwen beginnen parten te spelen denk ik?! Ik krijg ze ook van Mentor en diana had me de mentor medium aangeraden maar bij de PC zei ik dat ik High wilde. Was effe bang dat ik nu dus voor een extra high had gekozen?! Whaaaaa! Ik laat t nu maar op me afkomen... Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Graag gedaan hoor!! Zenuwen zijn normaal, heeft iedereen!!Relax... je pc heeft je gezien, je hebt je wensen aangegeven en hij heeft aangegeven dat het kon.. Dus idd laat het maar over je heen komen!!! Het komt wel goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 2, 2013 Author Share Posted December 2, 2013 Graag gedaan hoor!! Zenuwen zijn normaal, heeft iedereen!!Relax... je pc heeft je gezien, je hebt je wensen aangegeven en hij heeft aangegeven dat het kon.. Dus idd laat het maar over je heen komen!!! Het komt wel goed!Hihi ja dank je! Komt goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.