trinity0778 Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Hallo Ladies! Ik ben 35 jaar, moeder van 2 dochtertjes en gelukkig getrouwd. Al sinds tiener was ik niet tevreden met mijn borsten, b cupje, maar na ook nog eens twee x 8 mnd borstvoeding zit ik nu met een hele "lege" b-cup. Ik wil zo graag mooie volle borsten dat ik via Diana Gabriels heb besloten ze te laten vergroten. Diana gaf aan 300 rond mentor moderate plus, maar dr. Van Straten adviseerde 400 hp rond, dual plane. Ik twijfel ju erg tussen 375 en 400.... Weet iemand of je na zwangerschappen en borstvoeding misschien qua vorm (en uitzakken) anders reageert of dat de vorm anders wordt dan bij dames van 21? Liefs, Trinity Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 bij twijfel altijd voor het maatje meer gaan! je went erg snel en er zijn hier veel dames die ze achteraf liever groter hadden gehad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mommy D Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Hoi ik heb zelf 375 cc achter de spier ook via Diana. Vind de mijne inmiddels veels te klein! Maar die 25 cc scheelt zo goed als niets. Vul maar 2 zakjes water of rijst en bekijk dan het verschil. Zou zeker voor de 4oo cc gaan.Ik heb ook twee keer borstvoeding gegeven. (Zie mijn voor en na foto's)Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!! Als je twijfelt tussen maten neem dan de grootste. Het verschil is niet heel veel, maar dan heb je niet achteraf het had ik maar gevoel. Er zijn hier zoveel meiden die bang zijn dat het te groot wordt en achteraf misschien toch voor de grotere prothese hadden willen gaan. Je went ook zo snel aan je borsten. Vaak is het zo dat als je jong bent je huid wat strakker staat misschien, maar dat komt ook allemaal weer goed. Het is zo dat als je wat "ouder"bent (klinkt wel heel oud zo ) en je ook zwangerschappen heb gehad je vaak toch meer huid over heb en je meer cc nodig heb omdat mooi op te vullen. Ik ben ook 35 en heb 3 kinderen en heb mijn borsten ook goed laten opvullen om ze weer mooi rond en omhoog te krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Oh ik zal je titel gelijk even aanpassen zodat ik gelijk is met de andere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azra Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Hoi trinity0778 welkom, ik zat ook met het zelfde twijfel, advies van Diana 400MP of advies van Straten 500 HP volgen. Straten is een PC Diana en bemiddelaar, Diana verkoopt ze Straten maakt ze, Diana is wel een vrouw die weet hoe borsten voelen en Straten heeft blijkbaar voorkeur voor grote borsten. Wie heeft meer ervaring? Ik ben toch voor 500HP gekozen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trinity0778 Posted December 1, 2013 Author Share Posted December 1, 2013 Ooh wat lief al jullie reaties! Ben na het lezen ervan vastbesloten om voor 400 te gaan, hp. Nog even een vraag, ik ben vooral bang voor het "niet lekker meer kunnen liggen" en er daarom misschien spijt van te krijgen. Hebben jullie daar last van of zitten ze gewoon lekker?Liefs,Trinity Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 We zijn ook heel lief Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Het zal voor iedereen anders zijn denk ik, maar het gaat bij mij echt steeds beter. Ik ben normaal gesproken een buikslaper, maar echt helemaal op mijn buik liggen is nog niet lekker. Ik kan wel half op mijn buik liggen. Op mijn zij slapen voelt al net zo al voorheen al is het zo dat als we lepeltje lepeltje gaan liggen ik met mijn tieten tegen mijn man zijn rug lig en dus niet meer zo dichtbij kom hahah. Niet dat ik er nu een meter vandaag lig ofzo Ik ben nu zo'n 9 weken po en merk dat ik nu ik al zo lang niet meer echt op mijn buik lig ook niet meer zo de behoefte heb om dat te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Ik zou afgaan op het advies van Straten. Straten houd helemaal niet van grote borsten, maar van borsten in verhouding Ga voor de 400 zou ik zeggen! Ik heb 390 cc high profile dan wel, met een omtrek van 75 cm (dus het volume zit meer naar voren dan in de breedte). Ik heb daarmee een bhmaat 70 E. (ook door de handjes van Straten mogelijk gemaakt) Het is een E maar het lijkt echt veel kleiner, dus let daar op! Als Straten dat adviseert, zou ik dat zéker doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.