BigBooby Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Ik zit sinds juli met een probleem.Een van mijn prothese is door het litteken heen gezakt.Daardoor heb ik iedere dag een pijnlijk gevoel in mijn borst.Ook komt hij soms dubbel te zitten of neemt een andere rare vorm aan.Ik word soms misselijk van de pijn.Ik heb al van alles laten doen.Een echo,Mammografie,Diverse onderzoekenOptie borst lift(sorry maar dat wil ik niet is lelijk om te zien)Ik heb al eerder gehad dat mijn prothese op zijn kop zat,ik ben toen terug geweest naar de plastisch chirurg(Janssen uit Oisterwijk).Hij zou hem wel even draaien.Nou niet dus en werd zo naar huis terug gestuurd 120 km weer terug en geen resultaat. Ik heb hem zelf weer terug kunnen krijgen op zijn plek.Vertouwen heb ik niet meer zo in hem.2 jaar verderAfgelopen juli voelde ik een soort plop in die zelfde borst en ja hoor ik weet meteen dat het niet goed is.Ik moet er wel bij zeggen ik ben nog een keer moeder geworden en flink in gewicht aangekomen,kon het hebben.Ik heb 450 cc druppelvormige implantaten van eurosilecone of zo iets ben even de naam kwijt.Ik heb een totaal gewicht per borst van meer dan 1,2kg.Ik weet niet meer wat ik moet doen naar de plastisch chirurg terug die ze heeft geplaatst,NEE.Het ziekenhuis waar ik ben geweest zei eruit en borstlift,ook NEE.Ik wil geen lelijke littekens op me borst heb al 2 japen eronder.....Maar sinds gisteren blijft de pijn aan houden en ook dat ik steeds meer heb van .....prothese. Het ziekenhuis vertelde ook dat ze nooit zoveel cc onder de spier hadden moeten stoppen omdat het dan met de tijd er door heen kan zakken,heeft een andere naam weet de naam niet meer.Ik wil maandag opnieuw contact zoeken met het ziekenhuis kijken hoe het heette En dan naar de huisarts voor een nieuwe doorverwijzing naar een ander ziekenhuis wat me kan helpen.Ik wil me prothese blijven behouden al mogen ze wel een paar maten kleiner. Mooie d cup in plaatst van een grote F cup.Wie heeft dit ook gehad of iemand tips?Ik krijg steeds meer spijt dat ik ze ooit heb laten vergroten.Groetjes Fleur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Meid dat klinkt niet goed. Ik ben hier zelf niet mee bekend, maar misschien zijn er meiden/dames die dit ook hebben gehad. Vervelend dat je nu spijt heb van je bv. Je zou er juist van moeten genieten natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DD+ Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Misschien eens op consultatie gaan bij een ander plastisch chirurg, bijvoorbeeld Dr. De Meyere. Hij vraagt bijvoorbeeld geen meerprijs bij een wissel.Maar als ik het goed begrijp zou je willen verkleinen, maar dan ga je toch huid teveel hebben die zal moeten verwijderd worden en dan denk ik dat je onvermijdelijk op een lift uitkomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBooby Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Nee klopt en mijn gevoel klopt echt bijna altijd.En ik heb ook echt zo iets van er moet iets gebeuren,ik ben het zat.Genieten ja dat doe ik op zich wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Welkom op het forum!! Wat vervelend dat je zo veel last ervaart van je bv.. Je geeft aan geen borstlift te willen ivm de littekens.. Je zou eens bij Ingrid K op haar profiel kunnen kijken, zij heeft ook een borstlift gehad, maar de littekens zijn niet echt zichtbaar.. Misschien verandert je kijk er dan op.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.