Guest Maa

Maa : 11 mei 2010 : Dr. Plovier : BeauCare

Recommended Posts

Guest Maa

Nou ik ben afgelopen donderdag dus al naar de huisarts gegaan, Heb toen betadinegaasjes meegekregen , die moest ik een aantal dagen erop houden.

Maar nu komt er nog steeds vocht uit en het voelt een beetje alsof er vocht/lucht in de borst zit.. een beetje het gevoel als wat je in het begin hebt met lucht in de borst! ..

Om 11 uur moet ik weer bij de huisarts zijn.. dus ik ben benieuwd wat ie zegt.

& ik bel zowiezo ook even op naar beaucare, want ik had vanaf het begin al elke keer het idee dat de borst waar dit alles over gaat iets groter was.

zucht, Maa

Hoi Maa,

Zou ik je ww mogen hebben. Ben superbenieuwd naar je foto's. Heb deze vrijdag afspraak bij beaucare en ben nu al wat zenuwachtig, zeker nu ik je verhaal lees...

Thx!

Groetjes en een snel herstel he meid!

Jilly

Hoi Maa, hoe is het nu??

ik ben 1 juni bij beaucare geholpen maar ik heb nergens last meer van, gisteren hechtingen eruit laten halen en alles is mooi en dicht.

is bij jou de zwelling al wat bijgetrokken? of was het toch iets anders?

Guest Maa

Ben inmiddels bij de HA geweest, de wond zag er onrustig uit en heb dus een antibiotica kuurtje meegekregen! net nu met het voetbal en al

maargoed , kheb ook Beaucare gebeld en moet hun vrijdag even terug bellen over hoe het gaat en al,en dan mss toch maar even op controle in Belgie..!

Jilly ik pb je eventjes mn ww door!

x Maa

Guest Maa

Hee Elcke ! dankjewel!Ik hoop ook dat alles snel weer goed komt, ben behoorlijk suf van de antibiotica.

Hoe is het verder met jou..? las dat je een datum geprikt hebt bij Beaucare? Spannend !! En over je school gebeuren, Ik heb de eerste weken met die BH aan gewoon een shawl omgedaan, zie je er niks van

x Maa

hoop dat het snel goedkomt,en dat je dan eindelijk eens mag genieten van je nieuwe boobs.

sterkte

greetzz moontje

wel balen voor je dat dit tijdens het WK moet gebeuren.. Zal ik er dan maar 1tje (of 2, of 3 of 4) meer drinken voor jou!

Hopelijk heelt de wond nu mooi!!

31 augustus is mijn dag!

Ben al aan het aftellen...

Duurt nog zo lang!!

Gelukkig komt de zomer eraan, heb veel leuke dingen in de planning staan dus dan gaat de tijd ook iets sneller voorbij

Weet jij trouwens hoe het zit met acryl nagels tijdens de operatie?

Kan ik die er gewoon op houden?

Beterschap!!

xx

Guest Maa

Het gaat al wat beter inmiddels, kuurtje begint zn werk te doen denk ik

Ik heb er toch maar voor gekozen om toch naar Beaucare toe te gaan voor controle, dus word vrijdag een ritje Belgie! Heb dan ook ff de kans om nog wat vragen te stellen aan dr Plovier.

Elcke , drink er maar heel wat voor mij dan ja ! haha !

Helaas morgen aan ´t werken dus zal er weinig van meekrijgen& de volgende wedstrijd ook aan t werk.. balen johh ! Het litteken zal trouwens wel iets minder mooi worden.. maar ach daar valt mee te leven he !

Over acryl nagels tijdens je operatie durf ik niks te zeggen, Ikzelf heb altijd gel maar had deze tijdens de operatie er niet op zitten. Mijn moeder heeft dr BV bij Linea gehad en die mocht dr acryl er gewoon op laten hoor!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte & zal zeker na mn bezoekje aan dr plovier weer een stukkie typen!

x Maa

oohh en Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik hoop ook dat ik snel kan genieten!

goed te lezen dat het kuurtje zijn werk doet,gelukkig maar,want het zal na genezing is tijd worden dat je kan genieten van je nieuwe aanwinsten.

greetzz moontje

Guest Maa

Om te beginnen, Wat een weertje he !

Vandaag ben ik langs Dr Plovier geweest( ritje in de cabrio,wooooww wat was het warm!) eventjes wat vraagjes gesteld over waarom de ene groter lijkt dan de andere , Dat degene waar ik wat probleempjes mee had steeds hard werd en al, was allemaal normaal zei hij.De wond die niet goed genas ziet er al stukken beter uit en er komt geen spul meer uit, Dr plovier was het met me eens dat het geen mooi litteken zou worden en we hebben het dus ook nog even over een litteken correctie gehad.

Hij zei ook dat het eindresultaat pas na een paar maanden zichtbaar zou zijn en dat de ene borst die groter is waarschijnlijk nog wel zou bijtrekken en ik eventueel na een aantal maanden nog een keertje langs zou kunnen komen om na het litteken te kijken.

Dus het magische woord : GEDULD! komt weer aan de orde ! haha

Ik ben weer helemaal gerust gesteld en ga nu lekker proberen te genieten.

x- Maa

Fijn te horen Maa!

Wel balen van je litteken, maar iig fijn dat de pc hierin meedenkt.

Was t niet raar om daar weer even terug te zijn?

Waarschijnlijk nu wel met een iets minder zenuwachtig gevoel

Liefs Jes

Guest Maa

Jes , was zeker heel appart om daar terug te zijn,, moest weer dezelfde deur doorlopen als toen we geopereerd werden! Heb trouwens nogmaals gevraagd om een kopie van mn dosier, ze mailen nu een brief door met alle info voor mn huisarts want die had er om gevraagd aangezien ik die infectie had en al..

Kwam jessica24 ook nog tegen bij Beaucare trouwens;)

Maar ik las dat je naar een F bent gegaan! flinke dames dus !haha !

Ik heb van de week bh's gekocht bij Hunkemoller, werd er super goed geholpen en liep naar buiten met veel bh's maat 70E!! Dat was wel heeel appart! Heb wel gewoon een c, maar heb een smalle omvang .. dusja

x-Maa

Jajaa geduld is een schone zaak!

het ziet er iig al een stuk beter uit als een tijdje geleden toch? En het kan alleen nog maar mooier worden.

Wel grappig dat je Jessica tegen kwam daar, kleine borstenforum meeting daar

fijn weekend meid! Xx