Ga naar inhoud

Maa : 11 mei 2010 : Dr. Plovier : BeauCare


Gast Maa

Aanbevolen berichten

succes ermee meid, hoop dat de wond snel hersteld! :116:

Hee Elcke ! dankjewel!Ik hoop ook dat alles snel weer goed komt, ben behoorlijk suf van de antibiotica.

Hoe is het verder met jou..? las dat je een datum geprikt hebt bij Beaucare? Spannend !! En over je school gebeuren, Ik heb de eerste weken met die BH aan gewoon een shawl omgedaan, zie je er niks van :rolleyes:

x Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

wel balen voor je dat dit tijdens het WK moet gebeuren.. Zal ik er dan maar 1tje (of 2, of 3 of 4) meer drinken voor jou! :4:

Hopelijk heelt de wond nu mooi!!

31 augustus is mijn dag! :1bouncingboobs: Ben al aan het aftellen...

Duurt nog zo lang!! :93:

Gelukkig komt de zomer eraan, heb veel leuke dingen in de planning staan dus dan gaat de tijd ook iets sneller voorbij :43:

Weet jij trouwens hoe het zit met acryl nagels tijdens de operatie?

Kan ik die er gewoon op houden?

Beterschap!! :116: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat al wat beter inmiddels, kuurtje begint zn werk te doen denk ik :rolleyes:

Ik heb er toch maar voor gekozen om toch naar Beaucare toe te gaan voor controle, dus word vrijdag een ritje Belgie! Heb dan ook ff de kans om nog wat vragen te stellen aan dr Plovier.

Elcke , drink er maar heel wat voor mij dan ja ! haha !

Helaas morgen aan ´t werken dus zal er weinig van meekrijgen& de volgende wedstrijd ook aan t werk.. balen johh ! Het litteken zal trouwens wel iets minder mooi worden.. maar ach daar valt mee te leven he !

Over acryl nagels tijdens je operatie durf ik niks te zeggen, Ikzelf heb altijd gel maar had deze tijdens de operatie er niet op zitten. Mijn moeder heeft dr BV bij Linea gehad en die mocht dr acryl er gewoon op laten hoor!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte & zal zeker na mn bezoekje aan dr plovier weer een stukkie typen!

x Maa

oohh en Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik hoop ook dat ik snel kan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen, Wat een weertje he !

Vandaag ben ik langs Dr Plovier geweest( ritje in de cabrio,wooooww wat was het warm!) eventjes wat vraagjes gesteld over waarom de ene groter lijkt dan de andere , Dat degene waar ik wat probleempjes mee had steeds hard werd en al, was allemaal normaal zei hij.De wond die niet goed genas ziet er al stukken beter uit en er komt geen spul meer uit, Dr plovier was het met me eens dat het geen mooi litteken zou worden en we hebben het dus ook nog even over een litteken correctie gehad.

Hij zei ook dat het eindresultaat pas na een paar maanden zichtbaar zou zijn en dat de ene borst die groter is waarschijnlijk nog wel zou bijtrekken en ik eventueel na een aantal maanden nog een keertje langs zou kunnen komen om na het litteken te kijken.

Dus het magische woord : GEDULD! komt weer aan de orde ! haha :36:

Ik ben weer helemaal gerust gesteld en ga nu lekker proberen te genieten.

x- Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen Maa!

Wel balen van je litteken, maar iig fijn dat de pc hierin meedenkt.

Was t niet raar om daar weer even terug te zijn?

Waarschijnlijk nu wel met een iets minder zenuwachtig gevoel :)

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jes , was zeker heel appart om daar terug te zijn,, moest weer dezelfde deur doorlopen als toen we geopereerd werden! Heb trouwens nogmaals gevraagd om een kopie van mn dosier, ze mailen nu een brief door met alle info voor mn huisarts want die had er om gevraagd aangezien ik die infectie had en al..

Kwam jessica24 ook nog tegen bij Beaucare trouwens;)

Maar ik las dat je naar een F bent gegaan! flinke dames dus !haha !

Ik heb van de week bh's gekocht bij Hunkemoller, werd er super goed geholpen en liep naar buiten met veel bh's maat 70E!! Dat was wel heeel appart! Heb wel gewoon een c, maar heb een smalle omvang .. dusja

x-Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jajaa geduld is een schone zaak! :44:

het ziet er iig al een stuk beter uit als een tijdje geleden toch? En het kan alleen nog maar mooier worden.

Wel grappig dat je Jessica tegen kwam daar, kleine borstenforum meeting daar :4:

fijn weekend meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maa,

Effe je topic een stukje bijgelezen, blij dat je infectie genezen is ondertussen, en dat je pc erkent dat je litteken misschien nog moet worden bijgewerkt, toch een geruststelling voor je denk ik?! Ja, komt steeds weer neer op veeel geduld bij zo'n zaken hé, :145: hebben we juist zo weinig van hihi, hoop dat alles verder voorspoedig verloopt voor je en nu het eindelijk zomer is kun je volop gaan genieten!!! :32:

Veel liefs, :54:

PS: heb je nog foto's trouwens van hoe ze nu zijn, zullen vast al weer veel veranderd zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eefje , ik zal morgen avond eventjes wat nieuwe maken, heb er nu geen zin in en morgen overdag lekker aant water :)

kzal je wel ff pb'tje sturen als ik ze erop heb staan!

Het was zeker geruststellend om even van hem te horen dat er al verbetering in zit en dat er aan het litteken iets gedaan kan worden!

x-Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand trouwens waar je nog meer mooie/goede bh's kan halen naast de Hunkemoller.. ik heb me daar laten meten en moest bh maat 70E, maar vind die modellen toch een beetje oudbollig en ik heb er weinig keus want de meeste bh's daar gaan maar tot een D-cup,en veelal zitten er van die gelkussentjes in of iets dergelijks, en dat hebben we niet meer nodig he !;)

Ik heb me namelijk laten vertellen dat je nu wel goede bh's nodig hebt en dat die van de h&m minder voldoen..

alvast bedankt !

x-Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh ja daar kan ik wel eventjes kijken morgen, klinkt heel stom maar dat zijn altijd de winkels die ik zo voorbij loop! haha!

dankjewel iig.!

x-Maa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, altijd net een tikkie te duur. Ging eerst ook altijd naar de h&m. Bijenkorf heeft wel mooie maar wel wat duurder. Volgens mij is er nu uitverkoop dat zal wel leuk zijn. Ga denk ik ook ff kijken snel. V&d heeft ook altijd wel veel keuze en net iets goedkoper dan de bijenkorf .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Maa,

Ben ook je nieuwe picjes eens gaan bewonderen! Wow, ze zijn echt heel mooi geworden meid! :123: Ze zijn mooi gelijk gekomen hé, en staat ook super in bikini!!! Geniet ervan!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.