Jump to content

Charr : 10 december 2013 : Dr. Lommen : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben Charr en ik ben 21 jaar oud. Dinsdag 10 december is mijn grote dag! Ik krijg dan 400 cc dual plane door Lommen van de bergman kliniek. Ik heb nu een A-cup en ik hoop dat het een D of groter wordt :). Ik kan niet wachten tot mijn operatie. Ik lees al een paar maanden op dit forum en dacht: Nu ga ik mezelf maar eens even aanmelden. Ook ik twijfelde heel erg over het aantal CC's. Tijdens het eerste consult hebben we besloten om voor 300 cc te gaan. Na veel tijfels heb ik toch maar opgebeld dat ik voor meer CC's wou gaan. Tijdens het tweede consult heeft Lommen besloten om voor 350 cc te gaan. En ja hoor.. wat ben ik een twijfelkont. na veel lezen op dit forom heb ik toch maar weer besloten om voor meer te gaan. En ik belde weer op dat ik nog een keer langs wou komen voor een pas-sessie. Uiteindelijk zijn we overeen gekomen om voor 400 cc te gaan. Nu maar afwachten... Ik ben zo zenuwachtig en zit steeds af te tellen. Na één week herstellen ga ik weer naar school omdat ze erg streng zijn kwa aanwezigheid. ( ik hoef maar een week naar school en daarna heb ik lekker twee weken kerst vakantie). Ik hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is. Zijn er nog meer mensen die zo twijfelde over het aantal cc, ik ben gewoon drie keer op consult geweest :12:

Dankjewel Esmiralda, :141:

De datum had ik in Augustus al ingepland dus vandaar dat ik niet kan wachten en er zoveel zin in heb!

Hey Charr,

Ik was ook zo'n twijfelaar! Haha wilde in eerste instantie 375 cc. En ik wilde ook groter. Het is nu 400 cc geworden. Ben vandaag geholpen en het ziet er al heel goed uit. Denk dat dit een mooie maat is. Ik kwam ook van een 75A af. Ik had trouwens wel high profile zodat ik meer projectie zou krijgen.

Hoe groot ben je trouwens? Als je groter bent kun je denk ik ook wel wat meer cc nemen omdat het meer in verhouding is!

Succes ermee!

xxx

Denk wel dat 400 cc een mooie maat is hoor1

Oeps ging te snel, maar als je nog twijfelt kun je ook vragen of dat er meerdere maten worden besteld op de operatiedag zelf. Kun je het nog met je chirurg bespreken! Heb ik ook gedaan :)

Ja ik hoop het hihi.

En nu maar hopen dat het bij mij niet klein uitvalt:P

Hoe gaat het nu met je.

Hoe laat werd je geopereerd vandaag?

Meen je dat Lynn23, Ik wist niet dat het kon ( twee maten bestellen. )

Ik ga gauw weer een mail sturen.

Dankjewel voor de tip meid!

Ik ben vanochtend om 10.00 geopereerd. En gaat op zich best goed :) Alleen beetje pijnlijke borsten haha maar geen last van misselijkheid ofzo. Werd om 11.00 weer naar de kamer gereden en om 14.00 zat ik weer in de auto. Viel me achteraf dus reuze mee!

Nou gefeliciteerd met je nieuwe boobies meid.

Ik heb trouwens bergman even een e-mail gestuurd om te vragen of het ook mogelijk is om twee maten te bestellen. Zat hier bij jou ook extra kosten bij?

Denk dat iedereen twijfeld of aantal cc..

spannend hoor 400 cc..word vast heel mooi

ik ga 6 feb 400 of 450 haha twijfel ook nog steeds!!

Succes met de operatie!

Nu maar hopen dat bergman het ook doet en niet moeilijk gaat doen om nog een maat groter te regelen voor mij. Ik laat het je nog wel weten lynn23.

x

Meiden als jullie twijfelen tussen maten, neem dan de grootste. Vaak is het verschil niet zo heel groot, maar om teleurstelling te voorkomen is het toch vaal de beste keus. Je went echt zo snel aan je nieuwe maat borsten. Ook moet je rekening er mee houden dat een borsten met protheses er kleiner uitzien dan natuurlijke borsten. Dus bh maat D ziet er bijvoorbeeld uit als een C.

Charr ik zal voor jou je titel nog even aanpassen dan ziet het er net zo uit als alle andere meiden. Je kan dan ook hier je operatie verslag neerzetten als je dat zou willen.

x

Ik heb net dus mijn Beauty-coach aan de lijn gehad en zij zal het met mijn arts overleggen die morgen pas weer aanwezig is om twee verschillende maten te regelen voor de operatie dag. ( 400 en 450 )

ha meid, met 400CC kom je zeker wel op een mooie D uit hoor :) Ik kom zelf van een B cup en heb 300/350cc cc gekregen. Ik zit nu op een D/E cup. Meestal E maar als ze groot uitvallen pas ik D ook, en 4 consulten, niks mis mee hoor! het is toch je eigen lichaam, en het is fijn om te weten waar je aan begint toch. Nou nog even wachten, dan kan je over 2 dagen het resultaat bewonderen :)

Hihi Princesje ik ben dus niet de enige met veel consulten. Ik begon me er al voor te schamen bij de pc. Ja ik hoop het. Ik ben vrij lang dus het zal me vast staan. Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.