Jump to content

MamaJN : 9 december 2013 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Het is voor mij aftellen geblazen :)

Kijk er echt naar uit om 9 december eindelijk van die lege zakjes af te zijn.

Deze zijn ontstaan na 2 mooie kindjes die allebei bijna 2 jaar borstvoeding hebben gekregen en daar nog bovenop 20 kilo afgevallen.

Ik ga van een lege 75b naar hopelijk een mooie D.

Er wordt door dr. Schiettecatte 400cc of 425cc geplaatst.

Ik zie wel op tegen de pijn, ik lees hier elke dag veel en gelukkig lees ik wel dat de meeste dames er snel vanaf zijn. Dus hoop van zegen dat dit voor mij ook geldt.

Ik hoop dat ik jullie in onzekere periodes na de operatie :) vraagjes mag stellen om wat geruststelling te krijgen!

Hou jullie op de hoogte!

Liefs

Ireen

Guest cindytje1985

Hoi Ireen,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!! Voor je het weet is het 9 december... Lekker gaan aftellen dus!!

Hoe worden ze geplaatst bij je? Voor de spier of dual plane?

En als je ze belt voor het tijdstip? Heb ik toen ook gedaan bij het SLAZ en als ze het niet weten of ze een schatting kunnen maken ivm kids..

Wat betreft de pijn.. ja dat is, zoals je vast al gelezen hebt, heel verschillend. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb helemaal geen pijn gehad.. Ja ik heb druk op mijn borst gehad en de bh deed zeer..

het enige wat ik heb zijn overgevoelige tepels en dat gaat op een gegeven moment wel pijn doen..

En tuurlijk mag je je vragen hier neerzetten voor geruststelling.. Want twijfels, angst of af en toe paniek zal er vast wel zijn.. heeft iedereen, maar daar moet je gewoon ff door heen..

Ik lag op de operatietafel en dacht nog, zal ik weg rennen, nu kan ik nog terug, maar het is mij zo erg mee gevallen!!

Ik heb je titel ff aangepast, zodat je er helemaal bij hoort ;)

Hi,

Jazeker aftellen. Kan niet wachten.

Ja ik lees al enige tijd mee op het forum en ik lees inderdaad dat het iedereen erg verschilt. We zullen zien. Het zal het zeker waard zijn!

Ik heb een mail gestuurd want ik vind het wel apart dat hij die dag op 2 locaties opereert en het ligt niet bepaald bij elkaar in de buurt.

Ik krijg ze dual plane.

Bedankt!

Hallo,

ja ik heb gemailed.

Zal m even toevoegen

Onderstaand is mijn vraag, boven het antwoord

.

Geachte mevrouw de Kort,

Dit klopt, u word enkele dagen voor de operatie door het Medisch Centrum gebeld voor de exacte tijd.

Dit kan zelfs een dag voor de operatie zijn.

Dokter Schiettecatte opereert op 9 december alleen in het Medisch Centrum in Amstelveen.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag!

Met vriendelijke groet,

Melanie van Tilburg

Praktijk Gabriels

Van: mijn kort [mailto:mijnkort@hotmail.nl]

Verzonden: vrijdag 29 november 2013 15:44

Aan: info praktijkgabriels

Onderwerp: Re: Bevestiging operatie 9-12-2013

Goedenmiddag,

Graag wil ik weten of er al een tijdstip bekend is.

Tevens heb ik vernomen dat dr. Schiettecatte zowel in Meise als in Amstelveen opereert op maandag 9-12-13. Welk dagdeel is hij dan in Amstelveen?

Groet,

Kort

Verstuurd vanaf mijn iPad

Ik vind het wel apart?? Miss kan jij ook eens een mail sturen met deze vraag? Kijken wat ze antwoorden? Of zullen er 2 dr. Schiettecatte zijn?

Groet,

Irene

oh ik vind dit heel naar om te lezen weet je dat

Ik heb deze operatie 3,5 maand geleden gepland ivm mijn werk en als ik nu te horen krijg dat ik niet geholpen kan worden de 9e ga ik ontzettend door het lint! wat een rot gevoel krijg ik zeg bah ik moet zo snel mogelijk contact opnemen pff maar wel bedankt voor je berichtje

Hoi,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!!!

Wat apart zeg van die datum meiden. Ik zou gelijk morgen even bellen.

@Mariposalibre ik kan me voorstellen dat niet zo fijn is om te lezen. Ik zou het spaans benauwd krijgen. Misschien is het wel een dag eerder of later voor jou?

• 2 weeks later...

Hi,

Gister mijn nieuwe borsten gekregen.

Echter zag ik vanmorgen op de foto een soort gat in het litteken.

Een paar uur later weer even gekeken, nu was het een beetje bloederig.

De borst is ook erg gezwollen, 1x zo groot als de andere, maar ik voel me verder redelijk goed.

Ik zal even de foto's toevoegen.

1e is van namorgen vroeg ( gat en zonder bloed)

2e is van net.

Graag een beetje advies.

Thanks!!

Guest cindytje1985

volgens mij lijkt het een gat door het bloed, maar stuur voor de zekerheid je foto door naar de kliniek waar je geopereerd bent..

Je kan beter 1 keer te vaak contact opnemen dan 1 keer te weinig.

Ja ik heb een mail gestuurd met de fotos.

Ik denk ook dat het een gat lijkt. Vind het alleen apart dat het een paar uur later een beetje bloed. Maar miss is dat wond vocht.

Voel me ook niet slechter dan ik me al voelde :)

Dank jullie wel!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.