Ga naar inhoud

Dr Lommer : Bergmankliniek


geke

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een vraagje

ik lees erg veel over verschillende doktoren voor een borstvergrotings operaties

maar wie heeft er ervaringen met dokter lommen van bergman klieniek in scheveningen

en zou graag willen weten ik heb zelf nu een maatje van hele klijne b tot groote a cubje

en mij word aan geraden om een vergroting tenemen van 300 tot 350 cc

welke maat word het dan als ik 325 laat plaatsen er gewoon tussen in

wie heeft deze cub maten en wie kan mij vertellen welke maaten het worden na de operatie

sommige hebben een foto album maar die kan ik neit bekijken want ik heb er geen wacht woorden van

en van vandaag is mijn eerste dag hier op de cite dus weet ook neit hoe alles heir werkt nog

dankje wel voor als je reageert op mijn verslagje

ja wil zo graag een d cub hebben

en mijn vraag er gelijk bij is als je de borstvergroting hebt is het dan kwa gewicht echt zo erg als er gezecht word kwa zwaarte en wat kan ik na de operatie verwachten kwa pijnen en zo

zorry beetje onzeker hahaha vandaar ook de vergroting he hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo Geke,

Ik heb goede ervaring met dr. Lommen. Heb ruim een jaar geleden 350 cc gekregen, dat was het maximale wat er bij mij in paste (deels onder de spier) en ben daar zeer tevreden mee. Ik had een 80 A cup en draag nu 75 D (Triumph) en 80 C (Marlies Dekkers) zonder push up vulling. Ben nu ruim een jaar verder en ben er nog steeds zo blij mee! Hij heeft echt wat je zegt :1boobs: vakwerk geleverd !

Groetjes,

Barbabella

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.