Jump to content

Even voorstellen Liekie

Liekie

Recommended Posts

Hoi Liekie,

Welkom op het forum!

Waar precies twijfel je over?

Ik kom zelf van een lege C af en heb 30 september mijn operatie gehad. Ik heb nu een 75 G :D

Hier op het forum is genoeg info te vinden. We hebben rechts boven een zoekbalk zitten war je evt gebruik van kunt maken. Heb je verder vragen dan zijn er altijd wel meiden die antwoord willen/kunnen geven.

Heel veel leesplezier

• 3 weeks later...

Hoi Liekie,

Bedankt voor je reactie op mijn foto dag 8 na de verwijdering van de knoopjes!

Hoewel het aan de ene kant bizar voor mij is om te lezen dat je eerst een bvk hebt gehad en nu een bv wilt, begrijp ik het wel. Op een gegeven moment gaat alles toch weer hangen en je wilt gewoon dat ze prompt naar voren kijken ipv naar beneden.

Het is heel normaal dat je twijfelt. Ik hoop dat je op dit forum genoeg voorbeelden vindt en je op een gegeven moment de stap zet naar een consult. Alleen de pc kan kijken of hij/zij jouw wens kan waarmaken meid.

Succes en liefs!!

Hai Liensje,

Kan zien dat de bvk techniek erop vooruit is gegaan zeg!

Ik snap dat het bizar klinkt....vind ik zelf ook. Nooit gedacht dat ik een bv zou overwegen!!!

Maar destijds was ik 18 en had veel te grote borsten voor mijn lijf. Ik had daardoor medice klachten en daarom heb ik ze laten verkleinen naar een C.

Geen dag spijt van gehad en tja.... nu ben ik 15 jaar verder, een zwangerschap en 10 kilo lichter......

Ben verder wel tevreden hoor, tis niet dat ik ongelukkig ben. Totaaaaaal niet. Ben aangestoken door mijn zusje die mooie borsten heeft na bv

• 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.