R1989 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Hoi allemaal! Vandaag heb ik een consult gehad bij dr De Meyere. Superconsult en wil me graag door hem laten opereren Wat ik hier over hem heb gelezen is zeker waar! Super rustige man en fijne uitleg! Enige maar is... Ik wil graag een "natuurlijk" resultaat.. dus niet te bolle bovenkant (beetje mag wel). Ik heb nu 80A en hij gaf aan dat ik dan tussen de 275 cc/ max 325 cc uit zou komen. Dit lijkt me zo weinig?!? Ik zou graag op een D uitkomen.. Waar kom ik op uit met 275/325? (ronde Mentor cohesive I) Hij gaf ook aan dat ik voor de spier makkelijk zou kunnen. Aangegeven dat ik hier erg over twijfel omdat ik best schommel qua gewicht. Half jaar geleden paste ik mijn A-BH's niet meer.. Wil geen "bollen". HELP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Fijn dat ook jou consult zo goed is verlopen. Heb je ook al een datum gepland?Ik durf nooit schattingen te maken, maar ik denk dat je prima uit komt met dat aan cc's Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 Ja was echt superbenieuwd naar het consult kwam oprecht over! Ik hoop in april te kunnen maar dat is heel even afwachten (financieel gezien) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Spannend meid! Hoop dat je het financieel rond krijgt, want dan loop je van de zomer met je nieuwe boobies!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
steffie32 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 ik ben 4 weken geleden geholpen door hem, kwam van een kleine B en heb denk ik een goede D nu, met 275 dual plane heb ook benadrukt dat ik natuurlijk wou, daarom heeft hij cohesive I genomen, de round moderate, medium profile voeg me anders even toe, kan je mijn fotos zien ik ben wel nog herstellende en ze moeten nog een eind zakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Hoi allemaal! Vandaag heb ik een consult gehad bij dr De Meyere. Superconsult en wil me graag door hem laten opereren Wat ik hier over hem heb gelezen is zeker waar! Super rustige man en fijne uitleg! Enige maar is... Ik wil graag een "natuurlijk" resultaat.. dus niet te bolle bovenkant (beetje mag wel). Ik heb nu 80A en hij gaf aan dat ik dan tussen de 275 cc/ max 325 cc uit zou komen. Dit lijkt me zo weinig?!? Ik zou graag op een D uitkomen.. Waar kom ik op uit met 275/325? (ronde Mentor cohesive I) Hij gaf ook aan dat ik voor de spier makkelijk zou kunnen. Aangegeven dat ik hier erg over twijfel omdat ik best schommel qua gewicht. Half jaar geleden paste ik mijn A-BH's niet meer.. Wil geen "bollen". HELP! mijn maat was ook 80A en ben met 345 links en 390 rechts bij lange na niet op een d uitgekomen. net een c en ziet eruit als een b, heb mentor anatomische cohesive 3 high profile, zou jammer zijn als het dadelijk tegen valt! daar vind ik het toch te duur voor, ik heb morgen een gesprek en ga het meteen over een wissel hebben omdat het er zoveel kleiner uit ziet dan dat ik verwacht had.. dus laat je goed informeren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leeuwtje85 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Tja zo zie je maar dat het bij iedereen anders uitpakt.. Ik ben met 325cc op e/f uitgekomen... X Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 ik ben 4 weken geleden geholpen door hem, kwam van een kleine B en heb denk ik een goede D nu, met 275 dual plane heb ook benadrukt dat ik natuurlijk wou, daarom heeft hij cohesive I genomen, de round moderate, medium profile voeg me anders even toe, kan je mijn fotos zien ik ben wel nog herstellende en ze moeten nog een eind zakken Thanks! Heb je zojuist toegevoegd heb jij zelf voor dual plane gekozen? Of had je weinig volume aan de bovenkant? Vond die cohesive I erg zacht.. Ben zo benieuwd hoe dat voelt haha klinkt stom; ken niemand die het heeft. @@Nicole1987 Wat balen zeg dat het kleiner is geworden dan gehoopt/verwacht. Daar ben ik ook erg bang voor.. Denk dat ik daarom ga zeggen dat het iets minder natuurlijk mag maar dan wel wat groter.. @Leeuwtje85 Vind jouw borsten zo mooi! Echt super! Vanaf welke maat ben jij vertrokken? Thanks voor jullie reacties Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Oh het staat eronder ;;leeuwtje haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Het is altijd moeilijk een schatting te maken, volgens mij de enige die dat aandurft is Best_boobie en ze is er goed in ook.. Misschien kun je haar een pb sturen.. Ze is niet heel veel online, maar ja je hebt ook nog ff de tijd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Het is altijd moeilijk een schatting te maken, volgens mij de enige die dat aandurft is Best_boobie en ze is er goed in ook.. Misschien kun je haar een pb sturen.. Ze is niet heel veel online, maar ja je hebt ook nog ff de tijd.. Ja dat had ik idd al geprobeerd maar nog een reactie! Ik weet dat het lastig is inderdaad.. Maar mis dat er meiden zijn die vanaf dezelfde omvang/maat vertrekken met dat aantal cc's.. Maar daar word ik dus ook geen wijs uit lol haha Ik denk dat ik gewoon erop moet vertrouwen dat dr de meyere heel goed weet wat ie doet.. en als ik wat foto's laat zien dat hij daar naartoe zal proberen te werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Ja dat had ik idd al geprobeerd maar nog een reactie! Ik weet dat het lastig is inderdaad.. Maar mis dat er meiden zijn die vanaf dezelfde omvang/maat vertrekken met dat aantal cc's.. Maar daar word ik dus ook geen wijs uit lol haha Ik denk dat ik gewoon erop moet vertrouwen dat dr de meyere heel goed weet wat ie doet.. en als ik wat foto's laat zien dat hij daar naartoe zal proberen te werken. Nee klopt BB is weinig online op het moment, maar ze zal zeker wel proberen om al haar PB'tjes te beantwoorden als ze online kan komen!! Bij iedereen vallen de cc's anders dus daar is idd geen peil op te trekken!! vertrouwen in je pc is het allerbelangrijkste dus daar moet je maar van uit gaan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 hoe groter de omvang Hoe kleiner het aantal cc's uitpakt! het is logisch dat bij een omvang van 70a bijvoorbeeld 300 cc er veel groter uit ziet dan bij een 80a vandaar dat mensen die heel smal zijn eerder een mooie volle boezem hebben met minder aantal cc's. en ik lees dat jij 80a hebt, had ik ook dus zou wel ff duidelijk doorgeven waar je op uit wilt komen want onder de 350 cc ben ik bang dat het geen d gaat worden. . en daarbij lijken neppers altijd kleiner dan de bh label aan geeft. . zou zonde zijn als je dalijk achter af denkt: had ik maar! succes ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 hoe groter de omvang Hoe kleiner het aantal cc's uitpakt! het is logisch dat bij een omvang van 70a bijvoorbeeld 300 cc er veel groter uit ziet dan bij een 80a vandaar dat mensen die heel smal zijn eerder een mooie volle boezem hebben met minder aantal cc's. en ik lees dat jij 80a hebt, had ik ook dus zou wel ff duidelijk doorgeven waar je op uit wilt komen want onder de 350 cc ben ik bang dat het geen d gaat worden. . en daarbij lijken neppers altijd kleiner dan de bh label aan geeft. . zou zonde zijn als je dalijk achter af denkt: had ik maar! succes ermee! Ja precies; 80 omvang is best groot! Ik vind 3000 euro teveel voor een maat groter haha.. Daarom van de week nog eff contact opnemen.. Maar wil ook absoluut geen ballonnen.. :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Ja precies; 80 omvang is best groot! Ik vind 3000 euro teveel voor een maat groter haha.. Daarom van de week nog eff contact opnemen.. Maar wil ook absoluut geen ballonnen.. :| ik heb met 345 en 390 net een c en de zelde omvang als jij.. ik ga wel weer voor een maatje meer! hoop wel dat de kliniek me tegemoet wil komen. . ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg.. en wil er nu andere voor behoeden want t is zo jammer van je geld en weer weken niks kunnen. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weeltje Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Ik heb met 85 AA of 80A 615 cc gekeken. Nog maar 5 dagen geleden maar zie foto's, zo groot zijn ze niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 ik heb met 345 en 390 net een c en de zelde omvang als jij.. ik ga wel weer voor een maatje meer! hoop wel dat de kliniek me tegemoet wil komen. . ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg.. en wil er nu andere voor behoeden want t is zo jammer van je geld en weer weken niks kunnen. . Ja dat snap ik! Spannend morgen bericht.. Hoop voor je dat ze je idd tegemoet willen komen. Hebben ze je van te voren aangegeven dat je groter zou uitkomen? Ik heb met 85 AA of 80A 615 cc gekeken. Nog maar 5 dagen geleden maar zie foto's, zo groot zijn ze niet Dat is het betere werk ja 615cc! Haha Erg mooi ziet het eruit nu al! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weeltje Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Ja dat snap ik! Spannend morgen bericht.. Hoop voor je dat ze je idd tegemoet willen komen. Hebben ze je van te voren aangegeven dat je groter zou uitkomen? Dat is het betere werk ja 615cc! Haha Erg mooi ziet het eruit nu al! Ja kleiner hadden ze van mij niet gemoeten. Een andere PC wou maar max 295 cc doen, denk dat je dan gewoon geen verschil had gezien (droeg nu maximizers) Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 IK had een kleine 75b en zit nu 2wk PO op een 80D. Heb 300cc gekregen voor de spier. Heel natuurlijk zoals ik ook wilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 IK had een kleine 75b en zit nu 2wk PO op een 80D. Heb 300cc gekregen voor de spier. Heel natuurlijk zoals ik ook wilde. Vind die van jou er echt súper uitzien! En voor de spier.. supermooi! Ik zou ook het liefst uitkomen op een D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weeltje Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Ik zit nu ook op een 80D maar ben nog maar 6 dagen PO Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 Ik zit nu ook op een 80D maar ben nog maar 6 dagen PO Haha ja zal nog wel wat veranderen natuurlijk! Ben superbenieuwd hoe ze er over een aantal weken uitzien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Hi meis,Bedoel je D als zicht op cupmaat? Ik was plat (AA ofzo) en kom met 250cc rond high profile op een D cup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesserke84 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Hi meis,Bedoel je D als zicht op cupmaat? Ik was plat (AA ofzo) en kom met 250cc rond high profile op een D cupEcht? ik ben 80 b nu en krijg ongeveer 300 cc of iets meer, wat ga ik dan uitkomen denk je? E? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Echt? ik ben 80 b nu en krijg ongeveer 300 cc of iets meer, wat ga ik dan uitkomen denk je? E? Ik denk dat je wel groter uitkomt... Jij hebt al wat van jezelf. Ik denk eerder een F, maar dat durf ik niet te zeggen he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.