Queen-ans Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 12 november ben ik geopereerd. Ik zie al wel verschil natuurlijk, maar wanneer ik kijk naar foto's van andere dames op het forum wordt ik zo verdrietig! IK WIL OOK EEN SPLEETJE. Daar heb ik nog zoooo om gevraagd want anders hoefde die hele BV van mij niet! :-( Moet ik gewoon geduldig zijn of komt het niet? Ik weet dat het ook met je bouw te maken heeft, maar mijn borsten stonden voorheen ook echt niet uit elkaar ofzo en in de tijd dat ik nog wat meer woog (en dus gewoon een A cupje had/ kleine B, stonden ze in een bh ook met een spleetje. Ik kan wel janken, ben zo verdrietig......Als dit het is, heb ik nu al spijt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
girlygirl Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 ik snap wat je bedoelt! Ik wou dat demijne nog wat groter waren..maar dat ging onnatuurlijk lijken zei mn pc Maar dat is pas voor binnen een paar jaartjes vrees ik. Ik heb nu enkel een spleetje als ik een bh aan heb en ben de 7de november geopereerd. Ik weet niet hoe de jouwe er momenteel uitzien maarrr..als je eindelijk je kliniek bh niet meer hoeft te dragen kun je een mooi gevormde bh dragen waardoor je mss wel een spleetje zult krijgen! Kop op!! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 je hebt ongeveer dezelfde voor situatie als ik en dr. Nio heeft mij verteld dat ik nooit een spleetje zou krijgen.. maar als jij dit hebt aangegeben dan moet je het echt nog ff de tijd geven...Je bent nog zo kort po en je borsten moeten nog zachter en flexibeler worden... dus nog geen paniek!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Als ze Dual plane zijn geplaatst dan is de positie van je borsten afhankelijk van je borstspier.Soms kunnen ze wel wat smokkelen door de pockets wat dichter naar het midden te maken maar daar is ook een grens aan om te voorkomen dat je geen uniboob/symmastia krijgt.Als je nog zo kort PO bent dan moet je nog wat geduld hebben omdat ze nog zachter moeten worden.Bij mij staan ze ook niet dicht bij elkaar maar ik vind t prima, in m'n blootje is t heel natuurlijk (vind ik dan ;-)) en met de juiste bh aan heb ik een mooi decolleté. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steffie32 Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 ik denk dat er heel weinig vrouwen zijn die zonder bh een spleetje hebben... en met de juiste bh kan je idd een mooi décolleté maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 ik snap wat je bedoelt! Ik wou dat demijne nog wat groter waren..maar dat ging onnatuurlijk lijken zei mn pc Maar dat is pas voor binnen een paar jaartjes vrees ik. Ik heb nu enkel een spleetje als ik een bh aan heb en ben de 7de november geopereerd. Ik weet niet hoe de jouwe er momenteel uitzien maarrr..als je eindelijk je kliniek bh niet meer hoeft te dragen kun je een mooi gevormde bh dragen waardoor je mss wel een spleetje zult krijgen! Kop op!! x Njaaa, ik vind het zelf ook nog allemaal klein, ookal is het veel meer dan in voorheen had. Mijn pc 'kon' er niet meer in krijgen, ik had zo groot mogelijk aangegeven! Ik hoop dat de borsten gewoon nog veranderen en ze hoeven echt niet tegen elkaar aan te staan maar zoals het er nu uitziet blijft het hopelijk niet ! je hebt ongeveer dezelfde voor situatie als ik en dr. Nio heeft mij verteld dat ik nooit een spleetje zou krijgen.. maar als jij dit hebt aangegeben dan moet je het echt nog ff de tijd geven... Je bent nog zo kort po en je borsten moeten nog zachter en flexibeler worden... dus nog geen paniek!!!! Mijn pc zei idd dat ik nog even geduld moest hebben en dat wanneer ze zachter worden de vorming ook steeds meer zichtbaar word en mooier. Ik ben nou helaas eenmaal erg ONGEDULDIG. Ik had echt ff een momentje, voelde me echt zo verdrietig vandaag. ik denk dat er heel weinig vrouwen zijn die zonder bh een spleetje hebben... en met de juiste bh kan je idd een mooi décolleté maken Neee, begrijp ik wel. Zoiets als dit vind ik heel mooi; http://www.borstenforum.com/gallery/image/12706-2012-12-28-101314/. Deze hebben bijvoorbeeld gewoon een mooie ronde vorm en staan ook niet TEGEN elkaar aan maar vrij normaal, zoals velen hier op het forum hebben, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 Als ze Dual plane zijn geplaatst dan is de positie van je borsten afhankelijk van je borstspier.Soms kunnen ze wel wat smokkelen door de pockets wat dichter naar het midden te maken maar daar is ook een grens aan om te voorkomen dat je geen uniboob/symmastia krijgt.Als je nog zo kort PO bent dan moet je nog wat geduld hebben omdat ze nog zachter moeten worden.Bij mij staan ze ook niet dicht bij elkaar maar ik vind t prima, in m'n blootje is t heel natuurlijk (vind ik dan ;-)) en met de juiste bh aan heb ik een mooi decolleté.Hihi een uniboooob willen we ook alweer niet hebben he! Geduld geduld geduld. Bedankt voor de reacties dames!!xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.