Ga naar inhoud

Geke : 5 maart 2010 : Dr. Lommen : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi

Ik heb 360cc gekregen (onder de spier) en had een kleine B, of zeg maar een grote A haha, maar ik heb nu een 75D

Klinkt op zich wel groot genoeg, maar geloof me, als je twijfelt, ik zou voor de 350 cc gaan. Die paar cc's meer zijn echt geen wereld van verschil en je went zooooooo snel aan de grootte van je borsten... ik dacht ook van 'als ik een volle C heb is het meer dan genoeg' ik heb nu een D maar het had van mij ook wel ietsjes meer als 360cc gemogen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hallo dankje wel voor je reaktie

vind erg fijn omdat tehoren ja mij zijden ze ook meer grote a dan een klijne b hahaha maar

ja zech gewoon lekker b hahaha vind al erg genoeg maar hee hoe voelde jij je na die operatie ik moet 5 maart er heen

en ben best wel erg ban voor de operatie en de na pijn van de dag er na en vind fijn om teweten dat je

snel went aan de cub maat ik heb dinsdag weer een protese pas afspraak en ga ik nog maals passen want wil ook graag een d cub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Geke,

welkom hier.

ik heb zelf 375xx dual plane,en ben op een 80C uitgekomen,ook een 75D maar draag liever een 80C,zit lekkerder.

ik had hiervoor 75A.

bij de ene pakt het anders uit dan de andere.

dus kijk niet al te veel naar andere en hun cc,s hoor

luister naar je arts,die heeft er beter zicht op wat bij jou lichaam het beste en mooiste zal worden :38:

veel lees-post plezier alsnog toegewenst

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi geke,

ik zie datjij bij profiele hebt ingevuldt dat je een man bent. dit zal wel niet de bedoeling zijn, haha

ik denk dat je dit wel weer kon aanpasse.

liefz, kaatje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo moontje dankje wel voor je uit leg

erg lief dankje ja ik ben laatste keer bij het consult geweest en wert mij aan geraden 300 cc of 350 cc en anders kon het ook nog wel 325 cc dus ja hahahha heb maar 2 borsten dus moet ik kiezen he hahah

maar wil gewoon een d cub zou ik erg mooi vinden denk ik heb jij ook al borst vergroting gedaan en hoe is het na de operatie gegaan

want lees hier ook wel soms horor verhalen ofer zo veeeeeeel pijnen en zo maar ook zeker over geen pijnen of wijnig pijnen vandaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah geen zorgen ahhahah wist niet hoe ik het moest in vullen kan geen engels hahahahah

ach ja blond he hahahagah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha zal idd vast iets misgegaan zijn tijdens invullen.

ja lees anders me topic is door,dan kan je lezen hoe ik alles eromheen heb ervaren.

ik zeg eerlijk,dat ik heb afgezien hoor qua pijn dan.maar goed,iedereen ervaard het anders natuurlijk.

ligt ook een beetje aan de plaatsing van prothese,voor de spier is minder pijnlijk dan achter of dual plane,maar goed,iedeeen haar pijngrens is anders natuurlijk.

en idd als je twijfelt of het niet te klein zal uitpakken,zou ik de grootste maat kiezen die je aan keus hebt :38:

als je dual plane of achter de spier krijgt,raak je een klein aantal cc,s ook nog kwijt,dus dan zou je nog ongeveer op de 300 uitkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb zelf een 75b en krijg 300cc, ik zou op een kleine d uitkomen, voor mij genoeg... (denk ik haha)

Het zal per persoon verschillend zijn omdat niet iedereen hun bouw hetzelfde is.

Maar goed succes in ieder geval en veel lees plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hallo hahah ja oke echt wel zupper spannent hoor

ahha eerst kon ik nog wel wachten maar na mate ik meer lees

en de reakties hhahah word het aleen maar spannende en ja wachten word een stuk moeilijker hoor hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi geke

das lachen hoor, ik ben ook blond! :136: ik was toch wel erg nieuwsgierig naar de vrouw (of man) achter geke!

Zuperspannend!!! ben je de nachtjes al af aan het tellen? de tijd voor de vergroting is het spannendst, daarna kun je letterlijk en figuurlijk niet meer terug!

veel sterkte wijffie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had een grote a, kleine b. heb 320cc gekregen op de spier en kom nu op een 85C of 80D... ik had om 360cc gevraagd maar ben blij dat ik dat niet kreeg van de chirurg, dat was me te groot geweest, ik ben namelijk maar 1.63m.

omdat ik op de spier heb gekregen had ik weinig pijn, alleen gewoon wat last, dus in dat opzicht valt het reuze mee.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo kaat

dankej voor je reaktie hahaha leuk dat je me wilt leren kennen

wil ook jou leren kennen lijkt me erg gezellig en ja de nachtjes tel ik af maar word er met de dag wel steeds

banger voor want ja vind het wel erg eng hoor alemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee zuopper gafe fotos

die ik heb gezien erg mooie van je operatie

en daar ben ik best wel blij van om ze tezien

want ja jij had de zelfde maat die ik nu heb ja voor je operatie dan he

en dan als ze bij mij ook zo worden na de operstie dan wil ik dat zeker wel hahah

aleen vind wel dat ik ja hoe dichter het bij komt dat ik best wel banger en banger wort

vind het wel erg eng alemaal hoor twijfel enorm omdat ik wel groot wil maar wel bang ben voor

de operatie ja stom he hahah kan er niks aan doen hoor vind het gewoon eng

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi geke,

ik zie datjij bij profiele hebt ingevuldt dat je een man bent. dit zal wel niet de bedoeling zijn, haha

ik denk dat je dit wel weer kon aanpasse.

liefz, kaatje ;)

@moontje, misschien ook een kleine aanpassing nodig?! :152::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo staat proviel weer op man heb heb hem nu al 2 keer aan gepast hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Geke,

Nee nee, bij jou is alles goed, maar kijk maar eens naar Moontjes profiel, staat ook op man!

Sorry, had me nog niet voorgesteld, :blush: kom hier zomaar je topic binnenvallen! Succes met je bv op 5 maart, zal er vlug zijn!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo eefje

hahah dat je binnen komt vallen leuk en gezellig toch nee hoor

geen moeilte meer vind ik wel leuk hoor hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen

vandaag meot ik om 5 uur in scheveningen zijn voor een 2 de consult voor de cub maat met hoe veel cc er in gaat

hoop dat ik na vandaag zeker weet hoe het gaat worden en welke cc er in gaat

ik ben erg zenuwachtig hahah maar goed gaat wel goed komen ga ik vanuit dan maar he iihiihih

maar als ik aan 5 maart denkt oeps hahah want dan word ik wel echt geopereert vind het alemaal wel heel erg eng om te doen

maar ja wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben

maar aleen dat stoppen met roken lijkt me erg lastig om tedoen

en dan als ik wel nu 2 weken voor meot stoppen en 2 weken er na meot stoppen dan stop ik helemaal

met het roken want dan hoe ik het gewoon vol als 4 weken me lukt moet het me ook jaaren lang lukken om te stoppen

lijkt mij maar goed

kort om is iedereen een beetje ja beetje erg bang voor de operaties dan

mij lijkt het erg eng om onder nacose tegaan

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hallo dankje wel voor je reaktie

vind erg fijn omdat tehoren ja mij zijden ze ook meer grote a dan een klijne b hahaha maar

ja zech gewoon lekker b hahaha vind al erg genoeg maar hee hoe voelde jij je na die operatie ik moet 5 maart er heen

en ben best wel erg ban voor de operatie en de na pijn van de dag er na en vind fijn om teweten dat je

snel went aan de cub maat ik heb dinsdag weer een protese pas afspraak en ga ik nog maals passen want wil ook graag een d cub

Hey,

Ik heb een topic, moet je even zoeken in borstvergroting verslagen.

Maar ik denk dat iedereen het anders ervaart qua pijn. Sommige zeggen dat achter de spier ontzettend veel pijn doet, en het was ook wel pijnlijk, maar als ik nu terugkijk, viel het ergens wel mee. De eerste dagen kun je gewoon weinig, je hebt er spierpijn en kan vrijwel niets. Ik kon de eerste nachten niet alleen uit bed haha. Je spant dan de spieren weer aan.

Maar je moet het gewoon over je heen laten komen. Ik was zo klaar met mijn borsten, ik vond ze niet mooi, dus ik had er graag pijn voor over om ze mooier te maken. :106: Wie mooi wil zijn.... :4: De narcose viel mee, ik viel gelijk in slaap, maar die naald vond ik verschrikkelijk. Ik heb een hekel aan naalden en daar zag ik als een berg tegenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje voor je uit leg ja ik had vandaag weer een consult

en het is mij ook alemaal duidelijk geworden en gelukkig krijg ik dan wel een mooie maat

want krijg 3 tot 2 maaten groter word toch een dd of e

dus dan krijg ik ze wel groot en ja was mij ook verteld over die pijn klachten

maar ja hahaha net als wat jij ook zecht wier mooi wil zijn hahahah en ja dan wil ik ook wel

even dat je ze voelt want ja mijn borsten nu voel ik niet hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo dames

ik wou even vertellen dat ik vandaar de tijd heb gekregen voor de operatie

5 maart om half 1 word ik geholpen en krijg ik eindelijk de borsten waar ik al jaaren op heb gehoopt

tekrijgen dan gewoon de gedachten dat ik dan om zelch maar half 2 wakker word met mooie borsten

altans ga er wel van uit dat ze mooi worden ahhaha maar ja kan ook niet anders na wat ik nu heb he

dus mooier worden ze altijd dan wel

ik zal ook zeker een operatie verslach schrijfen voor de dames hoe het is gegaan

en hoe ik het heb er varen om mooi teworden

vandaag heb ik met me vriend samen fotos gemaakt van mijn borsten nu en wert er erg emotioneel van zo als ze

er nu uit zien en kan dan ook zeker neit meer wachten tot het zo ver is en dat alles dan mooi en grooter is

ik hoop dan ook echt dat het mooie volle borsten worden er komt tussen de 325 cc en de 375 cc in

en dan kom ik uit op een d of een dd dus dat is wel een hele verandering mooit meer push uo bhs aan die ik dan zelf meot maken

omdat die standaart dingen niet echt op puchen en dan hoef ik dat nooit meer aan gelukkig

ik ga naar scheveningen bergman klieniek toe omdat hoe ze daar tegen me waren zo open en zo eerlijk zo vol uit leg en alle vragen waren

niet raar dan je mag alles vragen wat je wilt ze nemen standaart de tijd voor je en een 2 de consult was ook zeker

geen probleem daar en mocht ik gewoon nogmaals proteses passen om te kijken welke ik nou wou en welke er kon

uit eindelijk hebben we met dokkter lommer besproken dat ik ze wel mooi groot wil maar wel natuurlijke borsten

en hij bepaalt op de operatie tavel welke het gaan worden zo dat ik gewoon er van uit kan gaan wat mooi is die worden het

en de vertrouwen in een man die je aleen met een consult ziet is dan oook zeker wel echte vertrouwen zo fijn gevoel geven ze aan je als je

daar dan op gesprek komt je kan in de wacht kamer zitten aan een mooie ingerichte wachtkamer en zekker koffie hahaha

na zoon lange rijs heb je dat ook wel nodich haha

en dames als jullie nog tips voor me hebben om mee tenemen de auto in voor de terug reis dan hoor ik ze graag hahahahah

de zenuwen gieren door me heen al hahahah en dan moet ik nog een week wachten hahahahaah

groetjes geke

deze info ja voor als je het leuk vind om het telezen en teweten

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.