Ga naar inhoud

Help! Wat te doen als ze ver uit elkaar staan/naar buiten wijzen? :(


Aanbevolen berichten

Ben inmiddels een weekje po en weet dat er nog van alles gaat veranderen. Mijn borsten zijn nog heel erg ongelijk, maar ik zie duidelijk dat de rechter nog een stukje hoger zit en dus nog moet dalen. Hiervoor draag ik de martelband en dit is verder denk ik gewoon een kwestie van geduld.

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ze zo ver uit elkaar staan en mijn tepels nog heel erg naar buiten wijzen. Is er iets wat ik hier aan kan doen??? Ik hoop het echt, want dit kan het eindresultaat voor mij helemaal verpesten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee leo123,

Het allereerste is inderdaad een kwestie van geduld. Gaat helemaal goedkomen.

Het tweede, dat je tepels nog ver naar buiten staan word ook beter , vanwege dat de protheses nog naar de goede plek gaan dalen enz.

Dat je je borsten ver uit elkaar vind staan is wel vervelend, maar je bent nog maar 1 week po. Wss staat alles strak nog.

Stonden je borsten voor je bv ook een beetje uit elkaar?

Niet iedereen krijgt na een bv dat de borsten bijna tegen elkaar aan staan.

Heeft ook veel met je voorsituatie te maken.

Maar toen ik een week po was had ik dat ik ze gewoon voelde als ik m'n armen gewoon tegen mijn lichaam had, nu niet meer.

Het heeft echt even tijd nodig , en dus het stomme woord geduld.

Nog een paar weekjes en dan zie je je eindresultaat pas. Zelfs tot een jaar veranderen ze Eigelijk, maar de 1e 6 weken het meest.

zal eens bij je foto's kijken als je die hebt

X DR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij dubbelrug!

Had idd ook de eerste weken dat ik ze langs m'n arm voelde, en dat ze erg naar buiten stonden.. Inmiddels is t allemaal recht getrokken hoor! Ze staan niet tegen mekaar, maar dat hoeft ook niet, kan ze wel tegen mekaar aan duwen! Met de tijd wordt alles zachter en meer flexibel, zal ook bij jou vast goedkomen.. ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee leo123,

Het allereerste is inderdaad een kwestie van geduld. Gaat helemaal goedkomen.

Het tweede, dat je tepels nog ver naar buiten staan word ook beter , vanwege dat de protheses nog naar de goede plek gaan dalen enz.

Dat je je borsten ver uit elkaar vind staan is wel vervelend, maar je bent nog maar 1 week po. Wss staat alles strak nog.

Stonden je borsten voor je bv ook een beetje uit elkaar?

Niet iedereen krijgt na een bv dat de borsten bijna tegen elkaar aan staan.

Heeft ook veel met je voorsituatie te maken.

Maar toen ik een week po was had ik dat ik ze gewoon voelde als ik m'n armen gewoon tegen mijn lichaam had, nu niet meer.

Het heeft echt even tijd nodig , en dus het stomme woord geduld.

Nog een paar weekjes en dan zie je je eindresultaat pas. Zelfs tot een jaar veranderen ze Eigelijk, maar de 1e 6 weken het meest.

zal eens bij je foto's kijken als je die hebt

X DR

Thanks voor je lieve reactie!! Heb ze nog eens bekeken en moet zeggen dat de foto ook niet optimaal genomen was. Vond het er in de spiegel nou ook weer niet zo dramatisch uit zien. Heb dus snel een nieuwe foto gemaakt. Deze geeft de werkelijke situatie denk ik beter weer. Is bij nader inzien misschien toch niet slecht voor de eerste week. Nu maar hopen dat je gelijk hebt en mijn tepels inderdaad verder naar binnen gaan staan.

Alhoewel, in de voorsituatie was dit ook al wel een beetje het geval. Ik kom alleen van een 75A, waarbij er natuurlijk weinig naar buiten kan staan ;) Bedenk me nu ineens dat ik helemaal geen voorsituatie foto heb gemaakt en dus ook nooit meer kan maken! Oops!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bij mij was dat ook het geval! Ik heb uiteindelijk een tepellift gehad, dit heeft het probleem (grotendeels) opgelost. Bij mij was het nog extremer, kijk maar naar mijn foto's.

Natuurlijk veranderen je borsten nog erg veel maar verwacht niet dat je tepels over 2 weken inneens in het midden staan.. ik hoop voor je dat het naar jou tevredenheid bijtrekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.