Ga naar inhoud

Risje80 : 23 december 2013 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Dank je wel! Ik had carolien met mijn consult de laatste keer. Ze kwam erg begripvol over. Maar aan de telefoon vond ik haar ook niet vriendelijk. Ze was ook bij mijn operatie maar daar gelukkig wel redelijk aardig. Ik vind valerie super en de nieuwe adriana was ook heel lief.

Maandag terug op controle en zal dan een nieuwe foto posten!

Nu eerst maar eens een wijntje verdient :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

dank je wel!!

Ik ben zo blij eindelijk wat ik bij mijn eerste operatie al wilde! Hoe kan een arts het nu zo verkeerd ingeschat hebben…??!!

Ja ik was gister op controle, het zag er allemaal goed uit. Alleen heb ik sinds zaterdag 4 open wondjes op mn borsten die kwamen onder de uiteinde van de pleisters door. ik heb die uiteinde eraf geknipt maar die wondjes deden erg zeer en deed er gaas op maar die gin natuurlijk iedere keer vast zitten vervolgens moest ik het weer stuk trekken en ging het weer bloedden.

Zondag nadat zelfs de vetgaasjes bleef plakken zag ik geen andere uitweg meer en heb de hele nacht zonder bh aan geslapen. Toen zaten er eindelijk korstjes op, maar helaas blijft 1 wondjes steeds vervelen en plakken.

De arts zegt dat dit gekomen is doordat mijn borsten toch nog zijn gaan nazwellen en heeft zo mijn huid kapot getrokken, weer iets wat hij nog nooit eerder mee had gemaakt, tja hij maakt nog wat mee met mij, ik denk dat hij blij is als hij straks van me af is :P

Ik heb nu iets gekregen om de wondjes in te laten drogen.

Enigste stoor ik ontzettend aan mijn man. Vanmorgen vroeg ik (heel stom natuurlijk) wat hij er nou van vond. Toen zei hij dat hij er nog niet veel van kon zeggen omdat het nog moet genezen! Nou ik vond ze meteen al mooi!! Toen vroeg ik maar wat vind je nou van het verschil van ervoor…. Toen zei hij, tja je had er last van en zei je had mooie grote borsten!

Ik kan die stomme lul wel voor zijn kop slaan!!! Vroeger zei hij, ik vind grote borsten niet mooi (toen ik nog C/D cup had)

Heb wat traantjes weg moeten pinken. Ik heb een zware operatie laten doen en heb het allemaal maar moeten ondergaan en dan krijg je zo'n reactie… Waarom kan hij niet gewoon zeggen (ookal meent hij het niet) meid ik ben super blij voor je, ze zijn heel mooi geworden je hebt een goede keuze gemaakt...

Lul, eikel, bah!!

Sorry voor mijn uitbarsting hier, maar dan ben ik het even kwijt ;)

Ik ga weer verder met de was enzo, want hij doet het niet!

Liefs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Risje,

Gelukkig dat het herstel , ondanks dat jij iets aparts bent hihi, dan toch voorspoedig gaat, en die wondjes hebben dan gewoon wat langer nodig, heb der zelf ook nog last van nu 4 weken po..

Goed blijven verzorgen is het enige denk ik en misschien helpt die creme ook nog..

Wat is dat dan eigenlijk voor creme??

Oei en wat je man betreft....jeetje als ik het zo lees word ik ook boos ja..

Waarschijnlijk heeft ie geen idee wat voor impact alles op jou heeft en kan hij zich niet voorstellen wat dit allemaal met jou doet! Ja meid, ik kan me wel voorstellen dat je zo uitbarst..is ook niet erg joh, als je dan een beetje opgelucht bent...

Maar mag ik vragen of je dit ook zo tegen je man gezegd hebt??

Hij mag rustig weten dat hij je heel veel pijn doet op deze manier!!

Mannen zijn soms rare wezens.....

En laat je koppie niet gek maken: JIJ BENT ER BLIJ MEE EN DAT IS HET ALLERBELANGRIJKSTE!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat je herstel zo goed gaat en je zo tevreden bent..

Lekker van genieten en goed het nieuwe jaar in.

Wbt mannen,thja het blijven mannen.

Zo zegt mijn man nu elke dag dat hij de bv onzin vind en ze zo ook mooi vind. Thja wat Willem ze nou he..

Het belangrijkste is is dat jij tevreden bent zo. Jij moet ermee lopen.

Maar snap best dat dit geen leuke reacties zijn om te horen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Inmiddels zijn de wondjes dicht! Vanochtend voor het eerst een schone droge bh uit kunnen doen, eindelijk.Mag ook wel na bijna 2 weken. Die wondjes zaten niet op de hechting maar op de borst. hier een foto:

wondjes

die deden toch nog vies pijn. Verder heb ik bijna geen last gehad. Alleen was met nieuwjaarsnacht even schrikken, ik gin geven kijken of alles nog goed zat, en toen zag ik dat er een stuk van mn tepel los geraakt was :102: Wat een horror!! Durfte er niet naar te kijken, heb er een vetgaasje tussen gedaan en daarna mn strakste bh aan getrokken, de volgende ochtend zat het weer aan elkaar, maar ik was doodsbang, ik had weinig geslapen, ik lag te klappertanden in mn bed, en steeds maar weer voelen of er nog gevoel in mn tepel zat. Ik heb er alsnog zwaluwstaartjes aan vast gemaakt, het zit nog steeds dicht maar durf ze ook niet weg te halen hihi.
Vrijdag weer terug voor controle en dan ga ik samen met mn vriendin en gaan we aansluitend shoppen :42:
Ja dat heeft mijn man echt zo gezegd! Ik loop de hele dag tegen hem te vloeken in mn hoofd. Hoe kan hij zo minachtig tegen me doen. Ik voel me totaal niet geliefd door hem, ik zie hem inmiddels als een vader. hij loopt alleen maar te mopperen en te zeuren, niks is goed. En krijg totaal geen liefde van hem. ik kan ook geen lachje meer opbrengen. hij beseft niet wat voor operatie ik heb ondergaan. hij doet alsof ik minderwaardig ben.
Maar ik kijk uit naar vrijdag, eindelijk er lekker uit en eens wat leuks doen, en weer eens heerlijk lachen met mn vriendin!
Liefs Risje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Risje,

wat een verhaal joh, vervelend dat het allemaal zo gegaan is! :( Hoop dat je borsten nu echt helemaal naar je zin zijn!

Zolang jij maar super tevreden bent over het resultaat, dat is het belangrijkste. Hoop dat je nu eindelijk flink kan gaan genieten van je borsten en na je controle flink shoppen!! hihihi :D

En wat betreft je man, pffff mannen....

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas doet het forum het niet met foto's,maar wat fijn dat alles nu dicht is.

Oh dat is zeker schrikken als je een stukje los ziet brrr.. Gelukkig heb je het goed opgelost haha.. Op na vrijdag!

Wat vervelend dat het nu ff zo loopt tussen jou en je man. Het is ook een heftige periode geweest natuurlijk straks als je alles weer doet word hopelijk snel beter tussen julie en begrijpt hij jou ook.

Maar ja mannen?

Shopte vrijdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Tjonge jonge, lijkt me inderdaad schrikken als je ineens ziet dat er een stukje loszit; heb je het wel goed opgelost zo met strakke bh en zwaluwstaartjes! Gelukkig zijn je wondjes nu ook dicht!

Tja je man....................... wij kunnen hier natuurlijk genoeg schrijven enz, maar jij zit er natuurlijk mee..

Ik hoop dat jullie in de komende weken alsnog weer een weg naar elkaar toe vinden!

En meid, alsjeblieft, niemand heeft het recht om jou als minderwaardig te behandelen, dat mag je niet toelaten en daar moet je proberen boven te staan.. :140:

Ga vrijdag lekker genieten na je controle en laat je koppie niet gek maken!

KEEP ON SMILING :38:

Liefs Liekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid daar zou ik zelf ook van schrikken! Gelukkig zit het nu weer dicht.

Vervelend hoe het nu even gaat tussen jou en je man. Het is inderdaad voor beide natuurlijk een hele verandering. Het is misschien voor je man ook even wennen. Het is natuurlijk niet leuk hoe hij reageert. Je moet je niet minderwaardig gaan voelen hoor!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel dames!

Kwam net met mn bh uit doen erachter dat weer bij de tepel iets los is. Het heeft een klein beetje gebloed zag ik in de bh :( ik laat straks mn man er even naar kijken en misschien maar even nieuwe zwaluwstaartjes op maken. Ik weet ook wel dat ik te veel doe (ik doe eigenlijk alles weer) maar ik heb ook geen pijn alleen soms een beurs gevoel. Maar im noet ook alles wel doen, ik sta er meestal alleen voor met mn 3 kids, 2 honden en paard. Mijn hondje is vorige week ook geopereerd aan tumoren in dr buik en heeft een mega rits, ik moet haar ook de hele dag overal op en af beuren. Maarja als je geen pijn hebt ga je al snel te ver he?!

Ben blij dat mn man weer is werken, ff rust in huis! Ik hoop dat hij ooit nog een zware operatie krijg...... Dan krijgt hij hem dubbel zo hard terug :P

Zo en nu eerst een wijntje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het beter om voorlopig, tot het echt een tijdje dicht is, maar even zwaluwstaartjes te blijven gebruiken; of wellicht even navragen bij pc wat hij daarvan zegt?

Whahaha dan krijgt je man vast en zeker een zware dobber.. dubbel en dik verdient ook nog hihi

Let op dat je niet te ver gaat en probeer toch maar zoveel mogelijk rust te nemen als het mogelijk ( soms moet je jezelf maar even verplichten!! )

Geniet van je wijntje meid, het is je gegund :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Risje

Fijn dat alles nu goed gegaan is!!! En je ziet het.... Je had dus meer narcosemiddel nodig om echt onder zeil te zijn... Dat was dus vorige keer het probleem... Gelukkig heeft de anesthesist zijn werk goed gedaan :35:

BTW je was niet de enige ontevreden klant van Nelissen, niet om negatief te doen, maar omdat je dat hierboven schrijft... Er is nog een verhaal van Margriet2380.... Ander probleem, maar ook niet tevreden... Zo ver ik weet heeft hij het bij haar uiteindelijk ook goed opgelost, na lang ge-heen-en-weer...

Rust goed uit!!

En een goed herstel!!

xx BB

Is nog steeds niet opgelost hoor bij mij. Ik kon gewoon weer betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook maar tegen de kostprijs! Bij een andere chirurg had ik dan velen duizenden euro's meer moeten betalen.

Dus ik heb hier wel gebruik van gemaakt en is nu netjes opgelost. Maar makkelijk was het niet nee. Jammer dat er 2 jaar over heen moest gaan. Maar nu eindelijk kan ik ook blij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook maar tegen de kostprijs! Bij een andere chirurg had ik dan velen duizenden euro's meer moeten betalen.

Dus ik heb hier wel gebruik van gemaakt en is nu netjes opgelost. Maar makkelijk was het niet nee. Jammer dat er 2 jaar over heen moest gaan. Maar nu eindelijk kan ik ook blij zijn!

Ja belachelijk kostprijs, de prothese van mij kosten plots 1500 euro, ik geloof er niets van. Gewoon een geldwolf die nog eens op zijn eigen fouten wil verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog een verhaal ik zou bij Dr Nelissen om 16.00 geopereerd worden. Kreeg telefoon dat het 19.00 werd, uiteindelijk ben ik om 21.00 geopereerd, en om 22.30 in de kou op straat gezet. Mijn man moest buiten in de auto wachten. Toen hij vroeg hoe ver ze waren vertelde ze dat het nog wel 1 uur kon duren en hij nog maar even moest gaan wandelen. Toen hebben ze mij naar buiten gebracht in een rolstoel, maar mijn man was er niet, omdat ze vertelde dat het nog even kon duren. Heb toen 1 kwartier buiten op straat gestaan bibberend van de kou, zo uit de narcose. En het verplegend personeel stond te roepen en te schreeuwen waar mijn man was. Dus wees op je hoede als het uitloopt daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Hoi Risje

Fijn dat alles nu goed gegaan is!!! En je ziet het.... Je had dus meer narcosemiddel nodig om echt onder zeil te zijn... Dat was dus vorige keer het probleem... Gelukkig heeft de anesthesist zijn werk goed gedaan :35:

BTW je was niet de enige ontevreden klant van Nelissen, niet om negatief te doen, maar omdat je dat hierboven schrijft... Er is nog een verhaal van Margriet2380.... Ander probleem, maar ook niet tevreden... Zo ver ik weet heeft hij het bij haar uiteindelijk ook goed opgelost, na lang ge-heen-en-weer...

Rust goed uit!!

En een goed herstel!!

xx BB

MMh lees dit topic nu pas, maar was bij mij dus niet opgelost, en inmiddels wel meer negative verhalen gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,

Ik kom hier niet meer zo vaak. Ik kan hier toch niks anoniem schrijven, de kliniek leest mee!!

Jeetje, dat meen je niet! Heb hier ook geen woorden voor, echt belachelijk!

Ben je nu wel van al je problemen af?

Liefs

Ja gelukkig heeft dr de Meyere alles opgelost! En al zijn fouten bevestigd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.