Ga naar inhoud

Risje80 : 23 december 2013 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben erg lang weg geweest van dit forum omdat ik het niet meer trok en erg depressief werd.

Misschien kunnen enkele dames me nog herinneren. Ik heb op 22 dec 2011 me laten opereren aan een borstlift met protheses bij Nelissen in global care clinic.

Het resultaat was verre weg wat mijn wens was. Ik wilde niet groter dan een c cup en was erg verbaasd dat ik protheses nodig had, maar hij kwam zo overtuigend over, en dacht hij heeft de ervaring dus vertrouwde op hem.

Vervolgens was het resultaat een dikke E cup!!!! En na 6 weken begonnen deze natuurlijk weer te hangen, logisch met dat gewicht. Ik was enorm verdrietig, ik had hier zo lang over na gedacht om de stap uiteindelijk te nemen en voor gespaard. Ik wilde uiteindelijk alleen van mijn hangborsten af.

Na 3 maanden ben ik terug gegaan na deze arts maar het gesprek met hem sloeg echt alles!! Hij bleef vol houden dat het wel een C cup was, ik was zo slim geweest om een oude bh mee te nemen en trok deze aan, natuurlijk puilden mn borsten aan alle kanten eruit, toen zei hij dood leuk dat dit is wat vrouwen wilden, echt ik kon geen woord mee uit brengen. Ik was kapot!

Daarna ben ik erg depressief geworden. mijn man zei dat ik het tijd moest geven en er wel aan zou wennen. Ja tuurlijk hij heeft altijd gezegd dat hij grote borsten niet mooi vond en nu vond hij ze prachtig! Echt waar ook zo iets waar ik me aan stoor.

Toen ben ik ook van het forum af gegaan, iedereen vond mijn borsten prachtig terwijl ik er zo dood ongelukkig mee was. Ik heb het echt tijd gegeven en me er totaal niet meer mee bezig gehouden. Tot afgelopen zomer, ik heb een paard en ik rijd voornamelijk freestyle met hem, betekend zonder hoofdstel en zadel. Als ik geen 3 bh's over elkaar aan had deed het enorm veel pijn met rijden. Toen het zo warm was, kreeg ik geen adem meer van al die bh's en deed me zo'n zeer. mijn paard is erg gevoelig en reageert direct op mij en gaat dan ook over de zeik. Toen ik heb overstuurt mijn man gebeld dat ik die dingen er af hak en die belg (nelissen) ga vermoorden.

Toen ging mijn man er pas echt serieus op in en zei dat we terug naar naar die belg.

Owja ik vergeet te vermelden dat ik door de stress aangekomen ben en van cup 70E naar 75F gegaan ben….

Ik was erg zenuwachtig voor het gesprek, maar meneer reageerde nu heel anders en wel begripvol en gaf nu ook toe dat ze wel erg groot zijn. hij begreep niet dat ze zo groot waren geworden dat kon helemaal niet met 200 cc.

Nou ja je weet zelf wat je erin gestopt heb en ik zit in levende lijve voor je….

nu bood hij wel aan om ze eruit te halen en opnieuw te liften voor de kostprijs. En dit keer onder narcose! Onder slaapverdoving ga ik nooooooit meer van mn leven.

We hebben meteen een datum afgesproken en wel op 23 december precies 2 jaar en 1 dag na mn eerste operatie. En dat weer omdat de kids dan 2 weken thuis zijn.

Gezien de vorige keer kan ik na 2 weken weer alles zelf doen, na een week was ik alweer fit.

Ik vind het heel spannend maar kan ook niet wachten maar gelukkig hoef ik nu niet zo lang te wachten.

Ik denk wel dat ik nog extra laat verkleinen, want ik weet inmiddels goed wat nelissen een c cup vind is dus in werkelijkheid 2 maten groter. ik ben erg bang dat ik ze na het verwijderen van de protheses nog te groot vind, ik wil echt kleine borsten een B max C meer echt niet! Ik wil geen hangborsten meer!!

Ik zou zo blij zijn als die dingen eruit zijn.

Ik zal weer eens proberen om nieuwe foto's erop te zetten.

Groetjes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg wat heftig! Kan me voorstellen dat je absoluut niet happy bent als je ze laat liften dat ze na 6 weken weer gaan hangen door een verkeerd advies van je chirurg! Wat belachelijk dat hij er toch 200cc in doet als je zo duidelijk bent dat je GEEN grote borsten wilt, dan zou je toch alleen een lift verwachten?!

Klote dat je nu weer onder het mes moet, maar gelukkig wordt je probleem opgelost zeg. Wat zal jij blij zijn straks, hou dat maar in gedachte! Nog even aftellen meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje

Je bent terug! En met goed nieuws deze keer!

Fijn dat Nelissen het nu toch heeft toegegeven! Dat moet echt een enorme opluchting voor je zijn. Ik kan me je nog goed herinneren, en weet idd dat je zeer ontevreden was. Uiteindelijk gaat het erom wat jij zelf vindt van je borsten, en dat er nu iets aan gedaan gaat worden!

Ik vind het echt heel knap van je, dat je alsnog terug gegaan bent naar Nelissen en hem het probleem nogmaals voorgelegd hebt! Super!

Fijn dat het lijkt dat je toch ook weer uit het dal geklommen bent en weer strijdbaar bent!

Ik ben nog maar heel weinig op het forum, maar toen ik je naam zag, moest ik dit topic even lezen hihi....

Heel veel succes met je operatie alvast, mocht ik je niet meer spreken! Ik hoop dat het resultaat deze keer precies wordt zoals je verwacht!

Doe wel rustig aan en vergis je niet in de herstelperiode.. Deze keer wordt er net wat meer gerommeld in je borsten he... Prothesen eruit, en liften...

Maar goed, het komt goed!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed :36:

Het is idd een vreselijke tijd geweest, niemand die me begreep, dat is echt erg. Alleen mijn beste vriendinnetje had super veel begrip voor me en heeft me door dik en dun gesteund, ben haar heel dankbaar.

Ik vond het heel moeilijk om terug te gaan omdat k zo bang was om weer de grond in getrapt te worden. Mijn man is mee gegaan en heeft het voor me opgenomen.

Ja klopt best boobie, ze zullen er in eerste instantie er niet uit zien, ik heb net de eerste foto's bekeken in de gallery van een verkleining, dat ziet er idd niet zo best uit na de operatie. Ik zal me vast op het ergste voorbereiden.

Nu kan ik weer uitkijken naar de zomer (alweer haha) nu hopelijk toch wel leuke topjes en bikini's aan :D en kan ik eindelijk een goede houding aan nemen, schouders naar achteren en tieten vooruit!! :42:

Liefs Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat verschrikkelijk als je zo ontevreden bent!

Wel fijn dat er nu eindelijk dan wat aan gedaan gaat worden. Ik hoop voor jou dat je na zo'n lange tijd dan ook echt de boobs gaat krijgen die jij wilt hebben.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe je en of je in een topic foto's kunt zetten.

Maar ik heb nieuwe foto's in mijn galerij gezet.

Ik heb gister nog met de pc gesproken en ik heb mijn zorgen geuit dat ik erg bang ben als de protheses eruit zijn dat ik ze alsnog te groot vind. Hij gaat nu 50 tot 100 gram nog extra weg halen, Jippieeeee :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Risje, tuurlijk herinner ik me je nog! Weet nog dat je het al heel snel verschrikkelijk vond. Ik heb je foto's net bekeken, en ik moet beamen dat het er echt niet mooi meer uit ziet, ze zijn nog meer gaan hangen, en inderdaad flinke borsten ook. Ze zien er niet uit als borsten die een lift hebben gehad, die moeten mooi fier naar voren staan! Maar wat fijn dat je arts nu eindelijk ook inziet dat dit totaal niet de bedoeling was, en je een heroperatie geeft voor borsten die jij (vanaf t begin) al wilt. Vind wel je littekens heel mooi genezen trouwens! Dat geef hele goede hoop voor je volgende ok, succes, ga je volgen.

XXX Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames!!

Nog 2 nachtjes slapen!!!

Ik heb er aan de ene kant echt zin in, eindelijk van die dingen af!! :)

Ik hoop echt dat hij er wat mooist van gaat maken, en voor de littekens ben ik echt niet bang want die zijn inderdaad heel mooi geworden!

Ik hoop dat hij nog genoeg weefsel weg kan halen zodat mijn borsten niet meer zo zwaar zullen zijn.

Nou ik hoop dat ik snel mijn verslagje kan schrijven. Ik weet niet of ik morgen nog achter de pc kan, want dan gaan we de kids weg brengen en daarna nog even naar de sauna proberen nog heerlijk te ontspannen.

Wish me luck!

Xxx Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje,

leuk dat je weer terug bent en nu hopenlijk met beter nieuws strakjes,wat een verhaal zeg!!

Ik herinner me jou ook nog wle ja, en als ik je fotos bekijk vind ik ze niet lelijk,maar dat je een LIFT zou hebben gehad zou je zeker niet zeggen,dan horen ze echt wle rechtop te staan!

Afijn we gaan nu voor mooie boobs en ik wens je alle geluk en sterkte toe en hoop op een mooi verslag straks,hou je taai xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Nou eindelijk kan ik aan de computer zitten. Ik ben gister naar huis gekomen inderdaad. Ik heb zo veel narcose nodig gehad omdat ik blijkbaar enorm aan het vechten was er tegen, ben ook 4 uur uur onder zeil geweest. Ik heb heel veel last gehad van de narcose, was heel misselijk en heel moe, voel me vanmorgen eindelijk wat beter.

Van te voren heb ik met de anesthesist gesproken en hij heeft me het verschil tussen sedatie en narcose uitgelegd. Is ook geen wonder dat ik de eerste keer wakker ben geworden. Ik heb hem op het hart gedrukt dat hij me niet wakker mag laten worden tijdens de operatie, nou dat heeft hij gedaan, haha!

Toen ik wakker werd merkte ik gelijk dat ik heel lang geslapen had en had nog veel tijd nodig om echt bij te komen. Mijn man had zich ondertussen erg zorgen gemaakt omdat het zo lang duurde.

Ik heb drains aan gekregen, maar er was net voor de operatie al verteld dat ik de dag erna op controle moest. Dus mijn man kon ondertussen een hotel regelen.

De eerste uur ging het super, daarna klapte ik in, werd misselijk en erg duf, ben gister ook nog de hele dag misselijk en moe geweest.

Met de pijn ging het goed, inderdaad wel meer pijn dan de eerste keer en een hele andere pijn, ik voelde nu echt de littekens de vorige keer voelde alsof ik mn ribben gekneusd had.

Sinds vanmorgen is de pijn ook een stuk minder, maar ik vond de pijn niet heel erg, alleen met kou vind ik het niet fijn dan trekt de huid samen en heel naar gevoel in de tepels.

Gisterochtend ging de tape eraf, heel spannend, ik wist niet zeker of ik wel kon kijken en heb mijn man gevraagd of hij een foto kon maken. Maar ik heb gekeken en wat ontzettend mooi!!! Ik moest zo huilen was er zo blij mee, zag er nu al heel netjes en mooi uit. Alleen toen moesten de drains eruit, rechts ging wel oké maar links was heel vervelend ik voelde hem helemaal door mn borst heen trekken. maar wat een verlichting dat die dingen eruit waren!

Buiten nog een potje staan janken, alle spanningen eruit en zo blij met het resultaat.

Lange reis naar huis daarna veel geslapen, gisteravond moest ik nog naar kerstavond bij mijn schoonouders (die zijn duits is het feestavond van het jaar) daar heb ik voor het eerst sinds dagen fatsoenlijk kunnen eten en ben daar ook van opgeknapt alleen erg moe daarna.

Ik ga straks even lekker in bad zitten en kijk of ik nog nieuwe foto's kan maken. Ik ga nu eerst weer even op de bank liggen, pff wat is dat vies spul zeg die narcose!

Maar ik voel me super slank nu haha.

Ik hoop dat ik later vandaag anders morgen de foto's kan uploaden.

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn voor je dat je nu al zo blij bent, laat staan als alles goed genezen is! Heel veel succes met je herstel en ik hoop echt voor je dat deze keer wel word bereikt wat JIJ wilt en niet "wat alle vrouwen" willen. (Sta nog steeds verbaasd te kijkem over die rare uitspraak)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje

Fijn dat alles zo goed verlopen is en dat je toch al blij bent met het resultaat. Ik heb je verhaal van een paar jaar geleden gevolgd, omdat ik zelf ook door dr. Nelissen mijn bv wou laten doen, maar je verhaal schrikte me in het begin wel af. Het was het enige 'negatieve' verhaal dat ik kon vinden over dr. Nelissen. Uiteindelijk heb ik het een half jaar geleden door hem laten doen (380 cc, high profile, rond), omdat ik zelf vriendinnen heb die heel tevreden zijn over hem en ik ben zelf ook heel tevreden nu. Ik heb nu maat 70E, had vantevoren 70A. Persoonlijk heb ik geen last tijdens het sporten, maar dat komt misschien doordat ze bij mij niet hangen (ik las hierboven dat ze bij jou echt hingen) en doordat ik echt heel goei sportbh's draag. Maar ik geef je groot gelijk dat je gewoon terug voor kleiner gaat als dat jou voorkeur is, je doet niet wat 'iedereen doet', vind ik echt knap van je!

Ik ben heel benieuwd naar je foto's en hoe je het over een paar maanden gaat ervaren en tegen de zomer gaan ze er echt gewoon keigoed uitzien!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was ook zijn enigste patiënt die niet tevreden was! Hij is een heel kundig chirurg maar heeft niet goed naar mij geluisterd naar wat ik wel en juist niet wilde.

Hij kan heel mooi opereren, ik weet zeker dat de littekens nu ook weer super mooi worden!

Ik heb nu het verschil kunnen zien in zijn kliniek nu en 2 jaar geleden. er is heel veel veranderd intussen. Eerst was alleen hij en maar 1 zuster in de operatiekamer, nu waren er 2 verpleegsters bij een anesthesist en de receptioniste liep rond. Ik was nu erg tevreden ook over het personeel ze waren allemaal zo lief!

Ik heb net foto's erop gezet!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik was ook zijn enigste patiënt die niet tevreden was! Hij is een heel kundig chirurg maar heeft niet goed naar mij geluisterd naar wat ik wel en juist niet wilde.

Hij kan heel mooi opereren, ik weet zeker dat de littekens nu ook weer super mooi worden!

Ik heb nu het verschil kunnen zien in zijn kliniek nu en 2 jaar geleden. er is heel veel veranderd intussen. Eerst was alleen hij en maar 1 zuster in de operatiekamer, nu waren er 2 verpleegsters bij een anesthesist en de receptioniste liep rond. Ik was nu erg tevreden ook over het personeel ze waren allemaal zo lief!

Ik heb net foto's erop gezet!! :)

Hoi Risje

Fijn dat alles nu goed gegaan is!!! En je ziet het.... Je had dus meer narcosemiddel nodig om echt onder zeil te zijn... Dat was dus vorige keer het probleem... Gelukkig heeft de anesthesist zijn werk goed gedaan :35:

BTW je was niet de enige ontevreden klant van Nelissen, niet om negatief te doen, maar omdat je dat hierboven schrijft... Er is nog een verhaal van Margriet2380.... Ander probleem, maar ook niet tevreden... Zo ver ik weet heeft hij het bij haar uiteindelijk ook goed opgelost, na lang ge-heen-en-weer...

Rust goed uit!!

En een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee ik wist niet dat er nog een ontevreden klant was.

Hij vertelde dat hij dit nog nooit had mee gemaakt, kan me ook enigszins voorstellen dat hij er erg raar van op kijkt dat een patiënt haar borsten te groot vind geworden :P

Maar hij had beter naar me moeten luisteren ik was toch duidelijk genoeg dat ik niet groot wil.

Maar ik ben blij me de maat nu, ookal hadden ze van mij echt nog wel kleiner gemogen, maar dit is al een enorm verschil, wel jammer dat hij altijd de tepels zo laag plaatst, nu weer. ik weet dat ze nu de goede vorm niet hebben maar van mij hadden ze nog een endje naar boven gemogen dan ziet het er minder snel uit alsof het wat hangt. Maar ja, het is goed zo, ik kan niet wachten om te gaan sporten :)

Gaat overigens erg goed met de pijn, heb sinds gister helemaal geen pijnstiller meer en kan vandaag al bijna alles alleen. Tuurlijk doe ik voorzichtig en til niet enzo maar ik kan mezelf en de kinderen aankleden, dat is al heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Risje

Foto's zien er al goed uit en dat zo snel na de operatie! Gaat helemaal goedkomen :35: !

Klopt helemaal wat je zei, ik was ook zeer tevreden over het personeel dat er werkte, enkel assistent Carolien was niet altijd even vriendelijk. Wanneer dr. Nelissen er bij was, was ze steeds vriendelijk, maar wanneer hij er niet bij was, vond ik haar soms echt wel onvriendelijk overkomen.

Oh, dan was er toch nog iemand die niet tevreden was, maar dat is uiteindelijk (waarschijnlijk) ook goedgekomen.

Over 15 jaar (wanneer ze vervangen moeten worden of als ze te hard gaan hangen) ga ik zowizo terug op consultatie bij dr. Nelissen, maar waarschijnlijk ook bij dr. Demeyere. Over hem heb ik ook veel positieve dingen gehoord, dat kan best_boobie zeker beamen :3:.

Dat valt goed mee dat je geen pijnstillers meer gebruikt. Ik wens je veel beterschap toe!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.