Eva1978 Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Hoi, Ik ben Eva, 35 jaar en krijg 2 december een borstvergroting door dr Staudt van Kliniek Bloemingdael in Haarlem. Ondertussen begint het wel behoorlijk te kriebelen! Ik heb er ook zin in en kan niet wachten op het resultaat. Hopelijk gaat alles voorspoedig en krijg ik geen complicaties. Momenteel heb ik een a-cup en is mijn linkerborst iets kleiner dan de rechter. Dat verschil wordt meegenomen en ik krijg links 375cc en rechts 350 cc high profile eurosilicone dual plane. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben een zoon van bijna 5 jaar. Ik werk 4 dagen in de week en sport graag, vnl bodypump. Na elf maanden borstvoeding en wat gewichtsverlies wil ik ga weer een volle boezem. Hopelijk kom ik uit op een volle c/kleine d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Welkom hier, komt snel dichtbij die datum. Spannend.Alvast een spoedig herstel gewenst en heel veel plezier met je nieuwe boobies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Hey Eva,Welkom op het forum!!!Wat leuk dat je al een datum heb en al snel ook!Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen. Zo kun je straks een verslagje van jou dag bijvoorbeeld ook hier neerzetten.Heel veel plezier hier op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Succes met aftellen! Spannend hè!Ingreep valt vast mee en herstel ook.Alvast veel plezier met je nieuwe meiden straks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azra Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Nog maar een paar daagjes , hoe lang ben je van plan om thuis te blijven? Ik heb anderhalf week vrij en ben bang dat het niet genoeg is, maar helaas kan ik niet meer vrij nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva1978 Posted November 27, 2013 Author Share Posted November 27, 2013 @Azra; ik heb twee weken vakantie opgenomen. Gelukkig heb ik geen zwaar werk dus ik neem aan dat het voldoende is. Mijn pc schrijft wel 2 weken rust voor dus daar ga ik mij aan houden. Wat voor werk doe jij? Ben je ook zo benieuwd hoe je omgeving er op reageert? Ik heb de zondag 8 december een verjaardagsfeestje en ben benieuwd hoe mijn broers en schoonzussen reageren. Ik heb ze nog niks gezegd, ook mijn vader niet. Heb geen zin in negatieve reacties vooraf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 zooo 2 december is al snel.. dus je bent al lekker aan het aftellen.. Ik denk idd dat je die 2 weken echt wel nodig hebt!! Morgen is het voor mij 2 weken geleden en alles gaat gelukkig voorspoedig bij mij, maar zou er niet aan moeten denken dat ik alweer aan het werk zou moeten.. Het scheelt misschien ook dat ik in de zorg werk dus ook ngo niet mag werken na 2 weken met dual plane.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 @Azra; ik heb twee weken vakantie opgenomen. Gelukkig heb ik geen zwaar werk dus ik neem aan dat het voldoende is. Mijn pc schrijft wel 2 weken rust voor dus daar ga ik mij aan houden. Wat voor werk doe jij? Ben je ook zo benieuwd hoe je omgeving er op reageert? Ik heb de zondag 8 december een verjaardagsfeestje en ben benieuwd hoe mijn broers en schoonzussen reageren. Ik heb ze nog niks gezegd, ook mijn vader niet. Heb geen zin in negatieve reacties vooraf.Ik heb alleen mijn ouders, zusje, vriend en beste vriendin op de hoogte gesteld.Toen ik mijn liposculpture deed, kreeg ik veel negatieve reacties. Mensen vinden t onzin, bla bla bla.Dus nu ben ik wat voorzichtiger. Bij mij gaat er 295cc in dus ga ervan uit dat t niet heel erg opvalt bij de meeste mensen dat ik ze heb laten vergroten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva1978 Posted November 29, 2013 Author Share Posted November 29, 2013 Ja, precies ik heb ook helemaal geen zin in die reacties. Twijfel of ik het mijn vader zal vertellen. Vind dat hij het aan de ene kant hoort te weten. Ben toch zijn dochter en we hebben op zich goed contact.Tsjeee nog 4 nachtjes slapen!!!Kriebels....Ben je tevreden met je liposculpture? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva1978 Posted November 29, 2013 Author Share Posted November 29, 2013 Ohhhhhhhhh wat ben ik stom.... Ik wordt 3 december geopereerd op een dinsdag en niet 2 december.Ik was even in de war met 2 en 3 december. Sorry!!@Azra en Shopilicoius: ik ga dus een dagje later dan jullie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Ja, precies ik heb ook helemaal geen zin in die reacties. Twijfel of ik het mijn vader zal vertellen. Vind dat hij het aan de ene kant hoort te weten. Ben toch zijn dochter en we hebben op zich goed contact. Tsjeee nog 4 nachtjes slapen!!! Kriebels.... Ben je tevreden met je liposculpture? Ik ben ook heel erg close met mijn ouders, kan ze ook alles vertellen. Het is toch ook wel weer fijn om met mensen erover te praten Ja er is vrij weinig weggezogen maar je ziet goed resultaat dus was t zeker waard. Ben niet te dik ofzo. Weeg 60 kilo bij een lengte van 174cm, maar had wat vetophopingen bij m'n knieën en heupen. Ben zoo blij dat t weg is want met sporten wilde t echt niet lukken Ohhhhhhhhh wat ben ik stom.... Ik wordt 3 december geopereerd op een dinsdag en niet 2 december. Ik was even in de war met 2 en 3 december. Sorry!! @Azra en Shopilicoius: ik ga dus een dagje later dan jullie.... Balen!!! Nog een dag langer wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 De quote knop werkt niet? nou ja dan quoten we niet @Eva1978 Ik zal je datum even voor je aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azra Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Succes vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Hi Eva Heel erg benieuwd hoe t gegaan isLiefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva1978 Posted December 6, 2013 Author Share Posted December 6, 2013 Dinsdag 3 december was het dan eindelijk zo ver!!! Ik werd naar Haarlem gebracht door mijn vriendin. Daar moest ik me om 12:00 uur melden. Van te voren was het bekent dat ik een nachtje zou blijven dus ik had verder niemand bij me. Prima ontvangen daar op afdeling kortverblijf en ik kreeg een kamer alleen met eigen badkamer. Ideaal. Rond half een kreeg ik mijn premedicatie en toen begon het lange wachten.... Pas om kwart voor drie werd ik opgehaald. Gelukkig had ik een goed boek en dus afleiding van de zenuwen. Toen nog even wachten op de holding en daar werd ik afgetekend door dr Staudt. Iedereen was aardig en ik ging heel rustig slapen. Toen ik werd voelde ik meteen een zeer scherpe brandende pijn op mijn borst. Jezus wat pijnlijk zeg. Ik begon onwijs te trillen. Volgens de verpleegkundige kwam alle spanning eruit. Maar door dat getril werd de pijn ondragelijk. Na twee keer bijspuiten met morfine en veel warme dekens en zelfs een warme handdoek om mijn hoofd zakte de pijn eindelijk. Terug op mijn kamer kon ik mijn ogen niet open houden. De arts kwam nog even langs en vertelde dat alles goed was gegaan en dat deze maat een goede keuze is geweest. Rond half tien heb ik nog gespuugd en toen kreeg ik iets tegen de misselijkheid en pijn. Na het plassen ging ik slapen. Ik kon het niet opbrengen om mensen te appen of te bellen. Ik heb maar 1 keer naar mijn borsten gekeken, ik geloofde het allemaal wel. Ik was wel heel blij dat ik niet naar huis hoefde en dat ik lekker alleen was. Gelukkig kon ik lekker slapen, ideaal zo'n ziekenhuisbed met afstandsbediening. In de ochtend werden de drains verwijderd en kon ik mijn nieuwe meisjes eens even goed bekijken. Zooooo.... niet verkeerd!!! Mijn vriend en zoon kwamen me ophalen. Helaas de pech voor mij dat mijn vriend ziek is en koorts heeft en de liefdevolle verzorging thuis in het water viel. Gelukkig voelt hij zich vandaag, derde dag po, weer wat beter. Want tsjeee.... ikzelf kan nog bar weinig. Gelukkig kan ik wel zelf douchen en mijn eigen haren wassen. Mijn borsten zitten nu nog megahoog, valk onder mijn sleutelbeen. Ze zijn ontzettend gezwollen en aan de zijkanten is het al behoorlijk blauw aan het worden. Het linkerdraingaatje heeft nog wat na gelekt. Hopelijk wordt het snel mooi. Ik gebruik nog volop paracetamol en ibuprofen. Als ik een tijdje heb geslapen moet ik weer even rechtop zitten van de druk/pijn. Vanmorgen zat ik om vijf uur al op de bank..... minder! Ik ga nu even kijken of ik wat foto's kan opladen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Heb je foto's bekeken. Da ziet er mooi uit!Die gaan echt heel erg mooi worden.Hoe is het nu met de pijn en zwelling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Hi EvaBen benieuwd hoe t nu met je gaat?Wanneer moet je voor het eerst op controle?Ik mag morgen.Gelukkig is de pijn bij mij al een stuk minder. Ik hoop dat jij je ook al beter voeltX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva1978 Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 Hey Shopalicious,Ondertussen gaat het een stuk beter maar ik heb nog wel pijnstilling nodig. Hoe gaat het met jou? Wat fijn dat je morgen al controle hebt. Ik pas 23 december. Staan jouw borsten ook nog zo hoog? Succes morgen en ik ben benieuwd hoe het met je gaat! Liefs Eva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shopalicious Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Hi EvaGelukkig gaat het beter met je.Ik ben sinds gisteren pijnstillersvrij.Zal bij jou ook wel binnen enkele dagen zo zijn.De controle was goed. Alles ziet er prima uit, nu alleen nog indalen want de mijne zitten ook erg hoog hahahaha.Sterkte nog!X Link to comment Share on other sites More sharing options...
joyce1988 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Hoi EvaHopelijk zit je nog op dit forum!Ik ga ook bij dr staudt 15 okt. Dus vond het fijn om jou bericht te lezen en je mooie foto's te zien.Heb 70b en wil naar een kleine d toe.Twijfelde tussen 350cc en 375cc duel plan. .alleen zie ik nu dat jij dit ook hebt gedaan en naar een ecup bent gegaan? Klopt dit?Hoe gaat het nu?Hoor het graag van je! Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.