Jump to content

Sabien : 6 december 2013 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hallo lady's,

Jaren heb ik er over nagedacht... Drie maanden geleden de stap naar Bergman Kliniek gemaakt en 6 december is de grote dag! :3:

Nu komt het wel dichtbij! Heb er veel zin in en kijk uit naar het eindresultaat. Al moet ik zeggen dat ik het wel spannend vind. Mede omdat ik geen fan ben van narcose...

Zelf ben ik 1.78 lang. Ik heb aan de arts (Dr. Koopman) aangegeven dat ik in verhouding wil zijn. Dat het eindresultaat straks bij mij past. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk 400cc dual plane gaat worden.

Tot snel!!

Groetjes, Sabien.

Gefeliciteerd met je datum! Ik ben afgelopen maart door dr Koopman geopereerd en zeeeer tevreden. Echt een hele kundige man. En de ansthesisten zijn erg aardig en stellen je goed op je gemak. Ik was nog nooit onder narcose geweest maar op deze manier zou ik het zo weer doen!

Benieuwd naar het eindresultaat!

Hoi Sabien,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Er zijn hier meer meiden geholpen door dr. Koopman. Je kunt via de zoekbalk zoeken en dan kun je evt. hun verslagjes lezen. Vind dit zelf altijd erg leuk.

Ik ga gelijk voor jou je datum aanpassen in je titel en verplaatsen. Als je straks dan ook geopereerd bent kun je zelf hier ook een verslagje neerzetten van jou dag.

Heel veel plezier op het forum en met aftellen!

Thanks lady's!

Het aftellen is inderdaad begonnen :D ! Al lijkt het wel of deze dagen voorbij kruipen... Ik ga de eindresultaten posten!

@9234danielle: Voor jou ook de 6e. Wat leuk! Kijk jij er ook zo naar uit? ;)

@Fenemine: Hoe voel je je? Alles goed en happy met het resultaat?

Ik heb ongeveer hetzelfde als jij nu ik word ook op 6 december geopereerd, maar krijg 330cc ben ook wel kleiner als jij 1.70m

ik ook 6 december en ook ongeveer 330 cc voor de spier! :) door wie wordt je geholpen?

Thanks lady's!

Het aftellen is inderdaad begonnen :D ! Al lijkt het wel of deze dagen voorbij kruipen... Ik ga de eindresultaten posten!

@9234danielle: Voor jou ook de 6e. Wat leuk! Kijk jij er ook zo naar uit? ;)

@Fenemine: Hoe voel je je? Alles goed en happy met het resultaat?

Hier nog 6 december! komt dichterbij he!!! :)

@ Jesserke84: Jij ook 6 december! :D Komt zeker dichtbij.... Laatste dagen, yehoe!! Spullen zijn in huis, operatietijd is bekend. Ik ben er klaar voor! En jij? Grtz

@ Shopalicious: Thanks jij ook! Voor jou ook al bijna, spannend!

Good luck lady's!!

• 2 weeks later...

Zo daar ben ik weer. Zojuist heb ik 2 foto's gepost van na de borstvergroting en heb ik ven de tijd om mijn verslag te schrijven.

Afgelopen 6 december ben ik geopereerd. Mijn ontvangst bij Bergman was erg vriendelijk. Ik heb een hele lieve zuster gehad die mij naar mijn kamer bracht en mij voorbereiden. Toen ik werd gehaald om naar de operatie kamer te gaan gaan was ik minder zenuwachtig dan verwacht. Ik mocht gaan liggen op de tafel en werd heel vriendelijk onthaald. Voor het eerst in mijn leven ben ik heel relaxt onder narcose gegaan.

Ik werd wakker op mijn kamer. Ik trilden zo enorm hard van de kou toen ik wakker werd dan ik bijna mijn tanden uit mijn mond klapperde. Gelukkig heeft de zuster toen een verwarming onder mijn dekbed geplaatst. Eindelijk warmde ik een beetje op. De zuster kwam steeds even bij mij kijken of alles goed ging en ik kreeg een aantal koekjes en wat te drinken. De koekjes gingen er goed in. Ik werd wakker met tape om mijn borsten heen. De zuster kwam de tape eraf halen om mijn klaar te maken voor de bh die zij kwam aanmeten.

Ik moest op de rand van mijn bed gaan zitten om naar de wc te gaan. De zuster draaide de spiegel eerst zodat ik mijn borsten kon bekijken in de spiegel. In eerste instantie schrok ik wel een beetje... Ze waarschuwde mij al van te voren dat mijn borsten heel erg gezwollen waren en dat ik niet moest schrikken maar dat deed ik toch. Buiten de zwelling om vond ik ze ook erg aan de zijkant zitten. Ik was volledig verkrampt en had ook enorme pijn in mijn rug. Helaas had ik de pijn in mijn rug al voor de operatie maar daarna helemaal. Ik kreeg een oxazepam erbij om te ontspannen. De wc rit ging goed dus ik mocht naar huis.

De autorit vond ik niet bepaald een feest. Thuis aangekomen heeft mijn vriend mij in bed gelegd. De eerste 3 dagen waren zeer pijnlijk. Ik wist mezelf geen houding te geven. Meden omdat mijn rug ook zeer pijnlijk was.

Ik werd op de 3e nacht wakker van de pijn... de volgende ochtend haal mijn vriend alles los om het verband te verschonen en zag dat ik blaren had gekregen onder mijn bh/band. Dat verklaarde dus de pijn. Deze plekken zijn nog aanwezig en moeten nog helen. Ik ging voor de spiegel staan en de tranen rolde over mijn wangen.... Stiekem had ik de hoop dat ze mooier zouden worden dan dat ze nu zijn. alle emoties kwamen eruit van de laatste dagen.

Gister heb ik mijn eerste check gehad bij Bergman. Daar werd ook aangegeven dat mijn zwelling zeer strak is nog en dat ik de hoop niet moet verliezen. Mijn huid staat zo strak van de zwelling dat daardoor de stand van de tepels anders staan. De zijkanten moeten gaan bijtrekken en dergelijke. Ik moet op doktersadvies nog een aantal extra rust nemen en echt zo min mogelijk doen om de zwelling weg te kunnen laten gaan. Maandag gaan werken zit er dus nog even niet in.

Ze attendeerde mij erop dat TIJD en GEDULD de magische woorden zijn. Ik zal daar op moeten vertrouwen en moet dus niet zo ongeduldig zijn. Ik ga proberen te genieten van het hier en nu en helemaal op de toekomst.... :)

Zo,dit is het dan even voor nu. Tot snel!

• 1 month later...

Zo daar ben ik weer. Zojuist heb ik 2 foto's gepost van na de borstvergroting en heb ik ven de tijd om mijn verslag te schrijven.

Afgelopen 6 december ben ik geopereerd. Mijn ontvangst bij Bergman was erg vriendelijk. Ik heb een hele lieve zuster gehad die mij naar mijn kamer bracht en mij voorbereiden. Toen ik werd gehaald om naar de operatie kamer te gaan gaan was ik minder zenuwachtig dan verwacht. Ik mocht gaan liggen op de tafel en werd heel vriendelijk onthaald. Voor het eerst in mijn leven ben ik heel relaxt onder narcose gegaan.

Ik werd wakker op mijn kamer. Ik trilden zo enorm hard van de kou toen ik wakker werd dan ik bijna mijn tanden uit mijn mond klapperde. Gelukkig heeft de zuster toen een verwarming onder mijn dekbed geplaatst. Eindelijk warmde ik een beetje op. De zuster kwam steeds even bij mij kijken of alles goed ging en ik kreeg een aantal koekjes en wat te drinken. De koekjes gingen er goed in. Ik werd wakker met tape om mijn borsten heen. De zuster kwam de tape eraf halen om mijn klaar te maken voor de bh die zij kwam aanmeten.

Ik moest op de rand van mijn bed gaan zitten om naar de wc te gaan. De zuster draaide de spiegel eerst zodat ik mijn borsten kon bekijken in de spiegel. In eerste instantie schrok ik wel een beetje... Ze waarschuwde mij al van te voren dat mijn borsten heel erg gezwollen waren en dat ik niet moest schrikken maar dat deed ik toch. Buiten de zwelling om vond ik ze ook erg aan de zijkant zitten. Ik was volledig verkrampt en had ook enorme pijn in mijn rug. Helaas had ik de pijn in mijn rug al voor de operatie maar daarna helemaal. Ik kreeg een oxazepam erbij om te ontspannen. De wc rit ging goed dus ik mocht naar huis.

De autorit vond ik niet bepaald een feest. Thuis aangekomen heeft mijn vriend mij in bed gelegd. De eerste 3 dagen waren zeer pijnlijk. Ik wist mezelf geen houding te geven. Meden omdat mijn rug ook zeer pijnlijk was.

Ik werd op de 3e nacht wakker van de pijn... de volgende ochtend haal mijn vriend alles los om het verband te verschonen en zag dat ik blaren had gekregen onder mijn bh/band. Dat verklaarde dus de pijn. Deze plekken zijn nog aanwezig en moeten nog helen. Ik ging voor de spiegel staan en de tranen rolde over mijn wangen.... Stiekem had ik de hoop dat ze mooier zouden worden dan dat ze nu zijn. alle emoties kwamen eruit van de laatste dagen.

Gister heb ik mijn eerste check gehad bij Bergman. Daar werd ook aangegeven dat mijn zwelling zeer strak is nog en dat ik de hoop niet moet verliezen. Mijn huid staat zo strak van de zwelling dat daardoor de stand van de tepels anders staan. De zijkanten moeten gaan bijtrekken en dergelijke. Ik moet op doktersadvies nog een aantal extra rust nemen en echt zo min mogelijk doen om de zwelling weg te kunnen laten gaan. Maandag gaan werken zit er dus nog even niet in.

Ze attendeerde mij erop dat TIJD en GEDULD de magische woorden zijn. Ik zal daar op moeten vertrouwen en moet dus niet zo ongeduldig zijn. Ik ga proberen te genieten van het hier en nu en helemaal op de toekomst.... :)

Zo,dit is het dan even voor nu. Tot snel!

Hey, ik lees dat jij ook blaren had van je bh band, ik heb dit ook, 1grote blaar, wat heb jij moeten doen? Ik moest de mijne opensteken en alle dagen ontsmetten, maar nu ziet die bloedrood, maak mij een beetje zorgen, maandag moet ik op controle voor mn draadjes eruit te halen dus ik hoop dat ik er geen last van heb dit weekend.

Groetjes

HOI!

Vervelend he die blaren. Bij mij zaten de blaren aan beide kanten. Ik ben bij de huisarts geweest. Het advies was om ze heel te laten. Ik moest ze insmeren met vaseline of bepantene met een speciaal gaasje eroverheen. Deze elke dag verschonen. Zo deden ze ook minder pijn en ze genezen goed. Dit was trouwens ook het advies van de Bergman. Momenteel zit er nieuwe huid, wit van kleur.

Ik ben de band gaan dragen over mijn bh heen om ervoor te zorgen dat er niet meer bij kwam want met de band onder mijn bh werd steeds erger. Ik heb nogal een gevoelige huid.

Nu 7 weken later wordt ik met de dag blijer van het resultaat! : ) Hopelijk trekt het voor jou ook snel weg!

Suc6!!

Hoii

Ik ben net terug van mijn intake bij Koopman, bergman kliniek en 14 feb krijg ik ze!!

Helemaal blij!

Ongeveer 445 cc, hoop dat het bij me gaat passen en mooi word.

Leuk om jullie ervaringen te lezen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.