annaccccc Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Hallo allemaal ik ben Anna en ik kan niet wachten om een borstvergroting te nemen!Ik weet alleen niet waar? Ik ben woonachtig in Amsterdam dus het liefst iets wat in de buurt is..Overal op dit forum zie ik verhalen over Dr.Nio, veel positieve reacties?Bij welke kliniek werkt hij en hoe duur is het bij die kliniek?Ik had ook een paar dingen gelezen over Beaucare maar dan weer iets negatiefs? Iemand daar ervaring mee?Ik heb hier geen ervaring mee en weet echt niet waar ik moet kijken voor goede klinieken? dacht aan bergman k maar ik vind het zo duur, (ben 18) en misschien zijn er klinieken die ietsjes goedkoper zijn maar toch nog steeds super goed!Ik hoop t, Tips graag, wil zo snel mogelijk een bv!xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Nio das een hele goeie ja! Zou zeker een consult plannen bij hem.Goeie verhalen over gelezen.Nio is ook redelijk in zn prijzen dacht ik!verder is er heel veel te lezen hier op t forum,lekker even rondsnuffelen en misschien is het verstandig om 2 consulten te plannen.Zelf heb ik dat niet gedaan,was t wel van plan,maar voelde me zo goed bij die arts dat ik geen zin meer had in een andere.Maar was wel verstandig geweest,al is t maar om te kijken wat een ander adviseert.gr Vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Welkom op het forum! Aangezien je uit Amsterdam komt zou ik zeker even langs Nio gaan voor een consult. Nio werkt in het SLAZ, dus dat is voor jou een thuiswedstrijd Ga lekker veel lezen hier en heb je dan nog vragen dan is er altijd wel iemand die je kan helpen. heel veel lees plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...