annaccccc Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Hallo allemaal ik ben Anna en ik kan niet wachten om een borstvergroting te nemen!Ik weet alleen niet waar? Ik ben woonachtig in Amsterdam dus het liefst iets wat in de buurt is..Overal op dit forum zie ik verhalen over Dr.Nio, veel positieve reacties?Bij welke kliniek werkt hij en hoe duur is het bij die kliniek?Ik had ook een paar dingen gelezen over Beaucare maar dan weer iets negatiefs? Iemand daar ervaring mee?Ik heb hier geen ervaring mee en weet echt niet waar ik moet kijken voor goede klinieken? dacht aan bergman k maar ik vind het zo duur, (ben 18) en misschien zijn er klinieken die ietsjes goedkoper zijn maar toch nog steeds super goed!Ik hoop t, Tips graag, wil zo snel mogelijk een bv!xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Nio das een hele goeie ja! Zou zeker een consult plannen bij hem.Goeie verhalen over gelezen.Nio is ook redelijk in zn prijzen dacht ik!verder is er heel veel te lezen hier op t forum,lekker even rondsnuffelen en misschien is het verstandig om 2 consulten te plannen.Zelf heb ik dat niet gedaan,was t wel van plan,maar voelde me zo goed bij die arts dat ik geen zin meer had in een andere.Maar was wel verstandig geweest,al is t maar om te kijken wat een ander adviseert.gr Vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Welkom op het forum! Aangezien je uit Amsterdam komt zou ik zeker even langs Nio gaan voor een consult. Nio werkt in het SLAZ, dus dat is voor jou een thuiswedstrijd Ga lekker veel lezen hier en heb je dan nog vragen dan is er altijd wel iemand die je kan helpen. heel veel lees plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Ik ben fan van Plovier maar hij zit in België en dat is nou niet bepaald in de buurt voor jou ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Hee Anna, Ik word ook door dr. Nio geopereerd in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Het kost bij hem 3100,- dus dat is wel een stukje goedkoper dan bij de Bergman kliniek! Succes met kiezen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Hi Anna,Welkom!Voor consulten in A'dam kan je idd naar dr. Nio gaan (slaz) of dr. Van der Weij (Boerhaave)Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Welkom op het forum!! Hier ook een Nio fan Ik ben vorige week door hem geopereerd en kan alleen maar positief zijn over hem... Dus ik zou zeker een consult bij hem inplannen!! Dr. Nio werkt in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis en in de Park kliniek in Rotterdam... In het SLAZ kost een bv 3100.- en in de Parkkliniek zo'n 800 euro duurder.. De Boerhaave zoals Javaantje al noemt is ook een hele goede kliniek, echter betaal je daar ook een stuk meer volgens mij, maar je zou daar ook een consult kunnen plannen om te kijken wat je opties zijn en om te kijken hoe je gevoel daar is.. Het is echt van belang dat je vertrouwen krijgt in de chirurg waardoor je geholpen gaat worden dus is zeker goed om meerdere consulten in te plannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Esmiralda, on 22 Nov 2013 - 08:53, said:Aangezien je uit Amsterdam komt zou ik zeker even langs Nio gaan voor een consult. Nio werkt in het SLAZ, dus dat is voor jou een thuiswedstrijd Ava, on 22 Nov 2013 - 10:55, said:Ik word ook door dr. Nio geopereerd in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Javaantje, on 22 Nov 2013 - 11:11, said:Voor consulten in A'dam kan je idd naar dr. Nio gaan (slaz) of dr. Van der Weij (Boerhaave) cindytje1985, on 22 Nov 2013 - 11:22, said: Dr. Nio werkt in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis en in de Park kliniek in Rotterdam... In het SLAZ kost een bv 3100.- en in de Parkkliniek zo'n 800 euro duurder.. ! Volgens mij ga je nu nooit meer vergeten dat Nio in het SLAZ werkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Volgens mij ga je nu nooit meer vergeten dat Nio in het SLAZ werkt hahahah nee dat is volgens mij wel duidelijk!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Welkom op het forum!! Hier ook een Nio fan Ik ben vorige week door hem geopereerd en kan alleen maar positief zijn over hem... Dus ik zou zeker een consult bij hem inplannen!! Dr. Nio werkt in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis en in de Park kliniek in Rotterdam... In het SLAZ kost een bv 3100.- en in de Parkkliniek zo'n 800 euro duurder.. De Boerhaave zoals Javaantje al noemt is ook een hele goede kliniek, echter betaal je daar ook een stuk meer volgens mij, maar je zou daar ook een consult kunnen plannen om te kijken wat je opties zijn en om te kijken hoe je gevoel daar is.. Het is echt van belang dat je vertrouwen krijgt in de chirurg waardoor je geholpen gaat worden dus is zeker goed om meerdere consulten in te plannen! bij van der Weij kosten ronde prothesen 3400 euro, anatomische 4250 ik word dinsdag door hem geopereerd dus kan mijn persoonlijke ervaring nog niet delen. wel dat het consult met hem me heel goed bevallen is. Hij meet ook echt je borsten op en kijkt dan wat er mogelijk is (dat doen ze lang niet allemaal) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 bij van der Weij kosten ronde prothesen 3400 euro, anatomische 4250ik word dinsdag door hem geopereerd dus kan mijn persoonlijke ervaring nog niet delen. wel dat het consult met hem me heel goed bevallen is. Hij meet ook echt je borsten op en kijkt dan wat er mogelijk is (dat doen ze lang niet allemaal)Ohwww dan neem ik mijn woorden terug.. had verwacht dat het bij de boerhaave een stuk duurder was dan in het SLAZ.. een vriendin van mij heeft haar neus daar laten doen en was veeeeeeeeel geld kwijt dus vandaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 ja die neuscorrectie prijzen zijn echt hoog! is ze wel blij met haar neus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 ja die neuscorrectie prijzen zijn echt hoog! is ze wel blij met haar neus? Ja die zijn echt heel hoog, maar ze is super tevreden... Ik moest wel lachen want ze zei: jij krijgt er wat bij en betaald minder en bij mij halen ze wat weg en ik moet gewoon 2000 euro meer betalen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 bij van der Weij kosten ronde prothesen 3400 euro, anatomische 4250 ik word dinsdag door hem geopereerd dus kan mijn persoonlijke ervaring nog niet delen. wel dat het consult met hem me heel goed bevallen is. Hij meet ook echt je borsten op en kijkt dan wat er mogelijk is (dat doen ze lang niet allemaal) Dat klopt idd dat dr. van der Weij heel goed je borsten meet... Ik heb 6 consulten gehad en ik moet zeggen dat hij de enige was die echt precies alles ging opmeten en alles netjes voor je neus ging opschrijven (blaadje op schoot ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 lol Cindytje! wauw 6, das een hoop! ik 3, en wilde eigenlijk ook nog bij Nio, maar had zo'n goed gevoel bij van der Weij dat ik daarbij ben gebleven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 lol Cindytje! wauw 6, das een hoop! ik 3, en wilde eigenlijk ook nog bij Nio, maar had zo'n goed gevoel bij van der Weij dat ik daarbij ben gebleven Ja dat had ik bij Nio.. Vond hem zo relaxed en was zo duidelijk dat ik gelijk wist dat ik door hem geopereerd wilde worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Dat word naar Nio voor boobs,weinig keus meer over haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Nio is voorstander van rond begreep ik dat nou goed? en van der Weij meer voor anatomisch. dus ik weet niet wat jouw voorkeur is? ach, ik zou gewoon bij allebei op consult gaan als je toch in Amsterdam woont! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Nou Nio zijn voorkeur is wel voor rond, maar voor de 85% gevulde protheses, dus eigenlijk zit deze tussen rond en anatomisch in.. Volgens mij adviseert hij deze aan iedereen haha... Hij laat je wel de andere protheses zien en verteld daar de voor en nadelen over... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Zo zie maar dat iedere arts toch zijn voorkeur heeft qua plaatsing van de prothese en de prothese zelf. Daarom is het ook aan te raden om meerdere consulten te doen. Vaak laat je je dan daar opereren waar je je toch het meest op je gemak voelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Hallo allemaal! Bedankt voor alle reacties, sorry dat ik zo laat reageer ik wist niet dat iemand gereageerd had tot ik het perongeluk zag Morgen heb ik consult afspraak bij Diana Gabriels, heb ook 7 Januari onder optie genomen bij Dr. F Straten omdat hij eerder helamaal vol zit . Maar Dr.Nio klinkt als een boobies god, dus die bel ik maandag om ook een afspraak te maken! Nog een vraagje.. Ik kan nergens op de site van SLAZ fotos vinden van voor en na operaties bv.. kan ik fotos zien op dit blog van mensen die zijn geopereerd door Straten en door Nio? Dat zou echt heel fijn zijn! Welke vragen kan ik morgen stellen bij het consult? En welke vinden jullie beter? Straten of Nio? Alvast heel erg bedankt! Heel erg blij met dit forum word nu echt veel wijser over bv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Je kan via de zoekfunctie zoeken naar operatieverslagen van meiden die door Nio geopereerd zijn, vaak staan er wel foto's in hun galerijen. Misschien staan er op de site van de Parkkliniek wel voor en na foto's, daar werkt dr. Nio namelijk ook, dus misschien kan je die site ook nog even checken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted November 24, 2013 Author Share Posted November 24, 2013 Dankje wel! Ik kijk wel even op de site! x Vandaag consult bij Diana, waar kan ik lijst vinden met vragen? Alvast bedankt! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted November 24, 2013 Author Share Posted November 24, 2013 Meiden een vraagje, Ik zag net op de site van parkkliniek staan dat het 750 euro meer is als je borstprothesen groter zijn dan 500 cc? is dat ook zo bij dr.Nio SLAZ? of bij diana? (hier had ik niet opgerekend) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Ik geloof dat het in het SLAZ pas duurder dan 3100 wordt als je groter gaat dan 900cc.. en sowieso is de parkkliniek duurder dan het slaz, zo'n 800 euries... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.