Ga naar inhoud

Neske : 19 februari 2010 : Dr. Decoopman : privékliniek te Brugge


Gast 19 feb neske

Aanbevolen berichten

Gast 19 feb neske

Hoi Hoi

Ben een meisje van 23 en heb uiteindelijk besloten om een bv te laten doen en 19 februari is het dan zo ver :unsure:

Alleen heb ik enorme schrik van die narcose en ook een beetje bang dat de maat wat te klein gaat zijn heb nu een cup a en de pc raad mij aan 270cc achter de spier???

Heeft er iemand nog enkele tips of ervaringen zijn altyd welkom :119: :-)

grtjezzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

Als je twijfelt aan de maat moet je voor de operatie dit nog even bespreken, ik heb ook mn twijfels en heb dit gemeld en voor de operatie gaan we het even nog bespreken om niet teleurgesteld te zijn :blush:

Ik ken iemand die zich ook laat opereren in de paasvakantie ven Dr De Coopman in Brugge.

Groetjes en veeeeeeeeeeeel succes, ik begin stilaan te stressssssen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Neske!

Geef voor je ingreep aan dat je bang bent voor de narcose, daar houden ze echt wel rekening mee hoor. Je bent echt niet de enige die angstig is.

Te klein, ja dat ligt aan waar je op uit wilt komen, en wat voor cup A je nu hebt. Als je 70A hebt, heb je minder cc's nodig om tot een volle C te komen dan wanneer je 85A hebt. Je borsten zijn dan ook breder en heb je meer vulling nodig.

Heb je aan je arts doorgegeven wat je ongeveer wilde hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

heey,

ik had ook A en heb 240 cc achter de spier gehad, ben er erg blij mee!

heb nu n c cup !

ccc

Hoiii iedereen

De chirurg had gezegd da hij maximux 270cc kon inspuiten (zoutwater) omdat dat het meest natuurlijkste oogde en da hij ni wil hebben dat het er nep ging uitzien dusja maar na dat ik foto s enz bekeken heb van andere vrouwen met een bv denk ik toch dat het wat te klein zou zijn mja zoizo ga ik voor de operatie als hij ng eventjes komt tekenen vragen of hij er echt niet iets meer van kan maken :blush:

grtzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi neske

ik lees dat hij bij jou zout water gaat inspuiten, dan heb ik even een paar vraagjes voor jou.

ik neem aan dat hij protheses van 270 cc bij je gaat plaatsen? zoutwater? weet je het zeker? bij mijn weten worden er geen protheses meer op waterbasis gebruikt, tenzij je hier speciaal om zou verzoeken? of zit ik er nu heel erg naast.

of 270 cc genoeg is hangt heel sterk af van je huidige omvang en maat, voor hetzelfde geld is het wel genoeg. probeer anders eerst nog een afspraak te maken met een andere chirurg, zodat je iets beter weet wat er kan en niet kan.

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zeker je enthousiasme niet temperen maar dit forum is nu eenmaal om ervaringen en informatie uit te wisselen ...

Zoals Kaat al - voorzichtig - aangeeft wordt er zeer weinig gebruik gemaakt van zoutwaterprotheses .

Waarom ? Ten eerste kunnen ze lekken , al is dat moest het gebeuren , niet gevaarlijk voor je lichaam en wordt de vloeistof afgevoerd op natuurlijke wijze (door je lymfesysteem) . Je hebt dan wel één 'misvormde' of 'platte' borst en zal onmiddelijk de prothese moeten laten vervangen .

Zoutwaterprotheses zijn (sorry) het meest onnatuurlijk qua uiterlijk en zachtheid > ze zijn net redelijk stug en 'klotsen'.

Dan nog eens onder de spier geplaatst gaat ze maar weinig beweeglijk maken vrees ik .

Het spijt me , dit is mijn persoonlijke mening maar ik wil ze gewoon even meegeven hoe negatief dat voor jou ook overkomt . De wetenschap is er zo ver op vooruit gegaan , dit is al minstens 15 jaar achterhaald .

Verlies nu niet meteen de moed maar je kan beter op voorhand weten waar je aan begint om teleurstelling achteraf te voorkomen .

Er zijn vrouwen die met deze protheses tevreden zijn en wie weet ben je anti-siliconen ?

Had toch ook graag geweten vanwaar die keuze komt .

Lees ook even dit topic door over de soorten protheses en plaatsing .

Zet hier gerust een reactie op dit bericht neer , hou het niet voor je !

Neem het mij niet kwalijk meid , ik probeer maar wat info mee te geven . :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

Hoi Hoi iedereen :)

Tja ik had eerst ook nog nooit van zoutwater gehoord maar een vriendin van mij heeft het laten doen met zoutwater en is er content van maar zoals je zegt b-cupje ze is nu al 2 maand verder en er zit niet zo heel veel beweging in is dat normaal ?? Ik ben zeker niet anti siliconen maar zoutwater leek mij gewoon natuurlijker :unsure:

De pc zegt ook dat het beter is en veiliger is met zoutwater voor moest het beginnen lekken ofzo pffff nu weet ik het niet meer ik wil wel dat er wat beweging in mijn boobies zit hoor hihihi :43:

Toen ik vroeg aan de pc of hij ze anders voor de borstspier wou plaatsen zij hij dat ik er later spijt van zou hebben moest ik dat doen nochtans ben ik niet van de magerste 1m59 54k dusja ik luister gwn naar wat hij zegt maar zit ook wel me de schrik om achteraf spijt te krijgen pffff :blink:

grtzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neske.........de nieuwe protheses kunnen echt niet lekken. Dit is cohesieve gel, dat wil zeggen dat de gel aan elkaar blijft plekken. Ik heb mijn protheses ook doorgesneden gezien daar lekt niks uit. Ken je van die balletjes of handjes die je tegen de muur gooit en dan blijven plakken? Daar lijkt het wat op.

Ik heb ze dual plane zitten en die van mijn bewegen netjes omhoog, opzij en stuiteren nog gewoon mee als ik spring. En voelen bovendien stevig maar gewoon (ja, heb andere dames laten voelen :D )

Juist als je wat magerder bent plaatsen ze achter de spier of dual plane (half achter de spier). Wanneer je wat voller bent en voldoende eigen borstweefsel hebt kunnen ze vaak wel voor de spier.

Het spijt me maar ik vind jouw pc niet erg overtuigend overkomen.

Ik zou absoluut nog een consult aanvragen voor je onder het mes gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Neske,

Als je twijfeld over de maat, moet je zeker nog eens met je pc praten. Ik ben van AA naar C gegaan met 300 cc op de spier. Nu 2 jaar later vind ik ze eigenlijk te klein en overweeg ik een nieuwe bv. Binnen een dikke week ga ik terug op consult. Beetje zonde van het geld, dus als je ze groter wil, zou ik dat wel vermelden. Wil ze nu ook onder de spier...

Dus doe niets overhaast, want dat komt je inderdaad (letterlijk) duur te staan. Informeer ook bij verschillende pc. Ik ben naar de eerste gegaan waar ik iets goeds over gehoord heb en heb achteraf bekeken niet wat ik wou.

Oja, ik heb siliconen en er zit genoeg beweging in hoor :125:

Over dat geen klachten :131:

Alvast veel succes

Groetjes

Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

Hey iedereen

Hey Tietie ja denk wel dat ik ga bellen voor een afspraak om nog eens goed te praten en mij goed te informeren want de operatie is al volgende week vrijdag ik hoop dus dat het ng lukt voor de operatie anders moet ik van datum veranderen en dat zou lastig zijn aangezien ik nu al verlof genomen heb :139:

Maar die vriendin van mij is erg tevreden en ze heeft nergens last van ze heeft wel ook minder cc gekregen dan ik zal krijgen dusja

grttzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het wel raar dat je pc zegt 'veiligst' terwijl ondertussen bijna iedereen met cohesieve siliconengel gevulde protheses 'werkt' omdat die niet kunnen lekken , soepel zijn en ruwwandig waardoor kans op kapselcontractie verminderd wordt .

Waarschijnlijk plaatst hij ze achter de spier omdat bij een gladwandige prothese de kans op kapselcontractie wat verminderd wordt op deze manier . Deze prothese heeft ook een ventiel (waardoor ze gevuld wordt) waarschijnlijk mede de reden van deze plaatsing om dat minder te voelen . Als je logisch nadenk geeft dat ventiel meer kans op lekkage .

Maar Neske , als je zeker bent van je zaak en je vriendin is tevreden moet je natuurlijk gewoon volgende week voor de zoutwater achter de spier gaan ... dat is een keuze die je zelf moet maken . Je eigen gevoel bij dit alles volgen en vertrouwen hebben in je pc is belangrijk .

Wat die cc betreft , dat ligt voor iedereen anders .

Mijn vriendin is met 275cc van een 75A naar een 75D gegaan . Ik met 335cc van een 80B naar 80C .

Hoe kleiner je omtrek hoe minder cc je nodig hebt om op dezelfde cupmaat uit te komen . Het hangt natuurlijk ook van meerdere factoren af zoals elaticiteit van je huid , vet- , borst- en klierweefsel bvb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Neske,

Toen ik mij nog aan het oriënteren was ivm m'n borstvergroting was ik van plan om nog bij een andere pc op consult te gaan, maar die bleek alleen met zoutwaterprothesen te werken die altijd achter de borstspier worden geplaatst (ongeacht hoeveel vet en klierweefsel je zelf hebt) en dit zoals B-cupje al zegt, omdat die glad zijn en dus meer kans geven op kapselcontractie als ze voor de spier zouden worden geplaatst. Zelf zag ik die zoutwaterprothesen niet echt zo zitten en ben er dan ook niet naartoe geweest, werd me trouwens ook door meerderen afgeraden. Ook vind ik persoonlijk het resultaat van zoutwaterprothesen niet zo mooi als bij siliconenprothesen, maarja, dat is natuurlijk kwestie van smaak!

Maar ja, als je vriendin er wel tevreden van is en je staat er zelf 100% achter, dan moet je er voor gaan natuurlijk.

Wens je veel sterkte en wijsheid dat je een goede keuze kunt maken voor jezelf.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

Hey iedereen

Ik heb vant weekend die vriendin nog eens gezien en er met haar goed over gesroken en zij was er helemaal tevreden van de maat en het resultaat ze heeft nu na 2 maanden totaal geen last meer en ziet en voelt ook heel natuurlijk aan ik ga er gewoon voor gaan dus 19 februari :rolleyes: en dan ga ik ter plaatse vragen voor een iets grotere maat :43:

pffff ben zooooooooooooooooooo zenuwachtig :139:

Maar ben is gaan slapen nu druk dagje gehad en heeeel moetjes :132:

En verhalen zijn altyd meeeer dan welkom :)

Grtjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

HOiiii

Thanx b-cupje en eefje :41:

Jajajajaja nog een paar daagjes kga gwn kalm proberen te blijven en de dag van de operatie gwn doen alsof het om een prikje gaat hahaha is natuurlijk niet zo maar ga het mij zelf proberen wijs te maken B):44:

Nog mensen met ervaringen post het hier :161: :D :162:

Grtjesssss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha neske

probeer maar lekker druk bezig te zijn deze daagjes, lekker veel afleiding geeft dat.

Decoopman is ook de pc van ... pfaff (weet even haar voornaam niet meer), niet kelly, niet de jongste, maar die met haar zonnestudio.

sterkte, en groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 19 feb neske

Heyyy

Kaat debbie bedoel je ik weet het heb die aflevering gezien :)

Jaja vrijdag is het zover ng even he en heb genoeg afleiding hoor maar toch spookt het elke min rond in mijn koppie ;)

Dat het maar rap voorbij is ah ja nog een vraagje weet iemand hier of je met acrylnagels de operatie mag doen en wat als je u maandstonden hebt???

grtjessssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier enkele dagen geleden nog gelezen dat iemand haar acrylnagel van haar wijsvinger moest laten halen : ze steken daar idd een klemmetje op normaal om je hartslag te meten in de OK .

Die maandstonden maken ook niks uit denk ik ... heb ze zelf niet meer (door Implanon) maar vroeger gebruikte ik ob > makkelijk toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.