Jump to content

Zwangerschap

Amélien

Recommended Posts

Dag dames,

één van mijn vraagjes/bedenkingen is of het eigenlijk kwaad kan als je een borstvergroting voor je zwangerschap doet?

Heeft dit eigenlijk bepaalde gevolgen? Sommigen zeggen dat het beter is dat je ermee wacht tot na je kindjes maar waarom?

En ook bv ivm kanker .. Hoe zit dat? Ik moet namelijk mijn moeder kunne overtuigen da het eigelijk geen kwaad kan, medisch gezien .. Oké er zijn risico's verbonden aan de operatie, maar dat is bij elke operatie zo ..

Thanks !

xx

Amélien

Het kan geen kwaad om na je bv zwanger te zijn, maar of je bosten er mooier van worden dat weet je pas achteraf ;)

Bij de 1 veranderen de borsten heel erg en bij de ander helemaal niet. Dus je moet er rekening er mee houden dat je borsten niet meer zo zullen zijn als voor de zwangerschap, maar dat geld ook als je geen bv heb gehad natuurlijk.

Volgens mijn informatie heb je na een bv geen extra risico op kanker.

x

het risico op kanker is nooit bewezen,ik denk dat het belangrijker is dat je zelf gezond leeft ,dan dat je kanker zou krijgen van protheses.

Anders zouden ze allang verboden zijn.

wat een zwangerschap betreft kun je zelf wel bedenken,je borsten krijgen altyd een klap na een zwangerschap,eerst zwellen ze op dan slinken ze weer......... dus als je protheses hebt gebeurd dat ook,het kan dus zo zijn dat dat een aanslag op je borsten pleegt maar dat hoeft niet altyd zo te zijn.

Het is ene risico ,dat wel,het is altyd het beste te wachten tot je geen kindjes meer krijgt ,maar ja niet iedereen wil zo lang wachten.

En een wissel moet (nou ja t is verstandig)toch ook na een jaar of 10,dus ach.......

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.