Ga naar inhoud

Ervaring met natrelle 510? ( + van achter naar voor de spier)


Gast Adinda

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik kan me bijna wel weer opnieuw voorstellen, het is namelijk 1,5 jaar geleden dat ik een borstvergroting met jullie deelde.

Ik kreeg 280cc achter de spier Natrelle 410.

ik ben eigenlijk nooit tevreden geweest :

1.) mijn borsten hebben last van mijn strakke spier, bij iedere spieraanspanning bewegen mijn borsten heel vervelend.

2.) ze mijn naar mijn gevoel te klein/ te ver uit elkaar

Nu ga ik binnenkort bij mijn huidige PC voor een wissel.

van ACHTER naar VOOR de spier

van 280 cc naar 380cc

van MM naar MX

van natrelle410 naar natrelle510

Mijn pc stelde een 510 voor omdat deze dunnere randen heeft dan een 410, en je ze dus ook minder zal zien als ze voor de spier komen.

MX, maar eigenlijk zou ik wel FX willen, dan zijn de borsten wat hoger al aanwezig...mijn pc zeg dat dat niet past, maar zo te zien doet Dr van der Weij het heel erg vaak,

aan zijn foto's op de site te zien, die ik heel erg mooi vind! ( esthegi)

De 510's lijken mij wel harder, klopt dat ook? Kun je nog wel op je buik liggen?

mijn vraag;
1.) heeft er iemand ervaring met een natrelle 510 voor de spier ( mx, fx?)

2.) heeft er iemand ervaring met een wissel van Achter naar voor de spier?

Ik zou het heel fijn vinden als je je ervaring met mij wil delen, het liefst ook met een fotootje.

Dank alvast!

Lieve groetjes,

Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee adina ,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je borsten.

Ik zelf kan je niet helpen ik heb eurosiliconen .

Maar even een vraagje , waarom kies je maar voor 100cc meer als je ze te klein vind??

100cc erbij vind ik persoonlijk heel erg weinig en weet niet of je dat wel merkbaar gaat zien..

Is persoonlijk natuurlijk maar zou vervelend zijn als je na deze bv weer spijt krijgt toch?

X DR

Nou scheelt het natuurlijk wel iets omdat je nu MX krijgt en je voor De spier krijgt maar dan nog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Een aantal hier op het forum heeft de 510. Deze zijn iets harder dan de 410 (vooral het voorste gedeelte van de prothese onder de tepel). 510 = cohesive/firm cohesive en 410 = soft touch gel (ST) of cohesive (denk dat je de ST hebt, d'Hondt kennende). Maar je doet ze voor de spier dus zal best zachter aanvoelen.

Er zijn er ook die van achter naar voor de spier zijn gegaan.

Ik wil ooit graag ook de 510 voor de spier ivm beweeglijkheid/zachter aanvoelen (tenzij er tegen die tijd weer een leuk ander alternatief is).

Bij welke pc ben je op consult geweest?

Succes! Moeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden,

Dank voor jullie reacties!

@dubbelrug; ik begrijp wat je bedoelt; is 100cc erbij wel genoeg? Ik heb met zakjes rijst extra in mijn bh gelopen en denk dat ik wel tevreden zal zijn. Maar het blijft een gok.

Ze zeggen ook vaak dat het zomaar 50cc scheelt of je ze achter de borstspier hebt, dan ogen ze sowieso al kleiner.
Dus dacht met 100cc extra en dan optisch nog een groter verschil omdat ze naar voor de borstspier gaan ik het genoeg zal kunnen zijn.

Liefst heb ik ze hoger, namelijk LX ipv MX....dan lijkt me de helling zo fraai!

@tingeling; ik ga je volgen! Hoop dat ik je foto's mag bekijken. Succes met je herstel.

@Moeke, dank voor je informatie over de hardheid van de implantaten. Ik blijf bij Dr D'hondt, die is erg kundig!

Mochten er nog meer ervaringen zijn met een wissel, of iemand met 510 dan hoor ik het graag!

Lieve groetjes,

Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hihi ik heb het andersom meegemaakt! Van voor de spier naar dual plane, wel beide keren de style 510. Die is inderdaad redelijk stevig maar ik vind dat zelf niet echt storend. Volgens mij hangt de hoogte van je prothese toch echt af van je bouw en is dat niet iets dat je kan "kiezen". Voor zover ik weet meet je chirug je op en bepaald hij wat het beste past. Als hoog bij de ene vrouw mooi is kan dat misschien bij een andere vrouw er belachelijk uit zien. Ik zou wat dat betreft naar je chirurg luisteren.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi Adinda,

Ik heb je fotos bekeken en vind het resultaat prachtig.

Ik overweeg ook een wissel van dual plane naar voor de spier. Ik ben pas kort PO, maar t gevoel van dual plane vind ik erg vervelend. Daarbij is mn linkerpocket te groot, dus de pc geeft aan dat ik weer onder t mes 'mag'.

Ben je tevreden nu qua gevoel & grootte?

Alvast bedankt voor je reactie.

Liefs Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 7-12-2013 om 08:17 zei **Lovely**:

Hihi ik heb het andersom meegemaakt! Van voor de spier naar dual plane, wel beide keren de style 510. Die is inderdaad redelijk stevig maar ik vind dat zelf niet echt storend. Volgens mij hangt de hoogte van je prothese toch echt af van je bouw en is dat niet iets dat je kan "kiezen". Voor zover ik weet meet je chirug je op en bepaald hij wat het beste past. Als hoog bij de ene vrouw mooi is kan dat misschien bij een andere vrouw er belachelijk uit zien. Ik zou wat dat betreft naar je chirurg luisteren.

Succes!

Beste **lovely**,

 

Het was even zoeken, maar volgens mij heb jij hetzelfde gehad als ik.. de Natrelle 510 van voor de spier, naar dualplane.. Ik ben zo benieuwd hoe dat voor jou is afgelopen en of je er tevreden mee bent. Ik ben net geopereerd, maar heb/had vooral een hele rare vervorming... en Bruno gaf aan dat de tepels wat lager konden komen te zitten.. maar hoeveel lager?...

Ik hoop dat je nog actief bent en dit leest... en vooral erg tevreden bent met het resultaat...

 

grtjs Louisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2013 om 15:43 zei Adinda:

hi meiden,

Dank voor jullie reacties!

@dubbelrug; ik begrijp wat je bedoelt; is 100cc erbij wel genoeg? Ik heb met zakjes rijst extra in mijn bh gelopen en denk dat ik wel tevreden zal zijn. Maar het blijft een gok.

Ze zeggen ook vaak dat het zomaar 50cc scheelt of je ze achter de borstspier hebt, dan ogen ze sowieso al kleiner.
Dus dacht met 100cc extra en dan optisch nog een groter verschil omdat ze naar voor de borstspier gaan ik het genoeg zal kunnen zijn.

Liefst heb ik ze hoger, namelijk LX ipv MX....dan lijkt me de helling zo fraai!

@tingeling; ik ga je volgen! Hoop dat ik je foto's mag bekijken. Succes met je herstel.

@Moeke, dank voor je informatie over de hardheid van de implantaten. Ik blijf bij Dr D'hondt, die is erg kundig!

Mochten er nog meer ervaringen zijn met een wissel, of iemand met 510 dan hoor ik het graag!

Lieve groetjes,

Adinda

@Adinda net ff jou foto's bekeken. Ik heb nu 440cc anatomisch voor de spier en ik hoop dat ze net zo mooi worden als die van jou. Echt super mooi vrouwke :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.