Jump to content

joycieliciouz : 17 januari 2014 : Dr. Plovier : Beclinic

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik ben joyce, 22 jaar, woon in belgie, en ik ben zoals vele hier ontevreden over mn 'te kleine' borsten.

Ik heb nu een 70b en ik moet constant maximizers dragen om my een beetje beter te voelen, maar nadien als ik deze uit doe is de teleurstelling dubbel zo groot. Vandaag heb ik nu eindelijk besloten om toch voor een borstvergroting te gaan. Ik heb vandaag mijn eerste consultatie gereserveerd bij dr plovie (beclinic). Ik mag gaan op 19 december :D ik kan niet wachten :D ik ga ook nog een afspraak maken bij dr demeyere en dan zien we wel. Ik hoop mijn borsten te kunnen laten doen ergens tussen januari en maart..maar misschien is dit te snel? Ik weet niet hoelang je gemiddeld moet wachten op een afspraak. Ik kan alvast niet wachten en hoop dat mijn dag er snel is :D

Groetjeesss

Hey Joycieliciouz,

welkom op het forum. Zelf ben ik ook van België en ben op consultatie geweest bij dr. Demeyere.
mocht een week na mijn telefoontje op gesprek (6 nov) en dag erna gebeld om een afspraak

vast te leggen, 19 december is het mijn beurt!
Ikzelf vond dr Demeyere een vriendelijke man die uitgebreid de tijd neemt. Hij heeft ook een zeer

goede naam hier op het forum (ook de reden waarom ik voor hem gekozen heb)

Zelf heb ik een 75B -> hij gaat voor max 350cc voor de spier en dit zou uitkomen op een goede C cup.

Veel succes op je consultatie!

groetjes

S

Hoi Joyce,

Welkom op het forum!

Wat goed dat je deze stap voor jezelf heb genomen. Je zal genoeg informatie kunnen vinden hier op het forum. Mocht je vragen hebben dan moet je ze gewoon stellen en anders hebben we ook hier rechts boven een zoekbalk ;)

Ik ben zelf ook door dr. de Meyere geholpen en ben ook zeer tevreden. Echt een persoon waar je je gelijk bij op je gemak voelt.

Heel veel lees plezier!

Hoi Joyce,

Welkom op het forum!

Wat goed dat je deze stap voor jezelf heb genomen. Je zal genoeg informatie kunnen vinden hier op het forum. Mocht je vragen hebben dan moet je ze gewoon stellen en anders hebben we ook hier rechts boven een zoekbalk ;)

Ik ben zelf ook door dr. de Meyere geholpen en ben ook zeer tevreden. Echt een persoon waar je je gelijk bij op je gemak voelt.

Heel veel lees plezier!

Dankjee!!

Hey Joycieliciouz,

welkom op het forum. Zelf ben ik ook van België en ben op consultatie geweest bij dr. Demeyere.

mocht een week na mijn telefoontje op gesprek (6 nov) en dag erna gebeld om een afspraak

vast te leggen, 19 december is het mijn beurt!

Ikzelf vond dr Demeyere een vriendelijke man die uitgebreid de tijd neemt. Hij heeft ook een zeer

goede naam hier op het forum (ook de reden waarom ik voor hem gekozen heb)

Zelf heb ik een 75B -> hij gaat voor max 350cc voor de spier en dit zou uitkomen op een goede C cup.

Veel succes op je consultatie!

groetjes

S

Wauw super, ik moet nog een afspraak nemen bij demeyere, ik twijfel nog steeds tussen hem en plovier. de reacties zijn bij beide wel positief en de resultaten ook. laat zeker weten hoe het geweest is ik ga 3 dagen voor jou voor een consultatie bij plovier

Heyy Joycie

Aftellen dan maar voor je consultatie! Als ik van u was zou ik tegen dan een paar foto's meenemen van wat je wil en wat je zeker niet wil (niet onbelangrijk!!), want dit was ik vergeten dus ga ik 13 december opnieuw op consultatie voor nog eens extra te passen ( en nu met de foto's er bij hoe ik ze ongeveer wil ) en 18 december is D-DAY, eindelijk mijn nieuwe boooooobies :1big_boobs::1bouncingboobs:

xx

Heyy Joycie

Aftellen dan maar voor je consultatie! Als ik van u was zou ik tegen dan een paar foto's meenemen van wat je wil en wat je zeker niet wil (niet onbelangrijk!!), want dit was ik vergeten dus ga ik 13 december opnieuw op consultatie voor nog eens extra te passen ( en nu met de foto's er bij hoe ik ze ongeveer wil ) en 18 december is D-DAY, eindelijk mijn nieuwe boooooobies :1big_boobs::1bouncingboobs:

xx

ohh ja ik heb al fotos van wat ik wil..en wat ik niet wil zijn de opgeplakte bollen :D daar heb ik ook fotos van hehe. ik hoop dat ik binnenkort ook al een datum heb van mijn dag :) bij wie ga jij? xx

ja de opgeplakte bollen staan er bij mij ook op van hoe ik ze niet wil... ik ga bij dr bosmans in hasselt. was eerder al naar de wellness kliniek in genk geweest en voelde me niet op mn gemak bij die pc dus!!

hoop ook voor u dat je al snel een datum hebt dan kan je ook uitkijken naar iets! Dat is echt nog het enige aan wat ik denk nu en heb over twee weken nog eerst examens :102: pfff.. xxx

Ben vandaag een beetje getraumatiseerd..ik koop al 2jaar bh's in maat 70B omdat ze mij zeiden in lingerie winkel dat dat de beste maat was voor mij,

Ik vond wel dat hy tussen mn borsten altyd een beetje raar zat maar oke, het paste anders wel redelijk.

Nu heb ik (door hier fotos te zien van 70B), toch maar eens opgezocht hoe je je borsten moet meten om je echte maat te weten, blijkt dat ik volgens die regels maar een 65-70AA heb :s en ik dacht al dat 70B klein was!

En ik zit nog met iets, aangezien mijn 'echte cup' kleiner is dan gedacht, twijfel ik nu heel erg welke cup maat ik zal nemen bij mn bv. Zijn er meiden hier dat een AA cup hadden die nu een C of D cup hebben? Zouden jullie mij aub willen toevoegen zodat ik fotos kan zien? Ik twijfel echt dus het zou mij al veel verder helpen,

Alvast bedankt!x

Hi Joycie,

Ik kom van AAA (lees plat) en heb 250cc high profile dual plane gekregen (made by dr. de Meyere). Ik kom nu op een cupmaat D. Mijn fotos zijn openbaar dus kan je gwn bekijken.

Ik ga madag weer onder t mes om de rechter (eventueel de linker) te laten corrigeren...

• 1 month later...

Dat komt me bekend voor! Heb ook een tijdje een b-cup gedragen. Later toch maar weer een a-cup. Heb de knoop nog niet doorgehakt of ik een vergroting wil maar kan me voorstellen dat de cupmaat dan een groot vraagteken is

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.