Guest ikke81 Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Hallo,Ik heb een vraagje. Ik krijg begin 2014 ook een borstvergroting. Maar nu heb ik een whiplash met veel nek en rugklachten.Zijn er mensen hier die dit voor de operatie ook hadden en heeft de bv ertoe bijgedragen dat de klachten verergerden?Voor de mensen die geen klachten hadden, merken jullie verschil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ik heb altijd al rugklachten gehad van jongs af aan,en ook na mn bv heeft het eigenlijk geen verschil gemaakt,dan zouden er echt kilos bij moeten komen ook . Die paar CCs maken geen verschil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubbelrug Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ik heb ook al vanaf jongs af aan rug klachten . Maar geen verschil met na de bv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ik had ook zoiets van,heb toch al rugpijn ,dus een bv kan dr best bij . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenuwpeesje Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Ik heb ook altijd veel rug, nek, schouder (en de rest :-S ) klachten. Maar merk qua gewicht ofzo nix in klachten. Alleen de eerste weken heeft iedereen volgens mij redelijk veel rug en nekklachten door het plat slapen, gekke houding en die shit-bh en dat zal dan misschien wat meer zijn, maar die periode is te overzien.... (soort van ;-) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubbelrug Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 Oja dat klopt zenuwpeesje , dat is ff doorbijten kwa slapen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Dit stelt mij wel gerust. Pfff nu blijft er niet veel meer over om het NIET te doen, haha en zelfs dat maakt me zenuwachtig. Liefst ging ik er nu heen en zei maak me in slaap en fix het zodat ik van die eeuwige twijfel af ben, hahahhaha.Gek he, als ik nu wist hoe het resultaat zou worden en dat ik geen complicaties zou krijgen, dan zou ik nooit twijfelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Javaantje Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 vanaf jongs af aan heb ik zo nu en klachten gehad (vooral als ik niet train), maar sinds dag 1 van de bv is het wel erger geworden zowel rug als nek voornamelijk schouders. En komt idd door de houding, bh/band, slaaphouding en stijf zijn omdat ik pijnen had...Maar na 6 weken en begonnen met sporten (gelijk me schouders en rug getraind) is de pijn nu verminderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjeisje Posted November 28, 2013 Share Posted November 28, 2013 Ikke81,Toch moet je je nekklachten die je nu al hebt niet onderschatten. Weet je zeker dat het een whiplash is en niet bijvoorbeeld een nekhernia?Ik zou in jouw geval zeker een arts raadplegen voordat je een eventuele bv laat uitvoeren. De klachten moeten natuurlijk niet van kwaad tot erger worden.Succes ieder geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 ach zoveel kilo komt er nou ook weer niet bij he. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinkBoobie Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 Het kan alleen zijn dat sommige posities met liggen niet even handig zijn na de BV als voor de BV, daar zou het eventueel erger van kunnen worden maar dat is het enige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.