Jump to content

Advies nodig!

fleur*25

Recommended Posts

Halo Allemaal,

Ik zit al enige jaren na te denken over een BV, maar ik ben ontzettend bang er voor.

Nu heb ik onlangs een consult gehad bij Dr. Weij 'boerhaave' en dat was een prima gesprek, hij adviseerde mij 300cc anatomische voor de spier. Ik was er zelf van overtuigd dat ik dual plane moest hebben omdat ik vrij tenger ben. Ik ben erg bang dat je de prothese randen gaat zien maar hij garandeerde dat dat niet het geval zou zijn.

Ik twijfel nu echt over alles vooral als ik zoveel verschillende berichten en foto's zie hier op deze site.

Er is rond en anatomisch, voor en achter de spier!

Zoals je op de foto kan zien heb ik vrij weinig van mezelf aan borsten, ik ben 1.68 lang en weeg 53 kilo.

Mijn wens is om op een volle C te komen, wat raden jullie mij aan en welke Dr. is nog meer goed/referenties over Dr. Weij?

Help..

Grtjes!

Ging iets niet goed haha ,

Ik ben zelf 2 weken geleden geopereerd door dr van der weij. Ben super tevreden over hem. Hij is erg deskundig en weet zkr wat hij doet. Ik heb ook anatomische protheses voor de spier laten plaatsen. 380 cc heb ik. Ik was daar ook bang voor, ook al ben ik minder tenger dan jij. Hij gaf aan dat het echt niet zou gaan gebeuren. Alleen in het begin zie je het een beetje omdat alles nog moet zakken. Dat had hij ook verteld. Hij garandeerde mij dat je uiteindelijk niets ervan gaat zien. Hij gaf ook aan dat hij ong 500 borstvergrotingen per jaar doet en echt weet wat hij doet. Vond ik erg fijn dat hij zeker van zijn zaak is. En ben blij met mijn 2 resultaten haha. Vriendin van mij is daar ook geopereerd en ook superblij. Suc6

hi! je hebt ongeveer zo'n situatie als dat van mij. voeg me maar toe kan je mijn foto's zien.

ik word volgende week dinsdag door van der Weij geopereerd en ik krijg 340 cc voor de spier. Ook ik was/ben heel bang voor randen maar als ze twijfelen zegt ook van der Weij dual plane hoor.

Ik ben trouwens net zo lang als jij maar wel 7 kilo zwaarder.

Heej ziva,

Ja ik voeg je even toe. Maar hoe bedoel je als ze twijfelen? Hij heeft mij al gezien en zegt dat het voor de spier bij mij kan. Hoe is dat bij jou gegaan dan? ben jij ook nog bij andere dr. op consult geweest?

En waarom heb je uiteindelijk gekozen voor anatomisch en voor de spier?

Ik bedoel dat hij niet zegt dat het kan als hij zou twijfelen. Geen zorgen daarover dus.

Ja ik ben bij demeyere geweest en accz.

Accz wou dual plane doen maar dat doen ze standaard. Demeyere zei ook voor de spier maar dan rond.

Anatomisch wil ik omdat ik dat het natuurlijkst vind (en van der weij dat ook aanraadt) en voor de spier omdat het kan. Omdat het herstel soepeler en minder pijnlijk gaat. Beweegt ook natuurlijker.

Guest cindytje1985

Als je nog zo erg twijfelt kun je ook elders op consult gaan.. Aangezien je al in Amsterdam op consult bent geweest bij de Boerhaave, kun je misschien ook wel een consult inplannen bij dr. Nio in het SLAZ.. Hij staat hier op de site ook heel goed bekend..

Je kunt het beste zoveel mogelijk eerste consulten inplannen om te kijken wat je mogelijkheden zijn, om vanuit daar een weloverwogen beslissing te maken van wat je wilt doen!!

succes!!

• 1 month later...

Accz wou dual plane doen maar dat doen ze standaard.

Dat is niet waar,ik heb voor de spier. En dat doen ze geregeld hoor! Er zijn hier meerder dames met voor de spier

Dat is niet waar,ik heb voor de spier. En dat doen ze geregeld hoor! Er zijn hier meerder dames met voor de spier

de consulente heeft niet eens gekeken naar de dikte van mijn huid, niet eens aangeraakt of gemeten. alleen een foto doorgestuurd. en dat het dual plane zou worden zei ze al voordat ze mn borsten uberhaupt had gezien.

fijn dat jij tevreden bent over accz! ik persoonlijk ben blij dat ik ergens anders ben geholpen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.