Koekie Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Hallo allemaal, ik zat net (WEER) wat verslagen van meiden met een borstlift te lezen en nu zag ik dat sommige een nachtje moeten blijven en andere diezelfde dag naar huis mogen. Waar zou hem dat verschil inzitten denken jullie. Ik ben maandag aan de beurt met een borstlift incl. protheses maar mij is niks bekend over een nachtje blijven. Hoe ging dat bij jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiske1 Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Hoi Koekie, Ik heb mijn operatie nog niet gehad, maar mij is meteen al verteld dat ik een nachtje moet blijven. Is er bij jou helemaal niks over gezegd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie Posted November 16, 2013 Author Share Posted November 16, 2013 Nee hier is helemaal niet over gepraat. Staat ook niks in de papieren en zo.Ik ga er dan maar vanuit dat ik die dag gewoon naar huis mag????Ik kan ook niemand meer bellen aangezien ik a.s. maandag al om 07:00 in het ziekenhuis moet zijn.Vandaar mijn vraag hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillibit Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Ik krijg 12 december een borstlift , prothese heb ik vorig jaar al gehad , ik mag wel dezelfde dag naar huis het verschil is nu alleen dat de operatie zelf iets langer duurt en ik daarna 2 uurtje nog blijf dus iets langer als met de borstvergroting Oh zie al dat je al bent geholpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie Posted December 3, 2013 Author Share Posted December 3, 2013 Ik krijg 12 december een borstlift , prothese heb ik vorig jaar al gehad , ik mag wel dezelfde dag naar huis het verschil is nu alleen dat de operatie zelf iets langer duurt en ik daarna 2 uurtje nog blijf dus iets langer als met de borstvergrotingOh zie al dat je al bent geholpenJa ben inmiddels al 15 dgn po.Mocht dezelfde dag naar huis. Was om 08:00 aan de beurt en mocht om 17:00 naar huis.Maar toch dank voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aapie Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Het verschil dit hem in de drain. Als je een lift/verkleining hebt gehad krijg je vaak een drain. Deze moet er de volgende dag uit. Ook mag je de eerste 12 (volgens mij) uur niet recht overeind zitten. maar volgens mij werken ze niet overal zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Bij mijn lift mocht ik meteen naar huis. Nu krijg ik een verkleining en idd heeft het er mee te maken of je een drain krijgt of niet. Dat kon hij nu nog niet zeggen. Als ik een drain krijg moet ik idd de volgende dag terug. Dan zou ik in een hotel daar om de hoek moeten blijven, aangezien ik naar België ga. Maar ik lees dat je al geopereerd was, dus is mijn antwoord eigenlijk overbodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wennie76 Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ik heb een bvk gehad en moest een nachtje blijven. Ik sprak nog met de chirurg en ze willen dat in die kliniek gaan aanpassen. Patiënten die geen complicaties hebben mogen in de toekomst kiezen of ze een nachtje blijven of diezelfde dag naar huis gaan. Ik vond het wel fijn om nog een nachtje onder toezicht te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiske1 Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ik vind het ook wel prettig, maar dat is ook vooral omdat ik alleen woon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Duikbuuf Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ik zou eigenlijk twee nachten moeten blijven, maar omdat mijn drains niet meer liepen mocht ik de dag na de operatie aan het eind an de middag naar huis. Denk idd dat het er aan ligt of je drains krijgt en of je naar een kliniek of een ziekenhuis gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.