Jump to content

Tegenstrijdig advies en voorstellen

Sylliesil

Recommended Posts

Hi. Ik stel me hier voor en leg meteen mijn probleem neer. Ik ben 45 jaar en wil nu eindelijk wel eens iets doen aan mijn uitgeknepen theezakjes in A cup, of opgepusht met gel een b75. Ik kan er 100 mee worden, maar dat wil ik niet. Het liefst wil ik mijn vroegere mooie C terug. Dus op naar twee klinieken en artsen met zeer goede reputatie. Beide zijn het eens dat ik slappe tieten heb. Maar de oplossingen lopen wel heel erg uit elkaar:

1: opvullen tot grote C, kleine D. Borsten zullen wel altijd iets blijven hangen, maar zal acceptabel zijn.

2: borstlift en opvullen tot grote b, kleine c. Absoluut niet meer dan dat want anders garandeert hij dat ik binnen twee jaar weer bij hem terug ben omdat mijn c of d cup op mijn navel hang. Alleen opvullen is al helemaal out of the question... Begint ie ook niet aan. Zijn alternatief: een goed passende beha.... ;-).

Vraag: bij wie haal ik een derde (doorslaggevende) diagnose en plan van aanpak? Alle hulp is meer dan welkom. Ik wil in januari onder het mes. Heb ik eindelijk de knoop doorgehakt, krijg je dit........

Dank je wel voor jullie hulp

syl

Hallo,

Irritant he dat je dan 2 verschillende adviezen krijgt! Waar ben je geweest op consult? Ik ben 2 weken geopereerd voor een borstvergroting en ben super tevreden. Ik raad je dan ook aan om bij dr van der weij in de boerhaave kliniek te gaan. Dit is een erg kundige arts. Hij zit ook al superlang in het vak en heeft goede recensies. In ieder geval suc6 met zoeken en ben benieuwd wat het gaat worden en bij wie.

Guest cindytje1985

Ik zou zeggen plan nog meer consulten in elders.. Kijk wat daar je opties zijn!!

Het is namelijk niet ff een beslissing die je zomaar maakt..

misschien zijn er andere chirurgen die je er een hele andere kijk op geven!!

succes!!

Hallo,

Irritant he dat je dan 2 verschillende adviezen krijgt! Waar ben je geweest op consult? Ik ben 2 weken geopereerd voor een borstvergroting en ben super tevreden. Ik raad je dan ook aan om bij dr van der weij in de boerhaave kliniek te gaan. Dit is een erg kundige arts. Hij zit ook al superlang in het vak en heeft goede recensies. In ieder geval suc6 met zoeken en ben benieuwd wat het gaat worden en bij wie.[/quote

V T (namen van artsen noemen mag geloof ik niet hier) in Velthuis wil het met uitsluitend een borstvergroting doen, maar zegt dat ze dan naar een kleine D (best wel groot vind ik) moeten en altijd wel een beetje zullen blijven hangen. Dr de B van Bergman wil daar zelfs niet aan denken en suggereert een lift met een kleine C (iets te klein vind ik). Hij zegt dat ze (zelfs met een lift) gegarandeerd enorm gaan hangen als ik groter ga...

Ik ga nog eens informeren, bijv bij Boerhaave, maar ondertussen zijn ervaringen met een borstlift heel erg welkom!

Tnx alvast

Syl

Guest cindytje1985

De namen mogen hier gewoon genoemd worden hoor!! Het is juist van belang dat de namen genoemd worden omdat we dan alle ervaringen kunnen delen zodat andere meiden/vrouwen weten wat zij aan deze chirurg kunnen hebben.. Hetgeen wat jij misschien niet wil, wil een ander juist wel waardoor ze juist voor deze chirurg wel willen kiezen!!

Guest cindytje1985

beide chirurgen staan goed bekend op deze site.. Tenminste wat ikvan hen gelezen heb!! Maar als jij te veel twijfelt over wat je wil doen zou je het beste nog een consult inplannen elders om te kijken wat je opties zijn..

Hoe meer consulten je gehad hebt des te beter kun je een keus maken waarbij jouw gevoel het beste is...

succes!!

Lastig he.. Ik ben ook bij meerdere chirurgen geweest voor hetzelfde probleem; hangende borsten. De een wil juist absoluut geen lift, de ander juist wel... Maakt de beslissing niet makkelijker!

De argumenten die pleiten voor een borstlift ipv borstvergroting hebben mij wel een beetje overtuigd; met een borstvergroting moet je er inderdaad veel indoen wil je dat liftende effect hebben, maar je hebt al een slappere huid en meer gewicht zorgt er uiteindelijk voor dat het weer gaat hangen.

Ik raad je ook dr. van der Weij aan, ik ga uiteindelijk ook mijn operatie bij hem doen (alleen borstlift). Heb ook al mooie resultaten gezien van zijn werk.

Succes met je beslissing :)

Ik ben 7 weken geleden geopereerd. Ik had ook hangende lege borsten. Ik wilde liever ook geen lift. Ik heb ze dus ook vergroot. Het is zo om je borsten te vullen en dan ook een beetje een liftend effect te hebben moet er vaak toch wat meer in. Hou er wel rekening mee dat "nep" borsten er kleiner uit zien dan wat er in je bh label staat. Wil je bh maat C of wil je dat je borsten er uit zien als C ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.