loveslife Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Hoi iedereenik zal me even voorstellen gezien ik nieuw ben en veel op dit forum zal rondhangen.ik speel al jaren met het idee van een borstvergroting, maar ben dit nu weer wat serieuser gaan oppakken.Mijn huidige maat is 75a, en ik zou graag een grote B of kleine C hebben.Ik ben een beetje een kluns in mezelf voorstellen, dus mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.groetjes,Loveslife Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Hoi, Welkom op het forum!!! Je heb je heel netjes voorgesteld hoor Heb je al ideeën waar je consulten wilt gaan doen? Als je vragen heb dan horen we het wel en je kun natuurlijk altijd gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven. Als je de zoekbalk niet ziet kun je je thema onder op de pagina veranderen in unlimited en dan komt ie vanzelf te voorschijn heel veel lees plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 welcom Link to comment Share on other sites More sharing options...