loveslife Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Hoi iedereenik zal me even voorstellen gezien ik nieuw ben en veel op dit forum zal rondhangen.ik speel al jaren met het idee van een borstvergroting, maar ben dit nu weer wat serieuser gaan oppakken.Mijn huidige maat is 75a, en ik zou graag een grote B of kleine C hebben.Ik ben een beetje een kluns in mezelf voorstellen, dus mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.groetjes,Loveslife Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Hoi, Welkom op het forum!!! Je heb je heel netjes voorgesteld hoor Heb je al ideeën waar je consulten wilt gaan doen? Als je vragen heb dan horen we het wel en je kun natuurlijk altijd gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven. Als je de zoekbalk niet ziet kun je je thema onder op de pagina veranderen in unlimited en dan komt ie vanzelf te voorschijn heel veel lees plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 welcom Link to comment Share on other sites More sharing options...
loveslife Posted November 18, 2013 Author Share Posted November 18, 2013 Sorry sorry, ik ben een forumkluns !Ik had helemaal niet door dat er op mijn voorsteltopic was gereageerd.Ik woon in amsterdam, en zou de operatie het liefst dicht bij huis hebben.tot nu toe heb ik goede dingen gelezen over dr van der weij en dr nio, dus ik denk dat ik er goed aan doe om daar binnenkort eens op consult te gaan.ik heb nog niet echt een duidelijk idee van wat ik wil. in eerste instantie riep ik dan wel dat ik een grote b/kleine c wilde, maar inmiddels heb ik gelezen dat je borsten er met implantaten kleiner uitzien dan het bh labeltje aangeeft.kan iemand misschien vertellen of het lang duurt als ik bel voor een afspraak voor een consult ? (Ik neem aan dat deze dokters best druk bezey zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Oh meid maak je niet druk Voor je het weet heb je het forum door en ben je hier niet meer weg te slaan Als je uit Amsterdam komt dan zou ik zeker even langs Nio gaan voor een consult. Er zijn heel veel meiden naar volle tevredenheid door hem geholpen. Hoe lang het duurt voor je een consult kan doen weet ik niet, maar ik denk dat het op zich wel mee zal vallen. Gewoon even bellen Je kan evt voorbeeld foto's meenemen naar een consult met bosten die jij mooi vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Welkom op het forum... Nou hier een Nio fan hoor haha.. Voor een consult kun je ongeveer met 2 weken terecht dus de wachttijd is niet zo lang.. En voor een operatiedatum hoef je ook niet heel erg lang te wachten... Ik ben zelf afgelopen donderdag door hem geopereerd en ben zeer tevreden!!!Dr. Nio houdt er wel van als je zelf idd al een foto mee neemt... Een cupmaat is zo moeilijk te bepalen he.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.