Ga naar inhoud

BV : jennifer_whatever


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Hallo allemaal!

Mijn naam is Jennifer, ben 23, en ik heb al jaaaren de wens om een BV te laten doen. Ik heb lang zitten wachten op het moment dat ze spontaan zouden gaan groeien, maar die dag is uiteraard nooit aangebroken. Maargoed, als de tieten niet naar mij toe komen, zal ik wel naar de tieten toe gaan (in ieder geval naar de PC die mij van tieten zal gaan voorzien)

Ik zat dus al jaren te piekeren over of ik het zou doen en stom genoeg vond ik de reacties van degenen om me heen te belangrijk. Ik trek me echt teveel aan wat anderen denken, en dat is dus ook de reden waarom ik het nog niet gedaan heb. Maar de knoop is doorgehakt... en de reacties van anderen kunnen me niets meer schelen! Het afgelopen half jaar, sinds ik dus de knoop heb doorgehakt, heb ik ontzettend veel info verzameld en honderdduizenden sites doorgelezen en ik moet zeggen dat het erg moeilijk is om de juiste keuze te maken qua kliniek, chirurg, het soort prothesen, de grootte, glad of getextuurd, etc. Maar ik denk dat ik er ondertussen wel uit ben. Ik hoor veel goeds over de ACCZ kliniek en het is mooi meegenomen dat de prijzen voordelig zijn (niet dat ik het alleen daarvoor doe hoor maar toch!) dus denk ik dat ik daar een consult wil. Enne... ik wil het nu! Sinds ik de beslissing gemaakt heb, heb ik het ook helemaal gehad met die kleintjes!! Ik heb echt geen geduld meer :(

Pff is toch best fijn om je ei kwijt te kunnen erover, nu beginnen met het op de hoogte brengen van andere mensen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

het is inderdaad niet eenvoudig, waar, wie, hoe en wat. Lang leven het internet, maar lang leven dit forum, daar heb ik heel veel aan gehad wat betreft mijn keuze hoor.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer

Welkom!

En ACCZ is een goede keus haha, ben ik ook geweest en super super tevreden :D

Maarem, ik kon al vrij snel terecht voor een consult met Van Onselen. Dus ik denk dat als je belt, je niet lang hoeft te wachten :) Maar ik begrijp je heeeeel goed. Ik moest 1,5 week wachten en ik had het niet meer die week haha.

Lees lekker alle verhalen van iedereen... en vraag een paar consulten aan, dan kun je een goede keus maken :35:

Liefs

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het, als je eenmaal de stap zet dan wil je het ook meteen.

Daarom ben ik zo blij dat ik nu nog een week eerder kan. 1 week na het consult wordt ik al geholpen.

Heerlijk aleen de zenuwen spelen nu al een rol..

Erg he, lijken wel een stel kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Thanks voor de reacties, voel me al helemaal thuis hier :)

Ik heb erg veel verhalen gelezen (echt een topsite dit) en mn hoofd stroomt bijna over van alle info! Nu is het idd gewoon tijd om op consult te gaan (bij ACCZ en Wellnesskliniek) en dan vervolgens de knoop door te hakken. Ik kijk er echt zooo erg naar uit, dit is echt het leukste kado wat je jezelf kan gunnen :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik ga eerdaags bellen naar de Wellnesskliniek en het ACCZ voor een afspraak. Eigenlijk gaat mijn voorkeur steeds meer uit naar de Wellnesskliniek, alleen jammer dat de wachttijden daar best lang zijn! Maar aan de andere kant lees ik ook veel goede dingen van dr. van onselen... zucht! :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon langsgaan bij allebei en dan kijk je waar je het beste gevoel bij hebt. En misschien weet je het na de eerste al dat je het daar wil, of juist niet. Ik was dat ook van plan, om naar meerdere te gaan maar ging naar ACCZ in zevenaar en het voelde zo goed, ik dacht 'dit ga ik hier doen'. Misschien heb je dat ook bij 1 v.d. 2. Maar denk toch dat je het beste een keus kan maken als je naar 2 verschillende gaat, de 1 zegt misschien iets anders als de andere.

Wel spannend, dan gaat het consult binnenkort gebeuren :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik heb gebeld (naar het ACCZ)!!! Gistermiddag heb ik de knoop dan eindelijk doorgehakt. Met zweet in mn handen heb ik gebeld, echt belachelijk dat ik het zo eng vond maarja. Gelukkig een aardige vrouw aan de lijn gekregen en de afspraak staat op 23 februari! :101:

Iedere keer als ik er weer aan denk dan gieren de zenuwen door mijn lijf :) En ik keek nog maar eens in de spiegel naar mn titties en ik denk dat ik ze wel een klein beetje ga missen. Ze zijn toch al die jaren bij me geweest! Als ik ze maar niet ga accepteren vlak voor mn bv :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat zou wat zijn zeg! Ik heb er ook veel foto's van gemaakt voordat ik het ging doen. En eerst vond ik ze misschien stiekem toch wel klein en schattig hahaha maar nu niet meer

Maar spannend! 23 februari! Paar dagen dus... ik was ook zo zenuwachtig. Moet je van ver komen of woon je hier ook in de buurt van ACCZ?

Leuk hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.