lady Ziva Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Wie van jullie heeft dit gekregen en heeft het geholpen?Mijn operatie komt dichterbij en ik word met de dag zenuwachtiger, kan me zo indenken dat dat op de dag zelf niet meer te houden is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 haha daarom vond ik het zo fijn dat ik super vroeg aan de beurt was!Voor ik vertrok was ik wel 6 keer naar de wc gegaan van de zenuwen,vond het doodeng ineens omdat ik nog nooit geopereerd was ook.Niets ingenomen ervoor,moest ook nuchter komen,dus kon ook niet.Toen ik daar kwam ,ging alles in een snel trein vaart,voor ik het wist lag ik al aan een infuus en alles.Daarna werd ik vrij snel plat gespoten haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Ik heb niks gekregen.. was ook niet echt nodig. Ik was wel beetje bang was nog nooit geopereerd. Maar ik had alles zo snel geregeld ( expres) en consult en operatie achter elkaar dus dat liep ook lekker door zodat ik niet teveel kon nadenken. En de operatie enzo is me achteraf heel erg meegevallen. Totdat je wakker wordt en er zit een olifant op je borst dan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubbelrug Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Ik had een diazepam gekregen die ik een uur van te voren in mocht nemen..In de auto spacede ik hem een beetje ( neem nooit iets in ) en toen ik eenmaal daar was voelde ik er niets meer van.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingrid k Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 *** Ik kreeg zo'n tabletje, ben met bed en al weggereden (ik moest een paar dagen in t ziekenhuis blijven ivm een lift + buikwandcorrectie), en heb nog net op t eind van de kamer mn man en moeder gedag kunnen zeggen. Verder weet ik niks meer van, niet dat ik weg ben gereden, alleen dat ik heel ff mijn ogen open had gedaan in de voorbereidingsruimte en dat ik daar een papieren bruine zak zag staan, en wat ik me herrinner is dat ik dacht dat daar de pc zijn boterhammen inzaten hahaha, later gevraagd en die eet dus niet tijdens een operatie hihi.Groetjes van Ingrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wennie76 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Ik heb voor een eerdere andere operatie ook een tabletje gekregen, werd er heel rustig en dromerig van. Ben zelf beetje bang voor infuus prikken maar toen nergens last van :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 ik heb het van de huisarts gehad voor de zenuwen , als ik zenuw dan fuctioneer ik niet meer, heel vervelend en vermoeiend . Heb er een genomen voor het slapen gaan , goed geslapen daardoor en gewoon netjes wakker . En 1 een uur daarvoor mag je met klein slokje water nemen. Doordat we super te vroeg waren zelfs gewoon nog rondgelopen in een c&a Wel toen ik in het bed mocht liggen en erg lang moest wachten weg gedommelt wat wel lekker was omdat ik daardoor niet nog uren heb lopen zenuwen. Ja vlak voor ben ik wel nog nerveus geweest . Hoop dat je er wat aan hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Had consult en operatie achter elkaar.Hoe het kwam weet ik niet maar ik was gewoon relaxed, totaal geen last van zenuwen gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leoni Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Hey Lady Ziva, Ik snap dat het spannend is idd. Je kan evt je huisarts vragen om alprazolam, een super goed kalmeringsmiddel. (Je word totaal gekalmeerd maar word geen zombie) Ik heb zelf een paniekstoornis gehad ( klinkt een beetje gek met het woord stoornis er achter maar ben gewoon een normaal persoon hoor, haha ) Ik heb helemaal niks nodig gehad!! Zelfs ik niet. Dus maak je niet te druk en Laat het allemaal maar gewoon over je heen komen. Het is zo voorbij. Ze stellen je daar ook allemaal wel gerust. Succes! Liefs, Leoni Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 13, 2013 Author Share Posted November 13, 2013 Bedankt voor de reacties, Ik moet het maar gewoon laten gebeuren idd,Proberen niet te veel na te denken. Best moeilijk. Ben nog het meest bang voor de narcose. Voelt voor mij een beetje als mijn leven in hun handen geven.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daisy1234 Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Ik had op de dag van de operatie zo'n zenuwen dat mijn bloeddruk erg omhoog was gegaan en ik bibberde van de zenuwen... Was toen echt even bang dat de operatie misschien niet door zou gaan maar gelukkig wel. Achteraf gezien denk ik dat al die zenuwen nergens voor nodig waren. Tis echt reuze mee gevallen!! Voor je het in de gaten hebt slaap je en ineens wordt je wakker en ben je trotse eigenaar van een zichtbare tweeling Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 ja ik kan niet wachten! dat laatste klinkt zo super! dat je zelfs een hoge bloeddruk hebt gekregen van de zenuwen daar schrik ik wel van. bah zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
daisy1234 Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Ah het komt helemaal goed. Maak je maar geen zorgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 De zenuwen zijn heel normaal en iedereen is denk ik wel een beetje angstig voor de operatie.. Mocht je nou echt het idee hebben dat je er iets voor wil hebben kun je ook een homeopathisch middel nemen zoals deze:http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/passiflora_complex_tabletten.phpDit is gewoon verkrijgbaar in de drogist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deetje84 Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Hey lady ziva,Zo te lezen ben jij net zoals ik haha.Ik heb van te voren ook niks genomen om rustig te worden. Ik had zoiets van je weet niet wat dat dan weer met je doet en hoe je dan uit de narcose komt. Ik was ook behoorlijk zenuwachtig maar uiteindelijk gaat het onwijs snel en voor je het weet ben je in de ok. Ik weet dat de anesesist heel lief is en je op je gemakt stelt. Ik had ook aangegeven dat ik bang was en zenuwachtig. Voordat ik het wist was ik al onder narcose .heb het nieteens aan zien komen haha. Komt goed meis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted November 23, 2013 Author Share Posted November 23, 2013 Dank jullie.ik hoop dat het snel voorbij is;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.