MamaJN Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Hi,Ik wordt 9 december geholpen door dr.Schiettecatte in mc amstelveen.Ik krijg 400cc mentor.Nu weet ik alleen niet welke maat sportbh ik moet kopen?Welke bhmaat kochten jullie ?En welke bh?Alvast bedanktGroetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Welke maat zou ik niet weten, denk dat je daar het beste de kliniek even voor op kan bellen, welke bh: ik vond zelf de Fila heel erg fijn zitten (met voorsluiting) en de heavy sport van de hema (achter sluiting) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Over de maat van de sportbh kun je het beste ff contact opnemen met je pc.. hij of zij heeft daar het beste inzicht in.. Wat betreft welke bh zijn de meningen erg verdeeld.. De een vindt de fila sportbh erg lekker zitten en de ander vindt het een verschrikkelijk ding Ik heb zelf een shock absorber besteld en ik heb de fila sportbh met voorsluiting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingrid k Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 *** Ik vond de Hema sportbh heavy sports fijn zitten, had ook een triumph tri-action maar die vond ik persoonlijk minder. Alleen bij de hema is weer t nadeel dat die klitteband achterop de bandjes harde randjes heeft vind ik. In ieder geval zou ik een zwarte aanraden, mijn witte kreeg ik niet meer schoon door dat roze spul om te ontsmetten. Zelfs niet in de kookwas. Als je je bh bij een winkel in de buurt koopt kan je altijd 2 verschillende maten nemen, en dan degene terug brengen welke te groot/te klein is, bonnetje bewaren dus.Groetjes van Ingrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MamaJN Posted November 10, 2013 Author Share Posted November 10, 2013 Dank jullie wel.Lijkt me inderdaad handig als ik even contact opneem met de pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.