Jump to content

Fraiseke : 18 november 2013 : Dr De Maerteleire : Medeclinic

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben dertig jaar en heb 5 jaar geleden gastric bypass laten doen met gevolg dat ik 60 kilo minder weeg en dat ik in plaats van borsten theezakjes heb.

Ik ben op consultatie geweest bij Dr De Maerteleire in Medeclinic en zou op 18 november geopereerd worden.

Ik heb lift nodig en zou 420 cc krijgen omdat ik met een brede borst zit.

Ik heb wel beetje schrik, soms zie je zo een nare dingen met plastische chirurgie...

We zullen maar optimist zijn zeker :-) alles komt wel goed.

Groetjes

Hoi,

Welkom op het forum!

Wat goed dat je 60kilo bent kwijt geraakt. Helaas dat je boobs daar theezakjes van worden ;)

Het goede nieuws is natuurlijk dat we er tegenwoordig wat aan kunnen doen.

Tuurlijk gebeuren er nare dingen met plastische chirurgie, maar als je hier zal lezen zijn er ook heel veel mooie dingen die gebeuren met plastische chirurgie! Het is natuurlijk belangrijk dat je je goed laat informeren en info is er hier heel veel!

Heel veel leesplezier!

*** Hey Fraiseke, welkom lotgenootje :) Ik heb t zelfde gehad als jij, ben ook zeer veel afgevallen en heb mn borsten laten liften, er is bij mij 450 cc ingegaan, je kunt mijn foto's zo zien in de galerij. Ik had ook enorme theezakken, zulke borsten die je op tv weleens ziet in van die programma's in de bush.

Bij mij is het al 3 jaar geleden, en ik moet zeggen, krijg er nog zoooo vaak complimentjes over, het heeft me een enorme boost in mn zelfvertrouwen gegeven! Valt het huidoverschot verder bij je mee? Bij mij was alles vreselijk, ik heb m'n buik, armen en benen ook laten doen. Nu rest alleen nog 1 operatie, dat is de rug-billift. Lees jezelf lekker in op het forum het is hier 1 grote zee aan informatie, dat kan je mooi gebruiken ter voorbereiding van je operatie, succes!!

X Ingrid.

Guest cindytje1985

Welkom op het forum en super dat je al een datum hebt om naar toe te leven!!

Zoals hierboven al gemeld wordt zijn er zeker kansen op complicatie, maar ja als je al die verhalen hier leest zie je echt dat de meeste operaties zonder complicaties verlopen!!

Blijf positief en dan kun je lekker gaan aftellen!!

Ik zal je topic verplaatsen naar de operatie verslagen en je titel ff aanpassen dan kun je hier ook je verslag schrijven als je operatie heeft plaatsgevonden ;)

Dank u wel allemaal :-) Ingrid mooie foto's ik heb nog niets laten doen . Zou graag buik en billen willen doen maar eerst borsten. Blijkbaar wordt buik stukje terugbetaald. Ik zou willen vragen hebben jullie tegen de omgeving gezwegen? Ik heb schrik voor reacties sommige snappen dat echt niet. Maar als ik zwijg ze gaan da wel zien denk ik :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.