Ga naar inhoud

Hoe valt sapph??


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo dames

Ik sta op het punt 2 bh's van sapph te kopen maar nu zit ik een beetje in een dillemma

ik heb nu een beugel van 75C aan en zit aan de zijkanten wat ruim de voorkant is wel goed gevuld

maar de onder en zijkant gapen een beetje ik kan daar duwen maar voel daar geen borst zitten dus te groot

nu had ik 2 leuke bh's gezien in 70C maar hoe valt sapph? of moet ik gewoon voor een 70B gaan

snap de cupmaten niet erg he ja nooit mee bezig hoeven te houden.:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Ik heb vorig jaar na mijn bv met 450cc dual plane veel Sapph-bh's gekocht en met veel plezier gedragen. Het merk valt klein,. dus je eindigd waarschijnlijk met een grotere maat dan je van te voren dacht. Momentel pas ik de Sapph bh's helaas niet meer. Ze gaan maar tot een F cup, maar omdat ze kleiner vallen, lukt het me helaas niet meer.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 7 Sapph's en allen hebben mijn 'gewone maat' 80C al zitten de cups idd wat krapper (dus zijn wat kleiner) dan de andere merken die ik heb . Een D-cup van Sapph past mij ook maar zit bovenaan wat 'leeg' omdat ik laag profiel heb (tegenovergestelde van jou dus) . De C-cup 'drukt' voor mij me'n borsten wat ronder waardoor ze wat kleiner lijken maar daar zit ik niet mee , als het maar goed zit vind ik .

Je zou eigelijk eentje moeten passen maar door je vraag veronderstel ik dat je ze online koopt ?

Zou de 70C eens proberen in jouw geval .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Thanks meiden :109:

Heb ze dan toch besteld in maatje 70C nu maar hopen dat ze zullen passen

mijn eerste sapph!!!gaat dan eindelijk komen :blush: keek Vroeger zoals ik het nu noem

altijd met smacht naar die mooie bh's en nooit mijn maat nu wel en verheug me erop hahah

lijk wel een klein kind..

Liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meid

Heb Fortuny ofzoiets en pink ice als ik het goed heb

een rood/zwarte en een roze ja nu hopen dat ze passen!

anders boehhooeeee LOL kan ik na een B-tje gaan en jij weet wel wat ik daar van vindt hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

als 75C wat te ruim is met normale bh,en je hebt nu 70C bestelt van sapph die iets kleiner vallen,moet dat precies goed zijn lijkt me,of zelfs net iets te krap juist

als je ze binnen hebt,wel vertellen he hoe ze stana en of ze perfect zitten..

ja ik weet al te goed dat je geen B wilt,en daar gaan we ookj voor,let op,jij past die 70C als gegoten :101::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

pfff meiden

jullie stellen me echt gerust

als die een beetje krap zit vindt ik totaal niet erg hoor dat herrinerd mij weer dat ik eindelijk

boobs heb!!!

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden morgen zal ik hem binnen hebben(hoop ik)

zoveel leuke bh's bij sapph maar moet me inhouden eerst eens afwachten of deze zal gaan passen:P

past die nou dan gaan alle remmen los hoor :104:

sapph heeft een nieuwe fan LOL die moeten blij zijn met de techniek van borstvergroting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Nou meiden

Ik heb ze!! omvang is perfect alleen de cup zelf gaat net boven puilt het er uit hahah

en bh drukt het wel een beetje plat maar dat zal wel komen omdat deze redelijk strak zit

moet zich nog een beetje uitrekken hahaha

Verder vindt ik m super dus heb maar weer 2 nieuwe besteld :blush:

sapph frosted ice blue en sapph bubblegum pink:P

en uhhh :blush: wat erotische lingerie gisteravond pfff was 70euro kwijt voor een beetje stof wel stoute pakkies hoor hahah:107:

Nou ga ik toch even niks meer kopen want ik de rekeningen staan alweer voor de deur:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de volgende keer dan eens een 70D, dan zit ie misschien mooier! Valt best mee dan toch? De grootte van je boobs!

Een natuurlijke borst ziet er altijd groter uit dan een bv boob. En wij wisten van tevoren niet hoe het was een D cup te hebben hè <_< , dat klonk HUGE! Maar in de praktijk valt dat reuze mee, ze hadden van mij wat dat betreft ook wel een maatje meer mogen zijn :106:

Leuk nieuwe lingerie, word daar altijd heel vrolijk van :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

pfff meiden help

nu weer 105euro gespendeerd aan lingerie setjes bij otto :blush:

Moet me zelf echt even gaan inhouden hadden jullie dit probleem ook dat nu je boobs hebt dat je wilt

blijven kopen terwijl je bankrekening zegt NIET DOEN!!!:P

Ja bij me volgende bestelling waar ik trouwens toch even mee moet gaan wachten pak ik eens een 70D

past die niet gaat die maar markplaats op:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.