musichoning Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Hoi iedereen, ik wil graag mijn positieve ervaring bij de ACCZ kliniek met Dr. van Onselen hier met jullie delen. Het begon al heel positief en gemoedelijk toen ik daar voor het 1e GRATIS consult kwam. Ik ging met de consulente van alles bespreken, daarna kwam Dr. van Onselen zelf nog een eindbeslissing maken en vroeg of ik nog vragen aan hem had. Ik kreeg ook een mobiel nr. mee van mijn consulente waarop ik haar kon bellen of whatsappen als ik nog vragen had. (ook is de kliniek zelf erg goed bereikbaar van 's ochtends tot ong 21:00) Omdat ik het allemaal erg spannend vond en mijn vriend de 1e keer niet mee kon, maakte ik zonder problemen nog een 2e GRATIS consult. We hebben besloten dat ik een: cereform prothese, (Anatomisch,Tall, Hight) ATH 405 cc zou krijgen, Dual Plane geplaatst op 28-10-2013 in Bocholt (DE). Daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen door zowel Nederlands als Duits personeel. Ik werd meegenomen naar een kamertje waar ik een pijnstiller en nog wat gerustgesteld werd door een NL assistente. Vervolgens kwam een Duitse anesthesist mij nog wat uitleggen, begreep ik het niet vertaalde de NL assistent het zonder probleem. (de anesthesist kon ook aardig NL verstaan). Vervolgens kwam Dr. van Onselen foto's maken en de ''tekening'' op mijn borsten maken. Toen werd ik weggebracht naar de operatie kamer en mag degene die mee is uiteraard niet meer mee verder. Toen ik bijkwam lag ik voor 30 min aan een monitor waarop ze dingen in de gaten hielden. Alles was goed, dus ik mocht naar de uitslaapkamer waar mijn moeder op mij zat te wachten. Ik moest gelijk 4x per uur 4 stretch oefeningen doen, die ik op dat moment wel heftig vond maar later erg blij mee bleek te zijn! Continue kwamen ze vragen of alles goed ging etc. Nadat ik ontbijtje op bed gekregen had en na de wc was geweest en dat allemaal goed ging kwam Dr. van Onselen nog even kijken en toen werd ik in een stoel naar de auto gereden om naar huis te gaan. De eerste 3-4 dagen had ik héél véél pijn en ook de nachten waren/ zijn nog steeds een hel ivm de spierpijn in mijn toch al moeilijke rug! Vanaf Don. 31-10 ging het steeds beter. Nu moet ik zelfs oppassen niet al teveel zelfstandig te gaan doen, zo goed als het gaat!! Het ziet er al heel ''mooi'' uit, voor zover we dat nu al kunnen beoordelen want het gaat natuurlijk nog heel veel veranderen de komende weken/ maanden. Maar het is helemaal niet blauw geweest, er zit geen verschil in de borsten en het staat allemaal recht etc... As. Dinsdag ga ik terug naar ACCZ Zevenaar voor de 1e controle en de hechtingen te laten verwijderen. Spannend dus nog even, maar ik heb er alle vertrouwen in! Mijn ervaring met het ACCZ en Dr. van Onselen zijn dus tot op heden zéér positief! xx musichoning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Gefeliciteerd met je boobs!! En super dat het zo goed is gegaan en dat je tevreden bent.. Toch nog wel een beetje rustig aan doen hoor ook al voel je je zo goed!! Ik zal je topic titel ff een beetje aanpassen zodat je er helemaal bij hoort Succes met herstellen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Gefeliciteerd met je boobs!!Fijn dat jij het wel goede ervaringen heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moi Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Gefeliciteerd met je boobs!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.