Ga naar inhoud

het eerste consult.


Aanbevolen berichten

Ik ben wel benieuwd of jullie moesten betalen voor het eerste consult,

ik heb € 50,- moeten neerleggen voor het consult,maar zou dat trug krijgen als ik besloot de operatie door te laten gaan.

Ik vond dat wel een goeie deal ook,want op die manier neemt de chirurg ALLE tijd voor je,en weet je waar je aan toe bent.

Ik heb hier wel verhalen gelezen van mensen die niet eens wisten welke maat ze zouden krijgen..:107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mijn arts betaal je 35euro voor consult,maar dan krijg je de 2de erbij,voor dat zelfde bedrag.

dit doen ze om je goed in te lichten,want 1consult is erg kort en weinig om alles door te nemen en te beslissen.

dus ik betaal 35euro voor 2consulten,en mijn arts neemt echt alle tijd voor je,zit er vaak meer dan een half uur,en 2de consult zelfs een uur en kwartiertje

greetzzz moontje

p.s ik ga in maart voor een wissel op connsult,die betaal ik trouwens niet,zit nog allemaal in nazorgpakket van eerste operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh geweldig ja! ja bij mij was t 1e consult ,en meteen afspraak gemaakt wanneer ik aan de beurt was,dus er was geen vervolg afspraak.

Maar das wel een goeie idd,dat is dus ook de reden dat ik nog een keer op gesprek wil,gewoon als nazorg en mocht ik toch weer onder t mes gaan,dan heb ik vast dat consult gehad zeg maar.

Mja ik baal wel vreselijk hoor,vandaag zitten huilen zelfs,omdat ik t er met mn man over gehad heb,en hij zei ook:ja zelf weten ,t is jouw lichaam ,als je nie tevreden bent ,moet je trug..maar ik werd toen boos,ik zei ook; Ja als jij nou gewoon es zei dat je 100% tevreden was,en me geweldig vond,maar nee dat doe je niet.

dus eigenlijk ben ik pisses off omdat mn man zo relaxed eronder is,hij vindt t allemaal wel best,wil ik nieuwe dan krijg ik nieuwe,hij houdt toch wel van me.maar ik wil gewoon dat hij me helemaal geweldig vindt,snap je,dat hij 100% voor me gaat,en zegt Je bent bent gek,je moet niet zo zeuren,ze zijn mooi zo,ik wil niet dat je groter neemt,maar dat doet hij niet...ik voel me dus een klein beetje in de steek gelaten,want mannen zijn zo wel een beetje: hoe meer hoe beter,en ik voel me dr een beetje kut bij.....ik zie t vast verkeerd,maar zo voel t nu ff...bleh,ik baal enorm!:108:

Want als ik zeg ja wat zou jij willen:zegt hij: mja als ik eerlijk ben...dan zag t er met die zwelling wel heel erg mooi uit,die bolling enzo.

Dat stond je goed...mja dus dan denk ik: okee,ik weet genoeg...grrrrr:angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je man juist enorm veel van je houd vlinder,echt

daarom reageert hij juist zo,hij laat jou je keuze maken en staat achter je,als hij je tegensprak,vond je het ook niet leuk,hij laat je nu vrij in je keusmzodat je een keus kan maken waar jij gelukkig van word,en jij gelukkig,hij gelukkig,

maar ik snap wel als je zegt ik voel me wat lullig en onbegrepen :107:

mannen die kunnen zo nuchter reageren.terwijl jij juist net die liefkozende woorden verwacht op dat moment :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het consult gratis en ik heb alle tijd gekregen om uitgebreid te passen en mijn vragen te kunnen stellen. Ik lees ook wel eens dat mensen mogen betalen en met hun eigen bh naar de kliniek moeten komen en na een paar minuten weer buiten staan. :mellow::blink:

Niet alleen qua resultaat ben ik tevreden, ook over consult en de totaalprijs. Niet dat ik reclame probeer te maken ofzo, maar dat vind ik echt :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje,heb ik wel ff nodig zon bericht,pfff,voel me niet echt happy,en ja ik ben nou eenmaal enorm gevoelig voor sommige dingen.dan heb ik net mn hart gelucht en dan zit hij nog geen 5min laten gewoon leuk te lachen op de bank ,terwijl hij een film kijkt,dan denk ik: hello!!!!! Ik zit met een probleem! En jij bent t al vergeten of wat??

Grr

maar goed,mannen kunnen idd nuchter reageren,ik had liever gehad dat hij een arm om me heen deed ofzo ,maar nee dan vraagt hij: Wat is er nou weer??Zucht....

ja ik ben ook iemand die veel aandacht vraagt...:139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja t gaat overal weer anders,ik ben ook tevreden maar mis gewoon de bolling en decolleté,die bolling zakt gewoon weg,en das zonde.

Ik heb een goed gesprek gehad,dus daar ligt het niet aan,maar ik had misschien een foto mee moeten nemen,van wat ik wilde,maar vond dat nogal grof overkomen,zo van ik wil dikke boobs,regel dat..

Bij mij was het consult gratis en ik heb alle tijd gekregen om uitgebreid te passen en mijn vragen te kunnen stellen. Ik lees ook wel eens dat mensen mogen betalen en met hun eigen bh naar de kliniek moeten komen en na een paar minuten weer buiten staan. :mellow::blink:

Niet alleen qua resultaat ben ik tevreden, ook over consult en de totaalprijs. Niet dat ik reclame probeer te maken ofzo, maar dat vind ik echt :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Vlinder,of je veel aandacht vraagt of niet,je wilt erover praten en dat is duidelijk,en ja mannen hou op erover.

mijne is eender hetzelfde,maar toch weet ik dat zijn aard is,nuchter,cool hoe noem je het,en hij stata altijd achter me,kan je graatloos noemen zelfs hahaha

wil ik een consult ,vind hij het best,laat ik het hierbij,vind ie het ook best,het maakt hem niet uit

als ik hem 12jaar terug voor het eerst een vraag had gestelt en hij deed zo nuchter,zou ik gillend weg zijn gerent,maar goed,ben het na 12 jaar wel gewend onderandere.

zegt ook vaak,zit je nu weer op dat vrouwenforum?ja hallo,ben me aan voorbereiden,snapt ie weer niks van joh,afijn hahaha en idd kwartier later moet je wel naar zijn verhaal over het werk luisteren wat hij al 4x in een weekend hebt verteld.dus ikj snap hoe je je kan voelen,maar het kan zeer zeker een teken van grote liefde voor je zijn vlinder,hij wil jou gelukkig zien en maken,en geeft je daarom je vrije keus erin,wat je beslist,hij denkt,dan is zij straks gelukkig,ik dan ook,alleen wij vrouwen zouden dat weer heel anders aanpakken.

jammer dat je nu ff die arm mist,die komt vast wel goed,als jij straks je beslissing hebt gemaakt en bij je arts bent geweest,dan ben je zelf al weer wat rustiger en zekerder van je zaakje,en dan komt die arm wel weer naar je toe,vergis je niet in een man he,ze zitten er eigenlijk wel mee hoor,dat je zo onzeker en ff ongelukkig rondloopt te tubben,in plaats van juist die zoen en of arm te geven,gaan ze het negeren,ken er alles van

straks ben jij wat rustiger onder alles,omdat je weet hoe het zit,omdat je bij je arts bent geweest,zal je zien,dan trekt je ventje ook bij,wat je ook beslist.

in elk geval krijg jij nu alvast van mij een dikke knuff en een stevige arm van me :116::53:

hou je taai wijfie,je weet me te vinden als je wilt praten :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,echt he,je bent geweldig!je hebt me helemaal opgebeurd! Thanx hoor...

Mn man zit nu in de nachtdienst,ennij had al een sms gedaan,of ik al wat rustiger was geworden,dus idd,zit dat wel goed.

Hij is en blijft(gelukkig haha) een man,en snapt me heus wel,maar laat de keus aan mij,dus dat is zijn uitspraak en daar zal ik het mee moeten doen ,hahaha....:blush:

ja,ik moet gewoon met die chirurg gaan praten en zal me idd daarna beter voelen...

men ik heb een tietenprobleem,hahaha...tis toch wat hey...:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het in jou geval echt de beste oplossing is,als jij gene rust vind,

ff langs je arts,en zodra je daar weer van terug bent,zal je vast een stuk relaxer zijn,hopen we dan toch in elk geval hahahaha

maar dan weet je wel hoe of wat

dus ...maak een afspraak,mits je er zelf achter staat uiteraard,en laat je twijfel en piekeren weghalen door je arts,dan kan je erna heerlijk genieten van je doorslaggevende beslissing die je zelf maakt! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja dank je wel, ik denk dat ze volgende week wel zullen bellen of mailen ,als reactie op mn mail,want die heb ik vrijdag verstuurd.

en wat mn man betreft..tis ook zo lastig voor me,hij zegt steeds:ik was zowiezo al tevreden voor de bv,en als jij een bv wil,mja dan zeg ik geen nee,punt is,zoals ik het wil zal niet gaan,want dat is mn bouw nou eenmaal...waarschijnlijk.

En ja ,hij zegt ook: dat hij wel OPEN staat voor meer....en das precies waar ik zo onzeker van wordt...dan denk ik :mja....die bolling mis ik,en t decolleté, dus tis niet echt zo als wat we dachten dat t zou worden,en dan hoop je gewoon dat je vent zegt: meis,ik wil ze nie groter....:106:maar helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor jezelf beslissen of het echt de moeite waard is,jij moet het doen als je man jou de keus geeft erin.

zet alles op een rijtje,waarom wil je die vergroting?puur omdat je die bolling mist?die je mischien kan krijgen met speciale bh

of is het je mans reaktie?want dan zou je het alleen doen voor je man,snap je me nog?

dus ik zou alle puntjes is voor jezelf op een rijtje zetten,wat exact de reden zijn om die wissel te doen,kom je op te weinig punten uit die de doorslag geven,zou ik eerst nog maar is 100x nadenken erover.

kijk als je er echt voor de volle 200% achterstaat,dan moet je gaan praten met je arts.

geef het een beetje rust,je word er helemaal hoteldebotel van mischien op den duur

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt wel idd,ik heb ook al een lijst gemaakt van de min en pluspunten,en dr zijn meer pluspunten ,maar ik wil eerst dat gesprek,want dan weet ik meer waar ik aan toe ben,kijk als hij zegt: je kan best wel bolling krijgen,met meer CC of met proteses vd spier,mja dan kan ik daar over nadenken,snap je?

Tuurlijk heb ik ook tijd nodig ..tis pas 3 maanden geleden,maar beter snel regelen dan over een jaar weer consult moeten betalen ,en een jaar lang zitten tobben.

En nu kent hij me nog hoop ik ,ghehe.

:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.